Autor |
Wiadomość |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pon 7:53, 18 Maj 2009 |
|
Wrócę do gry jak tylko wrócę (w realu) do Polski. Jestem na delegacji i neta mam tylko w pracy, więc nie gram bo nie wypada, poza tym nie ma czasu. Za parę miesięcy wracam do gry, więc pierwsza opcja w ankiecie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 8:13, 18 Maj 2009 |
|
Słońce Świeci nad nami ... Ja porostu poczułem słońce ale grac będę muszę tylko znudzić się latem )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 12:16, 19 Maj 2009 |
|
Wroce jak napisze tego inzyniera:) i pewnie paru znajomych tez wroci:)
CL 4 ever!
cheers!
:3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 12:30, 19 Maj 2009 |
|
Garth napisał: |
Wroce jak napisze tego inzyniera:) i pewnie paru znajomych tez wroci:)
CL 4 ever!
cheers!
:3 |
to jeszcze ze 2 lata
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:06, 19 Maj 2009 |
|
Nie wróci ... później ma się jeszcze mniej czasu ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 5:55, 21 Maj 2009 |
|
wczoraj sie zalogowalem, pobiegalem z 1 h i spotkalem 4 osoby:). stoczylem jedna walke (jesli mozna to nazwac walka). jeden jegomosc uciekl zamiast stawic czola(no ale paladyni maja to do siebie ). dzisiaj moze tez sie logne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 8:54, 21 Maj 2009 |
|
Spotkałeś jakiegoś paladyna ? Ostro !!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 10:14, 21 Maj 2009 |
|
[ZPS] Darthen pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 10:36, 21 Maj 2009 |
|
Jak Darthen to się nie liczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 16:08, 21 Maj 2009 |
|
on przeważnie ucieka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:42, 22 Maj 2009 |
|
Ja tam widze jeszcze szanse na ten server.
W koncu nizej upasc juz sie nie da a zawsze mozna sie podniesc.
Nie wiem czy to dobry dzial ale tu napisze moje przemyslenia.
1. Argument ze UO jest archaiczne i nowe gry je zastapia.
Ano jest ale i tak jest to najlepsza gra i juz. Sa nowsze, ladniejsze graficznie ale 'czegos' im brakuje (klimat, niesamowita elastycznosc budowania postacie i swobody w grze).
Ja tak to obiektywnie widze. Jesli uwazacie ze istnieje jakas lepsza gra niz UO to prosze napiszcie bo ciekaw jestem Waszej opinii.
2. Argument ze server nie sprzyja PvP i to odstrasza wiekszosc graczy bo oni kochaja PvP.
Z tym sie zgadzam i nalezy to zmienic. Nie ma juz na co czekac.
Dac wiekszy DMG czarom i broniom (lub cokolwiek innego co spowoduje ze bedzie trudno uciec wrogowi: skuteczne bole, paralize, wiekszy delay na butle) - sktypterzy beda wiedziec jak to zrobic.
PvM nie uwalac (bandaze, paralize niech nie uwalaja PvP).
3. Nalezy podpakowac nekro - niech bedzie mocny jak rok temu
4. Dac mozliwosc oswajania smokow ze 100 Animal Taming. Niech beda to bardzo silne moby ale tez dosc wolne by w PvP nie zamiataly.
Wywalic bondowanie bo zabija tamera. Niech tamer ma miec mozliwosc bondowania tylko dla siebie wierzchowcow i nic mocniejszego.
Mocne potwory nie mozna bondowac, sa za to silne. Gracz niczego sobie nie zbonduje, tamer zbonduje sobie wierzcha.
5. Niech ekipa ma neutralny stosunek do PvP (nie gram PvP to nie wiem jak jest w rzeczywistosci)
6. Serv technicznie jest swietny, mapka to tylko dodatek wiec nie ma co na nia psioczyc
7. Zrezygnowc z postawy na NIE
(przykladem jest postawa Zorgana (np. medytowanie bez magikow dla woja) - Nie bo to, nie bo tamto [nie jest to atak personalny bo to tylko gra ino chce zobrazowac sytuacje gdzie wspiera sie zmiany tylko gdy gracz ma sile przebicia na forum, wykloca sie o swoja racje zeby tylko wygrac dyskucje i bronic swojego punktu widzenia bez zastanowienia sie: Jak ta zmiana wplynie na serwer?)
8. Dac mozliwosc wykazania sie osobom chcacym (to juz sie dzieje - przyjeto nowych seerow)
9. Pozyskac dodatkowego skryptera (nie wiem jak to osiagnac ale milo by bylo - dywersyfikacja zawsze pozadana)
10. Osoby ktore odeszly wroca jak to sie zmieni
11. Jak inny serv padnie na dluzszy okres to ludzie tu zajrza i moga zostac.
12. Dziekuje ekipie za to co zrobila - nie zniechecajcie sie. Updaki sa po to zeby mozna bylo sie podniesc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 18:33, 22 Maj 2009 |
|
Za propozycjami Gudissima, niech wreszcie ktoś przywróci do porządku ten serwer..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Pią 18:51, 22 Maj 2009 |
|
Jestem za! Trzeba zbudzic starego smoka jakim jest CL.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:11, 22 Maj 2009 |
|
trzeba by jednej i niezmiennej koncepcji mechaniki na servie z odpowiednim drzewem zaleznosci itp. i dopiero potem zmiany wprowadzac... to jest tak 2 tygodnie solidnej pracy... potem testy.... duzo testów i delikatne wygładzanie mechaniki. Dopiero przy takim podejściu do sprawy mamy szansę na porządny balans który nie polega na tym że nikt nikogo nie może zabić, ale na tym, że każdy każdego zabić może w miarę łatwo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:03, 22 Maj 2009 |
|
ogólnie to ma to sens Gudissimo, ale kilka zastrzezeń:
Z Bandowaniem to nie jest taka prosta sprawa. Samo bandowanie i cwiczenie zwierzaka jest ciekawe i zmienia to taming bardzo znaczaco.
Moze by i było dobrze gdyby zróżnicować. Jedne zwierzaki sie daja zbandować drugie nie i tyle. Wprowadzić jakieś mocniejsze mobki których z założenia nie ma sensu bandować.
Powiem tyle. Sytuacja taka miala miejsce jakies 2 miesiące temu. Tamer mial smoki bagienne. Były one zbyt silne to prawda, wiec zostały udupione drastycznie!!! tak by stały się ponownie tylko ozdobami. I tu wlaśnie widzimy zbyt drastyczne zmiany, podejrzewam że tyczy się to tez innych zmian.
Można było temu smokowi zabrać to co sprawialo ze był zabojczy dla innych i tyle. Czyli zabrać czary, ewentualnie jeszcze dać mu troche wiekszy dmg, albo szybszy cios... i juz mamy balans.
Dlaczego rozwiazalo by to problem bandingu? Bo co lubia sobie szkolic jednego zwierza dalej by to robili, Ci ktorzy wola tradycyjny taming mieli by smoki bagienne, nie bandowali by ich bo dopiero w ilosci 4 sztuk stanowily by one sile bojowa. Przydalo by sie dac inne zwierzeta podobne do tych smoków. 4 sloty daja 4 zwierzaki, np ogromne weze, wywerny, itp. Kazdy by zajmowal 1 slot i mial odpowiednia zbalansowana sile ciosu.
Co do wierzchowców.... można by zrobić że tylko zwierzęta w trakcie treningumaja predyspozycje do zbandowania ( powiedzmy 1 na 20 ) To moze tyczyć sie wszystkich zwierzat by nie bylo tak latwo i by stanowilo to wyzwaniedla tamerow i dawalo im ciekawe zajecie w postaci szkolenia zwierzat.
Czary pozostawic w kwesti bandowanych zwierzakow.
Jako kolejny pomysł na taming dodam:
Co po wiecie by zwierze zbandowane zajmowalo o 1slot wiecej niz nie zbandowane?
Nie bylo by juz banda dla kazdego. Aby miec banda trzeba by miec animal lore. Tamer tez nie uzywal by tak czesto bandow bo moglby miec wiecej zwierzakow niezbandowanych.
-----------------------------------
co do innych watkow, to owszem mozna by cos zmienic by bylo latwiej w pvp. Ale dac tym co wogole nie chca walczyc mozliwosc zwiania jesli walcza 1v1. Nie kazdy lubi pvp.
Niech powstanie, oficjalna lub nie, strefa pvp tak jak to w pewnym wymiarze mialo miejsce dawniej (Cmentarz Britania)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|