Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Random w czarach Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 9:46, 25 Lis 2007 Powrót do góry

witam,
Czy przypadkiem nie za duzy wplyw randomu jest uwzgledniony w czarach maga? Obecnie rozrzut obrazen np. dla lightingu mam od 5 do ca. 50, dla corp pora od 20 do ca. 90. Strasznie duzo to sie wydaje

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:00, 25 Lis 2007 Powrót do góry

najnowszy news na forum w info oficjalne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 10:15, 25 Lis 2007
PRZENIESIONY
Pon 14:49, 26 Lis 2007
Powrót do góry

Coltain napisał:
*nieco zmieniono zasady resowania (zresowanie z duzym randomem moze zniwelowac dmg, niezresowanie i posiadany ar ma tez spory random, zmieniono szanse na zresowanie )


Oki, rozumiem, ze 10x mniejszy dmg to tak de facto byl zresowany czar. Jednka, ze najslabsze stworki typu pasibrzuch, glon czy zywiol miedzi resowaly mi tak co drugi czar... nie wiem jak to wygladaloby na mocniejszych stworach, ale w tych naslabszych to troche za duzo, imho.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 13:41, 25 Lis 2007
PRZENIESIONY
Pon 14:50, 26 Lis 2007
Powrót do góry

Coltain napisał:
*nieco zmieniono zasady resowania (zresowanie z duzym randomem moze zniwelowac dmg, niezresowanie i posiadany ar ma tez spory random, zmieniono szanse na zresowanie )


Nic z tego technicznego slangu nie rozumiem, ale odczulem spora roznice w rzucaniu rowniez lightninga. Nie powiem aby mi sie to podobalo. Na najprostszych stworkach zdarza sie ze odbieram im jedna wiazka blyskawicy tyle co strzalem piesci w twarz (czyt. znikoma ilosc hp). Czemu ta zmiana dokladnie sluzy?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 14:47, 25 Lis 2007
PRZENIESIONY
Pon 14:50, 26 Lis 2007
Powrót do góry

Wczoraj walczyłem z kilkoma szkieletami i nie powiem, bo mocno mnie to zdenerwowało, że porzebowałem 3 corp porów na głupi szkielet, to jest lekko przesadzone chyba, biorąc pod uwage, że co drugi szkielet potrzebował tylu walnieć, jednym z najmocniejszych czarów w grze...
Wnosze o przywrócenie resowania mobów, tak jak to było jakiś czas temu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:55, 25 Lis 2007
PRZENIESIONY
Pon 14:50, 26 Lis 2007
Powrót do góry

hmm, mobow... pomysle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AtakSe
Gość




PostWysłany: Pon 17:34, 03 Gru 2007 Powrót do góry

A ja mysle ze ten random to nic fajnego (jestem wojem).
Sila czaru powina zalezec od tego ile mgr evala expow ma mag i ile resa na dany zywiol ma przeciwnik oraz -50% za zresowanie czy cos w tym stylu.
Proste dzialania
Kal vas flam podstawowy 50 + 20 z mgr 100 i expa +10 z 100 evala i 100 expa - resist -50% gdy zresistujesz;) takie cos tylko bardziej sensownie i bedzie dobrze. Teraz bardziej oplacalnie jest walic fireballe niz flama.
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:29, 03 Gru 2007 Powrót do góry

Dodatkowo nie wiem jak innym obecnie działa meteor swarm ale biorąc pod uwagę jego czas castowania to efekt jest dosyć mizerny - ponownie bardziej opłaca się fireball


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 3:08, 04 Gru 2007 Powrót do góry

AtakSe napisał:
Teraz bardziej oplacalnie jest walic fireballe niz flama.


nie, bo w miedzyczasie dobrze jest sie tez leczyc. poza tym niesparalizowanego woja nie da sie zabic gdyz leczy sie jak jakis troll na sterydach.

Ogolnie nie widze sensu teraz grac magiem pvp przy obecnym randomie (10% - 5dmg |15% - 20dmg |20% - 30dmg |25% 40dmg |10% - 50dmg |5% - 80dmg |15% -inne wartosci dmg <- tak wyglada mniej wiecej random Explosion ognia czarowanego przez moja postac)
zakladajac ze woj ma ciut ponad 100 hp, leczy je z bandaza w okolo 10-15s + moze uzywac butli to sila rzeczy nie ma opcji zeby go zabic.
dodam ze nie ma sensu czarowac innych czarow bo np spam Fireballi da sie uniknac odbiegajac albo w przypadku wojow do ktorych staram sie rownac po prostu zostanie zignorowany, a mag zaszarzowany.

Czarowanie Por Ort Grav jest rowniez nieskuteczne, gdyz pomimo duzych obrazen ( niekiedy wiekszych od Explo ) czaruje sie dosyc dlugo i nie ma opoznienia przy zadawaniu obrazen przez co kiepsko laczy sie z paralizem.

Inne czary maja zbyt niska skutecznosc aby mogly byc stosowane w pvp..
probowalem mind blast - smieszny dmg, an mani na bliska odleglosc - nieoplacalne jest dostawanie hitow od woja w zamian za obrazenia ciut wieksze niz przy fireballu, proba zakonczenia walki Kal Vas Flamem najczesciej wywoluje smiech u woja bo w 80% przypadkach jest zresowany albo trafia na dolny prog randoma i wchodzi za 20-30dmg co przy czasie castowania pozostawie bez komentarza.. nawet jak wejdzie za 60-70 dmg to i tak jeden czar nie zalatwia nic... na "finisher" KVF sie nie nadaje gdyz z braku DBM najczesciej nie da sie wygospodarowac tych 40 pktow many na jego wyczarowanie wiec czar jest przydatny tylko do zabijania noobkow zbierajacych ziola pod aure.

dodam ze wszystkie wartosci jakie przytoczylem wystepuja u maga 91int, 65 exp w magery(100skilla) , eval(104skilla) , 60exp w inskr(100skilla).

Pozostaje nam czekac az ktos z Ekipy zrobi maga, pogra pvp i sie przekona ze naprawde jest niefajnie... narazie tylko polecam magom czyli postaciom z duzym intem przezucenie sie na nekromancje gdyz ona na pewno nie bedzie oslabiana...

ps. Mam nadzieje ze Garth ogarnie swoje sprawy RL i zobaczy co sie porobilo bo widac MY (czyli szarzy gracze ktorzy maja magow) nie jestesmy juz dobra wykladnia balansu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 11:30, 04 Gru 2007 Powrót do góry

Mch wiem dm czarów jest smieszny teraz to sam moge wpaść na 2-3 magów i tak będzie smiech na sali:p może przywrócic mniej-więcej dm czarów poprzednio.Jedynie co teraz mag może zabić w pvp to lucznik woja z dużym resem nie ma szans zabić mówie z własnego doświadczenia po ile dostaje czary raz nawet dostałem flama za 8 hp prawie spadłem s krzesła jak to zobaczyłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 13:31, 04 Gru 2007 Powrót do góry

Luzik panowie. Wczoraj testowalismy to z Coltainem i powinno byc cacy. Mozliwe sa jeszcze jakies zbalansowania, ale ogolnie nie bedzie przypadku, gdy vof zada 5 dmg a min. 20-30. (max 8x) powinno byc ok. Oslabilismy tez troche por ort grava bo byl stanowczo za mocny w porownaniu do vof-a (sredni dmg pog = 3x).

Moze byc ze zacznie sie placz wojow, jednakze dobrze zabezpieczona postac butlami powinna sobie spokojnie dawac rade o ile ktos bedzie myslal. Sama postac nie bedzie robila wszystkiego za nas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 6:31, 08 Gru 2007 Powrót do góry

Po ok 2 godzinach przegranych dzis magiem stwierdzam, ze jedyna zmiana ktora zostala poczyniona na lepsze dotyczy naprawienia wzajemnie odwolujacych sie scian i zmniejszenie rozrzutu w czarze o inkantacji Kal Vas Flam. Do zrobienia pozostaje naprawienie czaru Explosion ktory to w wiekszosci wypadkow jest resowany albo czarowany na dolny przedzial randoma i wchodzi za 13-22 hp.
Coltain naprawde uwierz mi pisze to zdanie z jak najmniejszym naciskiem "pod siebie" ale taki random byl fajny gdy DuzeButleMany byly ogolno dostepne i magiem moglem marnowac te 20 pkt many na kazdego vofa liczac ze w koncu wejdzie ten okejowy, natomiast obecnie gdy dostepna butla many odnawia mi jej 30 pkt musze oszczedzac kazdy punkcik i nie da sie juz spamowac tego zaklecia.
Uwazam ze w sytuacji gdy "dobry" KVF wchodzi za 70-80 dmg (rownie czesto za 30 ale ok niech bedzie... nie bede marudzil) to VOF powinien wchodzic za 30-55dmg z naciskiem na wartosc ~45dmg.
Jest to wartosc dmg ktora umozliwia zabicie woja pozbawionego wierzcha, na 5-7 butlach sredniej many ale jednoczesnie daje doswiadczonemu graczowi-wojownikowi mozliwosc wymanewrowania maga np w lesie i doprowadzenia do sytuacji patowej albo zabicia maga.

~wartosci liczbowe jakie przytoczylem w tym poscie odnosza sie do "high-endowych" postaci~

ps. nie chce zeby ktos pomyslal ze jestem wyjatkowo ciety na klase wojownicza - po prostu jedyny mag do ktorego sie rownam jest dla mnie widoczny na zielono, a reszta nie stanowi wykladni balansu ... .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:00, 08 Gru 2007 Powrót do góry

vof ma taki random jaki powinien, czasami wejdze jak kvf a czasami jak vf


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Meteor
Gość




PostWysłany: Sob 14:05, 08 Gru 2007 Powrót do góry

Meteor swamp powinien dzialac tak jak na 95 czyli spada ogromna kula ognia wybucha i robi ognicho 8x8 wtedy bylo by to uzyteczne do pvm. Narazie nie dziala w ogole leca fireballe ktore nic nie robia.
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:18, 08 Gru 2007 Powrót do góry

Coltain niestety nie ma.
Napisalem posta gdzie pisze jak to jeszcze powinno byc zmienione. - wywalic pierwszy random, zostawic go przy vofie ale z o wiele mniejszym przedzialem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)