Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Problemy z grą - Ciecie sie UO Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 18:24, 21 Lis 2007 Powrót do góry

jak wchodze do miasta to gra mi strasznie sie tnie... wiecie moze dlaczego..
Nie mam az tak slabego kompa... kiedys halasa bez problemu a teraz mam taki lagi ze szok...
Jakies sugestie ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:42, 21 Lis 2007 Powrót do góry

Miasta sa źle zbudowane:p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abie Filarel



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Lasu

PostWysłany: Śro 19:22, 21 Lis 2007 Powrót do góry

Przyznam,ze tez mam ten sam problem zwlaszcza w tych bardziej rozbudowanych w pietra miastach... jesli chodzi o Aure no problemo, ale np Ominar czy to miasto w lodowej czesci wyspy to porazka... :-f


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:15, 21 Lis 2007 Powrót do góry

Na starym kompie tez tak mialem. Miasta sa po prostu lagozaurusami. Tak juz jest i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:04, 22 Lis 2007 Powrót do góry

Niestety, tamte miasta są lekko błędnie zrobione, robiliśmy je na szybko głównie z uwzględnieniem ich estetyki (co też nie do końca się udało). Nasz błąd, nowa sosarią będzie lepsza a gdy już zostanie udostępniona to... pomyśli sie co z wyspą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
abazure



Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:57, 22 Lis 2007 Powrót do góry

na serwerze jest masa itemow (ominar) ktore powinny zostac zalockowane na mapie. nie sposob nie zauwazyc korelacji ich obecnosci ze slowdownami w tych miejscach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 23:07, 22 Lis 2007 Powrót do góry

Przedewszystkim jak pisal Nob miasta sa zle zbudowane - zbyt bliskie polozenie i zbyt duza wysokosc sprawiaja ze na ekranie pojawia sie masa itemow i procesor/ram po prostu sie dlawia.

Budujac nowe miasta uwzgledniamy przedewszystkim to by byly jak najmniej lagowne przy zachowaniu ich jak najladniejszego wygladu:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 23:20, 22 Lis 2007 Powrót do góry

No ale to cos musi byc juz w UO skopane... To sa zwykle obrazki... zadne 3d zero gry swiatla... I chcecie mi powiedziec ze komp ktory radzi sobie z wiekszoscia najnowszych gier w ktorych grafa powala... nie daje rady z gra ktora swoje poczatki ma za Lokietka ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:54, 23 Lis 2007 Powrót do góry

To spróbuj na swoim kompie otworzyć 1xxx "obrazków" na raz ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:51, 23 Lis 2007 Powrót do góry

No i to jest bledne myslenie wlasnie...
Jasne w UO mamy 2D/pseudo 3D i grafika tutaj nie ma nic do gadania - problem pojawia sie przy przedmiotach ktore sa na mapie(drzewa,domy,czasem chodniki i dekoracje) bo te obciazaja w 99% procesor a jak ktos ma procesory starszej generacji(np Intel P4/D z architektura netburst lub innego AMD) to bedzie to bardzo mocno odczowac spore ilosci przedmiotow ktore pojawiaja sie na ekranie.

Wazna role pelni tez dysk(wiadomo szybsze dyski szybszy dostep do plikow i szybsze operacje na nich) i RAM tez ma znaczenie.

I one more time - Grafika w UO nie ma najmniejszego znaczenia.(trzeba to podkreslac bo sporo ludzi blednie uwaza ze jednak ma )

Edit Smile

Jako przyklad mulenia kompa bez wplywu grafiki proponuje sciagniecia programu SuperPI i zalaczenia go na obliczanie liczby PI z 32 milionowym miejscem po przecinku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)