Autor |
Wiadomość |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 10:14, 25 Cze 2009 |
|
1. Czy mozna uzywac lockipcka bedac ukrytym?
2. Czy jest jakas szansa na otworzenie drzwi od domu/zamku gracza?
3. Czy ten skill przydaje sie na cos wiecej poza skarbami?
Jesli na pytanie 3 padla odpowiedz 'nie'. To co myslicie na temat utworzenia kilku randomowo wybieranych na serweie domkow bogatych kupcow (we wszystkich miastach) gdzie co jakis czas pojawia sie skrzynia, ktora mozna otworzyc. W domu byloby kilka pulapek, jakas zagadka na temat szyfru czy nawet straznicy ktorych trzeba jakos umiejetnie ominac nie zostawiajac sladow. W skrzyni moglby sie znajdowac wartosciowy przedmiot, klucz, czy po prostu jakas ciekawa ksiazka.. Cos ala THIEF, kto gral ten wie
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qooepi dnia Czw 10:15, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:29, 25 Cze 2009 |
|
1 NIE
2 NIE
3 NIE
Jestem Za - fajnie jak by było tak jak kiedyś szansa na otworzenie drzwi do domu (wszystkie nie po blokowane itemy twoje)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 12:00, 25 Cze 2009 |
|
Idea takich kłestów powiązanych z jakimś skillem wydaje się bardzo ciekawa.
Takie domki byłyby całkiem miłe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:11, 25 Cze 2009 |
|
Najlepiej jakiś bank otoczony strażą ;D i z 1 mil w środku i za zakatowanie takiego banku status Longa
Chętnie bym się tak pobawił
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:18, 25 Cze 2009 |
|
To zagraj w mafie.. :\ badzmy powazni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:24, 25 Cze 2009 |
|
poważnie to nawet po lasach można by porozrzuca skrzynki randomowo by się pokazywały
i w nich jakiś lot
Różne skrzynki o rożnym poziomie trudności kolorami oznaczone
(najtrudniejsze w blood w towarzystwie silnych mobów)
Czasem taka skrzynia była by jak np skarb - klikasz na nią i obstawa ;D
Duże pole do popisu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:31, 25 Cze 2009 |
|
Tyle ze to co opisujesz brzmi jak skarby bez map.. a ja wam daje pomysl na cos orginalnego. Gdzie trzeba sie wykazac czyms wiecej niz 'kill obstawe, lockipck skrzynke, jah mamy skarb.' Chce zeby wreszszcie zawody ktore nie sa uzywane mialy troche FUN. A nie kolejna farme zlota.
Mam czasami wrazenie ze tutaj nikt nie mysli racjonalnie... jestescie oklepani i szablonowi.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:35, 25 Cze 2009 |
|
Mi się Twój pomysł bardzo podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 14:39, 25 Cze 2009 |
|
qooepi pomysł jest spoko i na pewno dałby fun. Tylko kto to zrobi? Nie wiem jak się na to zapatruję Coltain... Dla mnie robienie czegoś takiego jako seer miałoby sens raz czy dwa jako quest/event. Osobiście mi się to podoba jako pomysł, chciałbym usłyszeć zdanie Colta na temat wykonalności zanim zacznie się dysputa o wysokość lootu skrzynki, dmg pułapek i hp strażników
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 14:40, 25 Cze 2009 |
|
Faktycznie są miejsca po których spodziewałbym się jakiegoś skarbu. Na koncu każdego dungeonu mogłaby być skrzynia z respawnującą się co jakiś czas zawartością.
Tak samo w obozach orków i innych potworów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 14:44, 25 Cze 2009 |
|
To też prawda Na pewno zwiększy to grywalność lockpickerów i specy od pułapek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 17:31, 25 Cze 2009 |
|
Malarug napisał: |
Faktycznie są miejsca po których spodziewałbym się jakiegoś skarbu. Na koncu każdego dungeonu mogłaby być skrzynia z respawnującą się co jakiś czas zawartością.
Tak samo w obozach orków i innych potworów. |
no i zaznaczali by se runy na sam koniec dungeona i brali to co w skrzynce
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 17:38, 25 Cze 2009 |
|
skill rozbrajanie pułapek jest zepsuty
tak samo jak locpik
i tak samo jak karto
Karto mapy prastare od 80 czyta
a lockpiker 80 spokojnie je otwiera
a rozbrajasz z 15 skila
Powinny byc progi (prastara by ja odczytac musisz miec 100 karto i juz)
Zeby ja otwozyc musisz miec 100 loka i juz ....
zeby rozbrojic albo sie nameczyc i naczarowac
albo tez uzyc skila - ale nie na poziomie 15 to smiech na sali
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:09, 25 Cze 2009 |
|
a czy te 15% skila rozbrajanie nie jest celowe by ulatwic zycie skarbiarza?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 18:41, 25 Cze 2009 |
|
wlasnie wydaje mi sie ze to dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|