Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 18:42, 28 Lut 2008 |
 |
jak dokladnie dziala magic resist?
jakie sa bonusy od LJ do walki toporem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:57, 28 Lut 2008 |
 |
resist w formie skila (lub zamiennie odpornosci z ekwipunku) ma 3 dzialania:
1. okresla on szanse na zresowanie czaru (zmniejszenie dmg)
2. gdy czar zostanie zresowany to w zaleznosci od resista jest losowo redukowana ilosc hp (znacznie)
3. gdy czar nie zostanie zresowany to w zaleznosci od resista jest losowo redukowana ilosc hp (nieznacznie)
Sam skill ma wplyw na dzialanie paralizu oraz skraca dzialanie klatw
Co do Lumbera i bonusow? Jeżeli oręż jest klasy TOPOR to umiejętność drwalstwa zwieksza zadawany dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 18:59, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 19:16, 28 Lut 2008 |
 |
a czy resist w formie skila sumuje sie z tym z ekwipunku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 19:26, 28 Lut 2008 |
 |
Oberdaszek napisał: |
a czy resist w formie skila sumuje sie z tym z ekwipunku? |
z tego co ja wiem to nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 19:30, 28 Lut 2008 |
 |
Coltain napisał: |
resist w formie skila (lub zamiennie odpornosci z ekwipunku) ma 3 dzialania:
1. okresla on szanse na zresowanie czaru (zmniejszenie dmg)
2. gdy czar zostanie zresowany to w zaleznosci od resista jest losowo redukowana ilosc hp (znacznie)
3. gdy czar nie zostanie zresowany to w zaleznosci od resista jest losowo redukowana ilosc hp (nieznacznie)
Sam skill ma wplyw na dzialanie paralizu oraz skraca dzialanie klatw
|
1)czy jesli z ekwipunku bede miec po 70 odpornosci na kazdy zywiol to(nie liczac paralizu, oraz klatwy) skill staje sie bezuzyteczny ?
2) jesli mam ze zrboji 150 resa na ogien a ktos inny ma ze zbroji 80 resa na ogien i obaj nie zresujemy czaru to czy ja mam wieksza szanse na lepsza randomowa ilosc redukowanego hp (nieznacznego;d)
Coltain napisał: |
Co do Lumbera i bonusow? Jeżeli oręż jest klasy TOPOR to umiejętność drwalstwa zwieksza zadawany dmg. |
jakies przyblizone wartosci procentowe w zaleznosci od progow?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:39, 28 Lut 2008 |
 |
max resa na zywiol jest 70
skil i zbroja nie lacza sie
jesli masz 70 ze zbroi to jest to skill jest w tym wypadku "bezuzyteczny"
jesli masz 150 czy 80 resa to wsio rybka, jak wyzej napisalem max resa brane pod uwage to 70
Co do wartosci procentowych:
dmg=dmg*tysiac500sto900
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 19:51, 28 Lut 2008 |
 |
jesli mozna to ile jest odporości ze skila? jak ma sie zbroje to nie bierze pod uwage skila?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Oberdaszek dnia Czw 20:06, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 20:47, 28 Lut 2008 |
 |
podsumowujac resist: niegdys elitarny skill ktory robilo sie 2-3 lata moge sobie wsadzic w dupe , wystarczy ze wydam troche gp na zbroje srednią
a co do LJ to dzieki za rzetelna informacje ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 21:46, 28 Lut 2008 |
 |
no coz bezuzyteczny resist = mechanika runUO welcome to, dlatego wlasnie pol95 byl jednak duzo lepszy ;]
Zeby bylo smieszniej max co mozna dostac z resisting spell to 40 resistow (przy 100 skilla).
A ja mam takiep ytanie:
wbijam 100 magery, i 100 expa skillowego, kasuje magery. Exp skillowy zostaje czy nie? A jesli zostaje to moge rzucac spokojnie czary 1-3kregu tak jakbym mial 30magery? I czy exp skillowy oslabia bojowki czy nie ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 22:46, 28 Lut 2008 |
 |
Jest próg od którego rośnie exp skilowy. Jeśli spuszczasz skila po niżej tego progu to i exp zaczyna spadać, dodam ze szybciej spada niż rośnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 0:37, 29 Lut 2008 |
 |
Cytat: |
Zeby bylo smieszniej max co mozna dostac z resisting spell to 40 resistow (przy 100 skilla). |
100 skilla i 100 expa w resiscie daje resy wszystkie po 60 ......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 1:36, 29 Lut 2008 |
 |
powiem tak, pospuszczajcie wszyscy ressista, będziecie padać od magów jak muchy. Bo może jak pozakładasz super sprzęt to będziesz miał więcej odporności niż przy ressiscie, ale pytanie: czy na wszystkie ressy, i czy czasem - gdy masz 100% wolnego - a wojem można sobie wygospodarować, to czy nie opłaca się bardziej mieć tego ressista dla klątw, necro(ostatnio necro jest znowu ressowalne chyba), i dla tego 60% w adamku np. na ressy inne niz zimno.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 3:38, 29 Lut 2008 |
 |
ja postulowalem juz o to jakis czas temu, ale nadal uwazam ze zbroje powinny byc oddzielone od magii; tzn:
- tylko resist chroni przed czarami wszelkiego rodzaju; klatwy, paralize, czary zadajace dmg (bez trucizny)
- resy w zbrojach dzialaja na zasadzie dawnych zbroi magicznych, czyli chronia przed dmg zadawanym od zywiolow w broniach (przyklad: wiemy ze (nie)slawny wojownk Korgan Ktorego'na'zwiska'nie'pamietam ma pike z runami ognia i mamy stanac przeciwko niemu do walki - zakladamy zbroje chroniaca dobrze przed ogniem. kolejny_przyklad: jezeli moby klasy nieumarlych zadaja wrecz dodatkowe obrazenia od zimna to zakladamy na wyprawe zbroje chroniaca przed zimnem. kolejny_przyklad: jezeli wiemy ze ktos wlada sztuka zatruwania - zakladamy zbroje chroniaca przed trucizna)
wydaje mi sie ze jest to bardziej logiczne i wtedy res na pewno bylby potrzebnym skillem. dodatkowo biorac pod uwage ze resa obecnie jest ciezko zrobic, bylby choc jednym aspektem odrozniajacym "vetow" od "swierzakow". mam na mysli to ze obecnie str i int maja maly wplyw na dmg fizyczny i magiczny
-glosy sprzeciwu jakie pojawily sie kiedys przy okazji tej propozycji byly takie ze nagle res stanie sie skillem "must have", prawda jest taka ze resa obecnie i tak robi kazdy gracz chcacy zasmakowac walki, nie tylko craftowania, wiec uwazam ze obecnie jest to bezwartosciowy kontrargument
-system zaproponowany przeze mnie bylby na pewno bardziej sprawiedliwy niz jest obecnie, mozna zalozyc dodatkowo ze nie byloby limitu na resa ze zbroi i bizuterii - czyli wbijane runy dajace w elementach zbroi np. 90 resa na ogien nie bylyby bezuzyteczne gdyz chronilyby adekwatnie do kosztu stworzenia takiego elementu
- bron umagiczniana w koncu mialaby zastosowanie w pvp - nie tylko w pvm bo procz zwiekszania dmg na czysto, zadawala by takze obrazenia przechodzace przez AR zbroi
wyszedl mi troche przydlugawy post, nadajacy sie na osobna propozycje, jednak chcialem w tym topicu zainteresowac graczy moim (jak sadze) ciekawym rozwiazaniem.
* wielki szacunek i podziekowania dla Coltaina gdyby zechcial to wprowadzic w zycie, uwazam ze taka "rewolucja" na pewno wprowadzilaby wiele swiezosci do rozgrywki i zblizajac jej charakter do oldschoolowego095 jednoczesnie respektujac nowe rozwiazania na pewno ucieszylaby wielu malkontentow CLFE.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 15:37, 29 Lut 2008 |
 |
niebawem z tego co wiem zmieni sie dzialanie resista, tzn resist bedzie okreslal maxymalny prog resista ze zbroji co wydaje sie logiczne .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 16:33, 29 Lut 2008 |
 |
sarin napisał: |
niebawem z tego co wiem zmieni sie dzialanie resista, tzn resist bedzie okreslal maxymalny prog resista ze zbroji co wydaje sie logiczne . |
nie wydaje mi sie bo po co wowczas wogole skill resist, pozatym o ile z plyty mozesz miec sporo resista o tyle jak juz zalorzysz kolcza albo pierscieniowa to juz jest tragedia pod tym wzgledem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|