Autor |
Wiadomość |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 18:24, 21 Lis 2007 |
 |
jak wchodze do miasta to gra mi strasznie sie tnie... wiecie moze dlaczego..
Nie mam az tak slabego kompa... kiedys halasa bez problemu a teraz mam taki lagi ze szok...
Jakies sugestie ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 18:42, 21 Lis 2007 |
 |
Miasta sa źle zbudowane:p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abie Filarel
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Lasu
|
Wysłany:
Śro 19:22, 21 Lis 2007 |
 |
Przyznam,ze tez mam ten sam problem zwlaszcza w tych bardziej rozbudowanych w pietra miastach... jesli chodzi o Aure no problemo, ale np Ominar czy to miasto w lodowej czesci wyspy to porazka... :-f
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 21:15, 21 Lis 2007 |
 |
Na starym kompie tez tak mialem. Miasta sa po prostu lagozaurusami. Tak juz jest i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:04, 22 Lis 2007 |
 |
Niestety, tamte miasta są lekko błędnie zrobione, robiliśmy je na szybko głównie z uwzględnieniem ich estetyki (co też nie do końca się udało). Nasz błąd, nowa sosarią będzie lepsza a gdy już zostanie udostępniona to... pomyśli sie co z wyspą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
abazure
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:57, 22 Lis 2007 |
 |
na serwerze jest masa itemow (ominar) ktore powinny zostac zalockowane na mapie. nie sposob nie zauwazyc korelacji ich obecnosci ze slowdownami w tych miejscach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 23:07, 22 Lis 2007 |
 |
Przedewszystkim jak pisal Nob miasta sa zle zbudowane - zbyt bliskie polozenie i zbyt duza wysokosc sprawiaja ze na ekranie pojawia sie masa itemow i procesor/ram po prostu sie dlawia.
Budujac nowe miasta uwzgledniamy przedewszystkim to by byly jak najmniej lagowne przy zachowaniu ich jak najladniejszego wygladu:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 23:20, 22 Lis 2007 |
 |
No ale to cos musi byc juz w UO skopane... To sa zwykle obrazki... zadne 3d zero gry swiatla... I chcecie mi powiedziec ze komp ktory radzi sobie z wiekszoscia najnowszych gier w ktorych grafa powala... nie daje rady z gra ktora swoje poczatki ma za Lokietka ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:54, 23 Lis 2007 |
 |
To spróbuj na swoim kompie otworzyć 1xxx "obrazków" na raz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 16:51, 23 Lis 2007 |
 |
No i to jest bledne myslenie wlasnie...
Jasne w UO mamy 2D/pseudo 3D i grafika tutaj nie ma nic do gadania - problem pojawia sie przy przedmiotach ktore sa na mapie(drzewa,domy,czasem chodniki i dekoracje) bo te obciazaja w 99% procesor a jak ktos ma procesory starszej generacji(np Intel P4/D z architektura netburst lub innego AMD) to bedzie to bardzo mocno odczowac spore ilosci przedmiotow ktore pojawiaja sie na ekranie.
Wazna role pelni tez dysk(wiadomo szybsze dyski szybszy dostep do plikow i szybsze operacje na nich) i RAM tez ma znaczenie.
I one more time - Grafika w UO nie ma najmniejszego znaczenia.(trzeba to podkreslac bo sporo ludzi blednie uwaza ze jednak ma )
Edit
Jako przyklad mulenia kompa bez wplywu grafiki proponuje sciagniecia programu SuperPI i zalaczenia go na obliczanie liczby PI z 32 milionowym miejscem po przecinku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|