Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 PRZECZYTAJCIE WSZYSCY Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy masz zamiar wrócić/grać na CL?

TAK
72%
 72%  [ 40 ]
NIE [poprostu mam dość tego serwa]
5%
 5%  [ 3 ]
NIE [znalazłem inny lepszy serwer]
7%
 7%  [ 4 ]
NIE [nie gram, skończyłem z UO]
14%
 14%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 55


Autor Wiadomość
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pon 7:53, 18 Maj 2009 Powrót do góry

Wrócę do gry jak tylko wrócę (w realu) do Polski. Jestem na delegacji i neta mam tylko w pracy, więc nie gram bo nie wypada, poza tym nie ma czasu. Za parę miesięcy wracam do gry, więc pierwsza opcja w ankiecie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salladin



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 8:13, 18 Maj 2009 Powrót do góry

Słońce Świeci nad nami ... Wink Ja porostu poczułem słońce ale grac będę muszę tylko znudzić się latem Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 12:16, 19 Maj 2009 Powrót do góry

Wroce jak napisze tego inzyniera:) i pewnie paru znajomych tez wroci:)
CL 4 ever!
cheers!
:3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 12:30, 19 Maj 2009 Powrót do góry

Garth napisał:
Wroce jak napisze tego inzyniera:) i pewnie paru znajomych tez wroci:)
CL 4 ever!
cheers!
:3


to jeszcze ze 2 lata Twisted Evil Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 13:06, 19 Maj 2009 Powrót do góry

Nie wróci ... później ma się jeszcze mniej czasu ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 5:55, 21 Maj 2009 Powrót do góry

wczoraj sie zalogowalem, pobiegalem z 1 h i spotkalem 4 osoby:). stoczylem jedna walke (jesli mozna to nazwac walka). jeden jegomosc uciekl zamiast stawic czola(no ale paladyni maja to do siebie Razz ). dzisiaj moze tez sie logne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salladin



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 8:54, 21 Maj 2009 Powrót do góry

Spotkałeś jakiegoś paladyna ? Ostro !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 10:14, 21 Maj 2009 Powrót do góry

[ZPS] Darthen Very Happy pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 10:36, 21 Maj 2009 Powrót do góry

Jak Darthen to się nie liczy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 16:08, 21 Maj 2009 Powrót do góry

on przeważnie ucieka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:42, 22 Maj 2009 Powrót do góry

Ja tam widze jeszcze szanse na ten server.
W koncu nizej upasc juz sie nie da a zawsze mozna sie podniesc.
Nie wiem czy to dobry dzial ale tu napisze moje przemyslenia.

1. Argument ze UO jest archaiczne i nowe gry je zastapia.

Ano jest ale i tak jest to najlepsza gra i juz. Sa nowsze, ladniejsze graficznie ale 'czegos' im brakuje (klimat, niesamowita elastycznosc budowania postacie i swobody w grze).
Ja tak to obiektywnie widze. Jesli uwazacie ze istnieje jakas lepsza gra niz UO to prosze napiszcie bo ciekaw jestem Waszej opinii.

2. Argument ze server nie sprzyja PvP i to odstrasza wiekszosc graczy bo oni kochaja PvP.

Z tym sie zgadzam i nalezy to zmienic. Nie ma juz na co czekac.
Dac wiekszy DMG czarom i broniom (lub cokolwiek innego co spowoduje ze bedzie trudno uciec wrogowi: skuteczne bole, paralize, wiekszy delay na butle) - sktypterzy beda wiedziec jak to zrobic.

PvM nie uwalac (bandaze, paralize niech nie uwalaja PvP).

3. Nalezy podpakowac nekro - niech bedzie mocny jak rok temu

4. Dac mozliwosc oswajania smokow ze 100 Animal Taming. Niech beda to bardzo silne moby ale tez dosc wolne by w PvP nie zamiataly.

Wywalic bondowanie bo zabija tamera. Niech tamer ma miec mozliwosc bondowania tylko dla siebie wierzchowcow i nic mocniejszego.

Mocne potwory nie mozna bondowac, sa za to silne. Gracz niczego sobie nie zbonduje, tamer zbonduje sobie wierzcha.

5. Niech ekipa ma neutralny stosunek do PvP (nie gram PvP to nie wiem jak jest w rzeczywistosci)

6. Serv technicznie jest swietny, mapka to tylko dodatek wiec nie ma co na nia psioczyc

7. Zrezygnowc z postawy na NIE
(przykladem jest postawa Zorgana (np. medytowanie bez magikow dla woja) - Nie bo to, nie bo tamto [nie jest to atak personalny bo to tylko gra ino chce zobrazowac sytuacje gdzie wspiera sie zmiany tylko gdy gracz ma sile przebicia na forum, wykloca sie o swoja racje zeby tylko wygrac dyskucje i bronic swojego punktu widzenia bez zastanowienia sie: Jak ta zmiana wplynie na serwer?)

8. Dac mozliwosc wykazania sie osobom chcacym (to juz sie dzieje - przyjeto nowych seerow)

9. Pozyskac dodatkowego skryptera (nie wiem jak to osiagnac ale milo by bylo - dywersyfikacja zawsze pozadana)

10. Osoby ktore odeszly wroca jak to sie zmieni

11. Jak inny serv padnie na dluzszy okres to ludzie tu zajrza i moga zostac.

12. Dziekuje ekipie za to co zrobila - nie zniechecajcie sie. Updaki sa po to zeby mozna bylo sie podniesc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kros



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:33, 22 Maj 2009 Powrót do góry

Za propozycjami Gudissima, niech wreszcie ktoś przywróci do porządku ten serwer..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Pią 18:51, 22 Maj 2009 Powrót do góry

Jestem za! Trzeba zbudzic starego smoka jakim jest CL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 20:11, 22 Maj 2009 Powrót do góry

trzeba by jednej i niezmiennej koncepcji mechaniki na servie z odpowiednim drzewem zaleznosci itp. i dopiero potem zmiany wprowadzac... to jest tak 2 tygodnie solidnej pracy... potem testy.... duzo testów i delikatne wygładzanie mechaniki. Dopiero przy takim podejściu do sprawy mamy szansę na porządny balans który nie polega na tym że nikt nikogo nie może zabić, ale na tym, że każdy każdego zabić może w miarę łatwo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:03, 22 Maj 2009 Powrót do góry

ogólnie to ma to sens Gudissimo, ale kilka zastrzezeń:
Z Bandowaniem to nie jest taka prosta sprawa. Samo bandowanie i cwiczenie zwierzaka jest ciekawe i zmienia to taming bardzo znaczaco.
Moze by i było dobrze gdyby zróżnicować. Jedne zwierzaki sie daja zbandować drugie nie i tyle. Wprowadzić jakieś mocniejsze mobki których z założenia nie ma sensu bandować.
Powiem tyle. Sytuacja taka miala miejsce jakies 2 miesiące temu. Tamer mial smoki bagienne. Były one zbyt silne to prawda, wiec zostały udupione drastycznie!!! tak by stały się ponownie tylko ozdobami. I tu wlaśnie widzimy zbyt drastyczne zmiany, podejrzewam że tyczy się to tez innych zmian.
Można było temu smokowi zabrać to co sprawialo ze był zabojczy dla innych i tyle. Czyli zabrać czary, ewentualnie jeszcze dać mu troche wiekszy dmg, albo szybszy cios... i juz mamy balans.

Dlaczego rozwiazalo by to problem bandingu? Bo co lubia sobie szkolic jednego zwierza dalej by to robili, Ci ktorzy wola tradycyjny taming mieli by smoki bagienne, nie bandowali by ich bo dopiero w ilosci 4 sztuk stanowily by one sile bojowa. Przydalo by sie dac inne zwierzeta podobne do tych smoków. 4 sloty daja 4 zwierzaki, np ogromne weze, wywerny, itp. Kazdy by zajmowal 1 slot i mial odpowiednia zbalansowana sile ciosu.

Co do wierzchowców.... można by zrobić że tylko zwierzęta w trakcie treningumaja predyspozycje do zbandowania ( powiedzmy 1 na 20 ) To moze tyczyć sie wszystkich zwierzat by nie bylo tak latwo i by stanowilo to wyzwaniedla tamerow i dawalo im ciekawe zajecie w postaci szkolenia zwierzat.
Czary pozostawic w kwesti bandowanych zwierzakow.

Jako kolejny pomysł na taming dodam:

Co po wiecie by zwierze zbandowane zajmowalo o 1slot wiecej niz nie zbandowane?

Nie bylo by juz banda dla kazdego. Aby miec banda trzeba by miec animal lore. Tamer tez nie uzywal by tak czesto bandow bo moglby miec wiecej zwierzakow niezbandowanych.

-----------------------------------
co do innych watkow, to owszem mozna by cos zmienic by bylo latwiej w pvp. Ale dac tym co wogole nie chca walczyc mozliwosc zwiania jesli walcza 1v1. Nie kazdy lubi pvp.
Niech powstanie, oficjalna lub nie, strefa pvp tak jak to w pewnym wymiarze mialo miejsce dawniej (Cmentarz Britania)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)