 |
|
Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:30, 28 Paź 2007 |
 |
Z tego, co widzę, pociski przebijające zadają większy DMG wszystkim celom. Czy to znaczy, że są po prostu lepsze, ale wymagają więcej skilla do produkcji, czy mają jakąś wadę?
Wyobrażałem sobie, że ich mechanika przypomina naboje zwykłe i ppanc - te drugie nie spłaszczają się, jeśli nie przejdą przez pancerz, w efekcie przelatują na wylot i zadają mniejsze obrażenia niż np. wyrywając pół pleców. Znaczy się myślałem, że przebijające zadają większy DMG opancerzonym celom, ale mniejszy (niż zwykłe strzały) tym nieopancerzonym. Póki co wygląda na to, że niezależnie od celu DMG jest większy.
Może strzały i bełty "przeciwpancerne" są mniej celne? Niestety ciężko to ocenić, bo podczas eksperymentów zwyczajnie można mieć pecha do randoma.
Na czym więc polega różnica?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:03, 28 Paź 2007 |
 |
Roznica:
Szansa na trafienie spada do okolo 85%
Trafienie bierze pod uwage tylko 75% armora
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |