|
|
Poll :: Kogo głównie obarczasz statusem serwera -> Status: UP, Graczy: 0 ? |
Brak klimatu. |
|
0% |
[ 0 ] |
Mechanikę serwera. |
|
13% |
[ 4 ] |
Nie dające grać lagi. |
|
13% |
[ 4 ] |
Nic nie robiącą ekipę CL. |
|
13% |
[ 4 ] |
Za dużą na ilość graczy mapę. |
|
0% |
[ 0 ] |
Graczy CL. |
|
10% |
[ 3 ] |
Nic się nie dzieje na serwerze. |
|
3% |
[ 1 ] |
Jestem znudzony Uo i chwilowo nie gram. |
|
10% |
[ 3 ] |
Wszystko po trochu. |
|
34% |
[ 10 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Wto 10:45, 22 Cze 2010 |
|
Proponuje pogodzić się z tym, że ultima nie jest już taka fajna i nigdy nie będzie.
Chcecie przyciągnąć nowych graczy? Jest to niemożliwe ze względu na jakoś gry w wow'a etc. To tyle na temat marketingu.
Jasne, fajnie przydały by się nowe ulepszenia np. budowanie domków samemu. Ba! Powiem nawet, że skrypt na to jest już w 90% napisany. Problem polega na tym, że nie ma komu pisać tych skryptów. Podziwiam Coltaina, że jeszcze widnieje w zakładce ekipa na stronce cl:) Rzeczy, które zostały zrobione/oskryptowane nie są wprowadzane, ponieważ "ekipa czeka na większy online"
Pogódzcie się z faktem, że jest jak jest. Veci nie mają czasu na gre, a na przyciągnięcie nowych graczy nie ma szans.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:49, 22 Cze 2010 |
|
Ja jak najbardziej widze szanse na przyciagniecie nowych graczy... ludzie graja w straszne badziewia nie patrzac na grafike, tylko dlatego ze klikna jakis zachecajacy baner reklamowy. Beznadziejne gry przegladarkowe, wszystkie bedace kopia Ogame, graja w to miliony ludzi, spedzaja całe dnie by cos tam wybudowac itp... to tylko kwestia dobrej reklamy
Co do podań to możliwe, że ludzie juz na wstępie będą bardziej zwiazani z CLka. Dodatkowym plusem jest, że gdy się zbierze 10 podań to jednorazowo przyjmie sie 10 osób, które można by niejako wziąść pod opiekę ekipy. Stworzyć od razu ugrupowanie [moze gildie] młodych, która wspólnie wymieniała by się doświadczeniami, przedmiotami, a przede wszystkim wspólnie stawiała czoła wyzwaniom świata.
Ekipanci mogli by skupiać się na takiej młodzieży, a i pomoc starszych graczy była by wskazana. Starsi gracze mieli by w końcu też jakiś cel grania dalej, bo pomaganie młodszym może też być przyjemne... a do tego wieksza szansa na PD
Sa jednak minusy... podania znów mogły by czekać za długo na przyjęcie i demotywować aplikantów w ten sposób. Swego czasu czekało się tygodniami na odpowiedz. W takim czasie można zupełnie zapomnieć że się takie podanie pisało.
Osobiście wprowadził bym coś w rodzaju terminu przyjęcia, czyli raz w tygodniu w piątkowy wieczór o godzinie 20:00, kiedy wielu ludzi ma czas, na świat przychodzili by nowi gracze WSPÓLNIE. W tym czasie ktoś z ekipy czuwał by nad nimi. Dzięki temu od razu nawiązywała by się więź między nowymi graczami. Młodzi mają podobne pytania, problemy i szybciej sobie pomogą na wzajem. Beda wspolnie doswiadczac nowych rzeczy co wzmocni ich więź z CLka.
Na stronie głównej powinien pojawić się news z informacją ilu nowych graczy może się pojawić w piątek. Starzy gracze na pewno się również zjawią i pomogą takim osobą. Od razu taki młodziak poczuje, że nie jest sam na serwerze, zobaczy ze to nie singleplayer a społeczność.
Tak ja to widze. Biorąc pod uwagę:
-naprawienie łacza (lagi)
-reklamę,
-przyjmowanie młodych w powyższy sposób,
gwarantuje Wam że online się poprawi.
==================================
Jeszcze mam jeden mały pomysł, ale nie jest to coś "must have":
BŁOGOSŁAWIONY CECH RZEMIEŚLNICZY wraz z karczmą. Był by to budynek w którym skupiała by się przychylna moc bogów. W takim miejscu rzemieślnicy mieli by większą szansę na wykonanie wyjątkowych przedmiotów (ok 10-20%). Butle alchemika były by nieznacznie lepsze, księgi skryby też, przedmioty kowala, krawca, kucharza, itd. W jednym dużym pomieszczeniu były by części z potrzebnymi przyrządami.
Miało by to na celu integracje społeczności CLki, zarówno tych młodych jaki starych. Wspólna praca, rozmowy... nic bardziej nie przywiązuje jak wspólna praca i wspólne przygody.
W budynku tym obowiązywał by bezwzględny zakaz PVP i kradzieży.
PS. Oferuje pomoc przy dekorowaniu tego budynku.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Wto 10:57, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 11:12, 22 Cze 2010 |
|
Co do gildii dla młodych.. Jest już tworzona "wioska" noobków, która będzie wyposażona we wszystko, co może się przydać do nauki dla rzemieślników (ale i nie tylko). Starsi gracze pomagają tym młodym "wyjść na ludzi".
Gildia owa nazywa się Aurea mediocritas, jednak jeszcze w pełni nie funkcjonuje, gdyż ma dopiero dwa budynki (w tym siedzibę główną i Pierwszy dom rzemieślniczy), a to za mało, jak na moje ambicje d;
Odnośnie podań. Mam czas, nie czuję, że "dorosłam" na tyle, by przestać się bawić, nie śpieszy mi się z ożenkiem, więc mogłabym to sprawdzać, a w razie nieobecności wyznaczyć kogoś na kilka dni, na zastępstwo.
Jestem za spotkaniami młodych i również za karczmą, o.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 13:11, 22 Cze 2010 |
|
A może zamiast wymiany sprzętu spróbujmy na razie zrobić akcję sprzątania świata , której w pełni zrealizowanie powinno przynieść oczekiwane przez nas wszystkich skutki Należałoby wtedy:
- włączyć rozpadanie się domków (usunąć wszystkie zwierzęta z zagród, które się rozpadną itp.)
- przyjrzeć się za dużym spawnom zwierząt, mobów - gdzieniegdzie można znaleźć do 20 ptaszków, lani, wiewiórek, szynszyli itp na ekran (wystarczą 3)
- zamknąć w końcu to Ilshenar (nikt tam nie chodzi, nic tam się nie dzieje, stoi tam pełno zagród, domków, masa spawnów itp. - z pewnością odciąży to serwer)
- gracze mogliby zacząć porządkować swoje skrzynie bankowe i domki, żeby pozbyć się wszystkich niepotrzebnych rupieci
- usunąć nieaktywnych i od dawna nie używanych kupców
- przywrócić z powrotem możliwość stawiania kupców tylko we własnych domkach, bez możliwości stawiania ich gdzie popadnie, natomiast targ przerobić na oddzielne stoiska, które wynajmuje się tak jak domki i które trzeba systematycznie opłacać (podobnie jak było na CL3 w Nujelm, tak więc kupcy mogliby sprzedawać wyłącznie na takich stoiskach i w domkach)
- usunąć przedmioty stawiane z palca. Nie macie nawet pojęcia jak wielkie jest to obciążenie dla serwera. Różne dekoracje w miastach, kwiatki, itp. powinny być budowane w bobowym programie, bo wtedy taki cmentarz jest liczony jako ok. 1 element(bo jest wpisany w mape, tzn. widoczny na mapie), natomiast gdy postawicie cmentarz z palca... tych elementów jest tyle ile ich postawicie i nie są one wpisane w mape, co jest ogromnym obciążeniem dla Clkowej maszyny. Ostatnio przeszedłem się po mapie i zauważyłem, że zostało dodanych sporo takich rzeczy, które powinno się usunąć (a jeśli koniecznie chcecie żeby tam były to zbudujcie je w naszym programie ) poniżej w linku jest kilka przykładów tych przedmiotów stawianych "z palca"
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie obrażajcie się o moje kolejne pretensje, ale chyba każdy się ze mną zgodzi, że piszę do rzeczy;).
Patrzcie ile tych wszystkich punktów się nazbierało... gdyby tak je wszystkie zrealizować to na pewno serwer uległby znacznemu odciążeniu:) W dużej części jest to robota dla seerów, ale też 10 minut pracy dla naszego kochanego admina:) i dobre chęci oraz konsekwencja w działaniu ze strony graczy. Gdyby jednak potrzeba było ekipie pomocy w tym wszystkim, na pewno znajdą się ludzie pełni zapału, którzy z chęcią w tym wszystkim pomogą - w tym ja
Jeśli chodzi o promocję serwera to można by spróbować na jakiś forach o grach MMORPG, albo czymś takim. O ile dobrze pamiętam to kiedyś było coś takiego już prowadzone, ale warto by było od czasu do czasu przypomnieć o sobie tu i ówdzie. Jestem także za przywróceniem podań o konto, ogólnie pomysły Mitikasa są OK.
ps. Klajdek - mam nadzieję, że ta "wioska" nie jest tworzona "z palca" ?
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Wto 13:19, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 13:34, 22 Cze 2010 |
|
Wioska jest tworzona przez moja postać i jej złocisze. Dlatego tak wolno idzie, ale..
Część z rzeczy stawianych z palca się usunie. Proces rozpoczęty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:48, 22 Cze 2010 |
|
Mitikas bardzo ciekawie zarzucił propsem. ;d
Polać mu!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 14:00, 22 Cze 2010 |
|
Dokladnie. Tak jak Mitikas tez pisal, zwiekszyc ilosc zlota na poczatek, proponuje 10k a takze wlaczyc z powrotem podania o konto.
Dobra sprawa z ta noob wioska ale wciaz pozostaje kwestia lagow, czy sprzatanie az tak pomoze??hm..;]
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 18:47, 22 Cze 2010 |
|
Ekhem... Ech, mężczyźni.
Mniejsza.
10k byłoby chyba wystarczające na zakup pierwszych półproduktów. Fajnie by było, gdyby ze sprzedaży noobkom się zwróciło to, co wydali. Może dla "Młodych Graczy" podwyższyć nieco cenę sprzedaży produktów do NPC? (Znaczy Gracz sprzedaję komuś tam, o).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Klajdek dnia Wto 18:55, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:39, 22 Cze 2010 |
|
W grach mmo to gracze są największa atrakcja po co komu singleplayerowy shard ze zjebana mapa,zjebana mechanika i ekipa której nigdy nie ma oraz lagami które uniemożliwiają rozgrywkę - nawet single playerową
takie pytanie - zwykłem mówić to co wszyscy myślą
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Wto 19:40, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 9:55, 23 Cze 2010 |
|
Co trzeba mieć/umieć żeby budować/poprawiać świat?
Mogę pomóc jako budowniczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 10:00, 23 Cze 2010 |
|
Kros napisał: |
Dokladnie. Tak jak Mitikas tez pisal, zwiekszyc ilosc zlota na poczatek, proponuje 10k a takze wlaczyc z powrotem podania o konto.
Dobra sprawa z ta noob wioska ale wciaz pozostaje kwestia lagow, czy sprzatanie az tak pomoze??hm..;]
Pozdro |
To ja pisałam o zwiększeniu złota... ):
Część terenów (Całe Occlo i teren pod festyn/aukcje, jak również pewna kawiarenka w trinsic, oraz jakieś tam inne "dodatki") zostały oczyszczone.
Czas pokaże, czy pomogło.
Pavlp... Trzeba mieć pozwolenie i odpowiedni program, oraz konto do niego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crou
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:11, 23 Cze 2010 |
|
Jeszcze taki pomysl:
Niech zostanie autoacc, ALE:
Tworzy sie postac tak jak do tej pory ale jestesmy na czyms w rodzaju triala, przy kazdym zalogowaniu mamy informacje aby napisac podanie (historie postaci i czemu chcemy grac), uzupelnic .opis, podac maila (?) i co tam jeszcze od noobkow sie wymaga.
Po zaakceptowaniu podania, opisu i np sprawdzeniu znajomosci etykiety itp - postac staje sie pelnoprawna i dostaje dodatkowe bonusy ktore maja pomoc nowym graczom: 25k zlota, +10% skilla do 3 dowolnych skilli max 70%, +5 do wszystkich statow i np jakis "worek obywatela" z roznymi fajnymi rzeczami w srodku (jakies narzedzia, bandaze, potionki itp). Oczywiscie liczby to tylko przyklady.
Co to da?
1. Nowi gracze beda mieli ulatwione zycie dzieki bonusom (ale dopiero jak "zasluza")
2. Nowi gracze beda mieli dodatkowa motywacje aby zapoznac sie z etykieta, napisac podanie, uzupelnic opis i koncepcje itp
3. Nowo utworzone konta przez autoacc nie beda mialy tych wszystkich bonusow wiec nie rozwali to gospodarki i uniemozliwi zakladanie kont tylko po to zeby nazbierac np zlota.
4. Nowi gracze ktorzy wchodza na strone z przypadku i chca pograc moga od razu po sciagnieciu uo wejsc do gry i zaczac grac "na trialu" - nie musza czekac na zalozenie konta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 8:30, 24 Cze 2010 |
|
Dobre. Ale niech juz ktos zacznie dzialac(ekipa?), zeby znowu nie skonczylo sie na gadaniu. Ida wakacje, dzieki tym propozycjom zmian moze faktycznie przybyc online. Droga ekipo liczymy na Was.. ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 10:43, 24 Cze 2010 |
|
Ja tak na chwileczke bo jestem okrutnie robota zawalony - postaram sie dokladnie przeczytac i ustosunkowac do tego co myslicie, byc moze w weekend (zeby nie bylo ze ekipie nie zalezy, ekipa tu gra tak samo jak wy i tez ma sentyment, tylko zycie offline'owe ostatnio nie daje spokoju). Odezwe sie takze w sprawie PW, ktore dostalem!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 10:43, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 15:02, 24 Cze 2010 |
|
Fir nie klam ich. I tak wiemy ze nie przeczytasz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |