Autor |
Wiadomość |
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 17:02, 02 Paź 2008 |
|
Witam
Ostatnio rozmawiając z ludźmi którzy dużo skarbują, zapytałem się o przepisy alchemika. Odpowiedzieli ze nie udało im się znaleźć żadnego.
Czy ktoś już jakiś znalazł ?
A może ich po prostu niema
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:08, 02 Paź 2008 |
|
nie ma, nie bylo pomyslu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 19:23, 02 Paź 2008 |
|
He ?
No może nie pamiętasz bo to było dawno temu.
Coltain napisał: |
mail Korga
Narazie tyle naskrobalem:
Potioniki:
zelazna skora - +ar duza wartosc (recepta) (3 surowka) //chyba bez sensu
mikstura oczyszczenia - zciaga wszelkie cursy ( i magowe i necro ) z postaci ... z broni nie (recepta) (2 krew , 2 smocza krew , 10 krwawnik)
mikstura potegi - ( polaczenie duzej sily , duzej dexa , duzej inta ) (recepta) (8 mandra , 6 krwawnik , 5kosci , 4 czarne wrzosy, 1smocza krew )
mikstura porazenia - takie samo dzialanie jak duzy wybuch ale zadaje obrazenia od elektrycznosci (10 czarnych perel)
farba do wlosow - jak nazwa wskazuje (bez recepty) (3 zenszen, 3 mandragora)
perfum - wypicie uzycie czyni postac czysta (tak jakby sie okapala ) + emot nad glowa okreslajacy ladny zapach (recepta) ( 2 krwawnik , 2 zen-szen , 2 mandragora , 2 czarna perla )
(1 recepta na wszystkie razem lub na kazde z osobna)
mikstura transmutacji (carnil) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)
mikstura transmutacji (kaor) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)
mikstura transmutacji (allanit) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)
mikstura transmutacji (velitium) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)
mikstura transmutacji (arkanor) - zmienia zabarwienie czesci zbroi metalowej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)
(1 sztabka zlota, 5 sztab danej rudy)
farba do skor (zabarwienie trolowe) - zmienia zabarwienie czesci zbroi skorzanej/koscianej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 1 futro danego rodzaju)
farba do skor (zabarwienie ostardowe) - zmienia zabarwienie czesci zbroi skorzanej/koscianej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 1 futro danego rodzaju)
farba do skor (zabarwienie sniezne) - zmienia zabarwienie czesci zbroi skorzanej/koscianej na dany kolor, inne wlasciwosci zbroi pozostaja niezmienione (recepta) (1 sztabka zlota, 1 futro danego rodzaju) |
Szkoda ze pomysł nie wszedł w życie. Bo bardzo mi się podobało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:25, 02 Paź 2008 |
|
hmm
moze cos napisze
obecnie szkole sie w czyms innym i nie ma fizycznie czasu
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 20:26, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 20:32, 02 Paź 2008 |
|
Niema pospiechu
Nie ucieknie, jeśli masz coś ważniejszego to najpierw zajmij się tamtym
Mam kilka pomysłów wiec zamieszczę je w dziale Propozycje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 20:44, 02 Paź 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj są wypisane przepisy dla alchemika... A ich nie ma...?
Mana dla przykładu jest normalnie, ale taką truciznę paraliżu, bądź też ciemnej trutki (nie ma jej w menu alchemika z tego co wiem, są tylko pojedyncze butelki w mobkach), by można wprowadzić jako przepis.
Co do tych przykładów co wypisał Ghola to jak najbardziej za. Bardzo interesujące opcje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 21:08, 02 Paź 2008 |
|
Ale Solkin, to jest nieaktualne. Nie ma tych magikow. Sa inne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 22:11, 02 Paź 2008 |
|
Qler napisał: |
Ale Solkin, to jest nieaktualne. Nie ma tych magikow. Sa inne. |
Zdążyłem zauważyć...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:22, 12 Gru 2008 |
|
F5
Jesli Colt jestes zajety to spoko, nie ma pospiechu.
Jesli masz czas to bylo by fajnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:46, 12 Gru 2008 |
|
chyba sa juz ze 3, nie pamietam, ale na pewno pisalem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|