Autor |
Wiadomość |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:53, 26 Wrz 2010 |
|
Przy 33% nie ma gainów za żadne leśne stworzenie w okolicy Trinsic, świadomy zabieg czy przeoczenie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Nie 17:56, 26 Wrz 2010 |
|
Cierpliwosci, taming to najwolniej lecacy skill.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 18:14, 26 Wrz 2010 |
|
Narazie wygląda to tak, że biegam i oswajam, mam za sobą +- 30 prób oswojenia zakończonych sukcesem, a gain ani drgnął. Mając na uwadze fakt, że należy oswajać za każdym razem innego zwierzaka, łączny czas poświęcony na to powinien być już dawno nagrodzony choćby symbolicznym gainem, tak aby odczuwało się w ogóle różnicę, że ten skill rośnie. Zamiast tego po poświęceniu niekrótkiego czasu zastanawiam się czy on w ogóle działa poprawnie
Druga sprawa to hierarchiczność tamowalnych zwierząt, mamy tu np możliwość oswojenia leśnego wilka (33%), a z drugiej strony niemożność stamowania na tym poziomie wiewiórki lub owcy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Nie 18:21, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 18:17, 26 Wrz 2010 |
|
Tamning dawno juz powinien zostac przyspieszony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Nie 19:19, 26 Wrz 2010 |
|
Ano, tak jak to w dyskusji przed nowa edycja było coby przyspieszyć gainy ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 19:32, 26 Wrz 2010 |
|
Sprobuj sie wylogowac, odczekac troche, zeby postac zniknela z gry i sprawdzic jeszcze raz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Nie 20:31, 26 Wrz 2010 |
|
Taming akurat dobrze idzie jak jest taki wolny. W przeciwnym razie co chwila ktos by biegal ze smokiem or somethin.
Generalnie dla tamerow:
1) oswajacie zwierzatko,
2) wypuszczacie na wolnosc,
3) zabijacie.
Dlaczego zabijacie? Z kilku powodow: po 1) inny tamer nawet jak bedzie oswajac tego zwierzaka nie bedzie mial szansy na gaina. Po 2) jak zwierze bedzie zabite na jego miejsce zostanie zespawonwany nowy zwierz, ktorego znowu bedzie mozna oswoic.
Jesli nie mozecie zabic zwierzaka (brak bojowki itp itd) to dodajcie mu jakis znacznik (np. zmiencie imie - Lania -> Laniaa, Jastrzab -> Jaszczomp itp). Ulatwi to gre innym tamerom, ktorzy tez beda chcieli koxac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 8:08, 27 Wrz 2010 |
|
.skile --> (kłódka) 33,0 ANIMALTAMING --> (Strzałka do góry) 33,0 ANIMALTAMING
może
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:07, 27 Wrz 2010 |
|
Tylko bez jaszczombów i podobnych proszę, bo razi po oczach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 9:37, 28 Wrz 2010 |
|
Czy można zatem zwiększyć spawn zwierzątek leśnych, pomijając to, o czym pisała Page na ircu w sprawie niedostatecznej populacji ciekawych/tamowalnych zwierząt? W tej chwili "leśni mieszkańcy" gromadzą się przy traktach, natomiast gdy pojedziemy wgłąb lasu spotyka nas zawód, bo są one zupełnie opustoszałe, tworząc bardzo nieprzyjemny obraz wymarłej mapy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 10:09, 28 Wrz 2010 |
|
Za to nie ma nieprzyjemnego obrazu zarabistych lagow, ktore powodowaly tysiace krolikow i ptaszkow w lasach, do ktorych nikt nie chodzil. Byc moze stopniowo bedzie sie cos jeszcze zmienialo, ale nie liczylbym na wysyp jak przed wipe.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Wto 10:09, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Wto 12:12, 28 Wrz 2010 |
|
i bardzo dobrze, teraz przynajmniej zapis stanu swiata jest w 2 sekundy ;]
ale dodajcie jakies fajne mounty, te wilki co mozna bylo dosiadac, nieswiecie
mogliny byly fajne.
PS: Dajcie do kupienia juczne lamy i konie u stajennego, za jakis 1k wiecej niz normalnie, bo to normalnie litosc i trwoga biegac z urobkiem z kopalni do banku...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wing
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:12, 28 Wrz 2010 |
|
a w obrębie kopalni można plecak z ruda po ziemi tachać ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wing dnia Wto 17:12, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 18:24, 28 Wrz 2010 |
|
Za czas zapisu świata bardziej odpowiada brak itemów zachomikowanych w kufrach, skrypty AI natomiast za obciążenie obliczeniowe w trakcie gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|