Autor |
Wiadomość |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 21:46, 25 Cze 2009 |
 |
boxi napisał: |
Karto mapy prastare od 80 czyta |
Masz przestarzałe informacje Boxi , prastare odczytasz dopiero na 95%.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 6:46, 26 Cze 2009 |
 |
ale po co ma być Łatwo - lepiej żeby lot był normalny a nie w prastarym przepis 1 na 10-20 map.
Locpick dalej dziala 70/80 wiec podejrzewam ze mape tez odzczytasz z 80 tylko sie musisz naklikac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 8:12, 26 Cze 2009 |
 |
Runy prowadzące do dungeonów powinny mieć wysoką szansę na pęknięcie. Tak jak kiedyś już było. Oprócz tego możnaby dodać zabezpieczenie że wszystkie/ileś kratek od skrzyni moby muszą być martwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:20, 26 Cze 2009 |
 |
Nie chce zaśmiecać topicu swoimi postami ale potrzebne jest sprostowanie - prastarych nie da się odczytać już jak wcześniej było w zwyczaju, czyli niewiele pod 90% karty i do skutku klikanie na mapę aż ta nie odcyfruje się wreszcie prawidłowo. Obecnie ten mechanizm już nie działa, a odczytanie prastarej mapy wiąże się z minimum 95% skilla kartografii. Opuściłem już raz ten skill i wróciłem po czasie do niego ponownie, żeby się o tym samemu przekonać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 15:11, 26 Cze 2009 |
 |
Nie zapomne siedzenia nad jednym domkiem kilku godzin zeby go otworzyc ! To bylo cos ! Siadanie o 22 do otwierania drzwi a o 5 rano wynoszenie pixeli z niego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:34, 26 Cze 2009 |
 |
ja tez nie zapomnę jak wyniosłem gościowi z dachu rude, łuski etc ;)starczyło na 10 kompletów smoczych ;D
ale to pewnie wszystko z .przenies
No ale to był numer
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 16:53, 26 Cze 2009 |
 |
No ale jestescie zabawni! Bo ten topic nie jest o tym..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 16:57, 26 Cze 2009 |
 |
oj serwer umarł to oftopujemy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 0:04, 29 Cze 2009 |
 |
Ja też chce pooftopikować w tym temacie! Kto mówi że marudze? Poprostu widze fakty i tego nic nie zmieni. Staram się grać na CL ale przy takim online to nuda jest straszna.
Edit:Prosiłem was żeby rejestrować sie na forach które podałem to może ludzie się wciągną i zajrzą na provka, alee nieee.. rejestracja boli oczywiście a wszyscy czekamy na online nic w tym kierunku nie robiąc. Dwa dni i zero postów pod publikacjami. Głownie takie powody mnie zniechęcają. Zastanówcie się i zróbcie coś by zwiększyć online. Chcemy pograć? Przy takiej ilości graczy będzie trudno niestety..
Kutwa, miał być post w temacie "Online?" ;]]]]]]]] Jeeebło mi się :]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Morgrim dnia Pon 0:18, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 9:29, 29 Cze 2009 |
 |
Morgrimie, ale jaki jest sens zachęcania do gry na serwerze na którym panuje down od dobrych kilku dni. Ludzie chcą grać od ręki a widząc magiczne słowo "down" nabierają przekonania, że tu tak jest na co dzień i nie zawracają sobie głowy "jakąś tam" Cl'ką.
Proponuje kampanię promocyjną tuż po UPie;>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 9:36, 29 Cze 2009 |
 |
Myślalem ze na festyn chociaż kilku graczy przybędzie a tu wyszło jak wyszło.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Emanuel
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 19:37, 19 Lis 2009 |
 |
a co do tych skrzynek w dungeonach
to jesli by mialy byc to powinny byc raz w jednym miejscu a raz w drugim zeby nie bylo tak latwo i np. jakis mobek bedize mial mapke w ktorym dungeonie by byla danego dnia skrzynka
bylo by sprawidzlisiwej dal bardziej pocatkujacych graczy gdyz doswiadczeni skarbiarze zaznaczyli by se rune i w miesiac zarobili na zamek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|