Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:54, 29 Mar 2008 |
|
Ostatnia zmiana w naliczaniu odporności utrudnia grę ludziom bez Resista, a ludziom z Resistem trochę mniej (10-21 pkt różnicy, ale i tak brana pod uwagę tylko połowa resów ze zbroi). Aż dziwi mnie brak płaczów na forum.
Moje pytanie brzmi: Czy ktoś jest zadowolony z tej zmiany? (i przy okazji: kto to wypłakał i po co?)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 22:58, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 23:17, 29 Mar 2008 |
|
no wyplakane jest po to zeby resist byl jak dawniej uzytecnzym skilem.
Osobiscie jestem niezadowolony, gdyz 100 resa + 100 expa daje 20 resow roznicy w stosunku do chara bez tego... moim zdaniem za malo. No i druga sprawa - ludzie bez resa dostali po 10 resow gratis(why????).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:24, 29 Mar 2008 |
|
Nikt niczego nie "dostał". Wszyscy stracili, jedynie ludzie bez resa "gratis" stracili mniej, niż by mogli... No, może ludzie w dziadowskich zbrojach (powiedzmy płyta z żelaza) i z Resistem będą mieli więcej odporności, niż dawniej... Ale gdyby nie mieli resa, który wtedy dawał 60 punkcików.
Nom, jednak wszyscy jesteśmy do tyłu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 0:08, 30 Mar 2008 |
|
to ze ogolem kazdy stracil to i owszem - fakt i dopakowanie magow. Ale nic nie dostales? Zrob .rozbierz i sprawdz dane Wczesniej byloby 0,0,0,0,0 a teraz wszystko jest na 10 - czyli ci co nie maja resa bylo nie bylo zyskali 10 resa gratis.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 0:40, 30 Mar 2008 |
|
Ja tam nie wiem jak ten resist działa, ważne ze mając zbroje z rasistami 89-101 i tak mam 70 odporności na wszystko, więc po co ten resist? Dla mnie ten skil jest teraz nie potrzebny, wiec myślę żeby go wywalić. Może tak powinno być, może założeniem tej zmiany było to, ze jeśli ktoś ma kasę na dobrą zbrojke to ma jeden skill wolny. Naprawdę nie wiem jak to ma być, na tą chwilę bardziej sie opłaca wywalić kasę na zbrojkę, niż latami robić skila. Mogę sie mylić, ale ja tak to odbieram.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 4:08, 30 Mar 2008 |
|
Zeby bez resa miec resist 70 powinienes miec na zbroi 140 resista.
Jedyne co mi sie w tej zmienie nie podoba to wlasnie te resisty darmowe 10 i bodajze 20 w necro. To powinno byc podczepione tez pod skill. Czyli :
res= ((skl+skil)/5)/2 + suma(resow do zbroi)/2
inny jkest res na czarna magie:
res= ((skil+skil)/5) + suma(resow do zbroi)
skl=skil+expskil
skil -wartosc resa skill
no i dodac res na czarna magie do zbrojek metalowych jak juz gdzies napisalem :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 4:23, 30 Mar 2008 |
|
poprzednie wyliczenia mi sie bardziej podbaly bo mialem jakos 60 reza, a obecnie w zbrojce z terki mam ponizej 60 wszystkie. Mogl by ten wzrek jakos sie zmodyfikowac aby dawac wiecej odpornosci, tak aby w takiej terkowej zbrojce mozna bylo miec ponad 60.
Niewiem co autor mial na mysli wprowadzajac takie zmiany, ale bez sesu utrudnia to pvm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 5:14, 30 Mar 2008 |
|
jestem za wszelkimi zmianami zwiekszajacymi resista.
dlaczego ?
na pewno robie pod siebie, ale pragne zauwazyc jak ciezko "kiedys" sie tego skilla robilo, obecnie jest moze latwiej bo gainy szybsze.
mimo wszystko wg mnie resist powinien pozostac w jak najwiekszym stopniu narzedziem do obrony przeciwko magom (i od 096 takze vs necro) i czarujacym mobom.
dotychczas resa doskonale zastepowal healing (2-3 s bandazowania == n/c)
ochrona przed paralizami to jest oczywista oczywistosc, lecz takze przed dmg od zywiolow res powinien chronic tak jak bardzo dobra zbroja chroni postac bez resista.
aha na zakonczenie.. res nie powinien dawac AR nawet nagiej postaci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 5:42, 30 Mar 2008 |
|
Wypowiedzi nekromantów w zasadzie mnie nie dziwią
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:11, 30 Mar 2008 |
|
ZooL napisał: |
Ale nic nie dostales? |
Może mam kłopoty z liczeniem, ale...
Miałem resy 44/42/42/42, teraz mam 32/31/31/31. Z tego, co widzę jestem po ponad 10 resa do tyłu, a nie do przodu, tak? Nie jestem stereotypowym paladynem i nie biegam nago. Patrzę natomiast na sprawę ciut szerzej, niż "a ci nie mają skilla i 'dostali' 1/3 tego, co ja dostałem".
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Nie 7:12, 30 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:38, 30 Mar 2008 |
|
no ja teraz czekam na zmiany w beggingu zeby tez byl must have
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 11:03, 30 Mar 2008 |
|
Przeciez resist nie jest must have. Nikt ci nie kaze go miec. Przynajmniej teraz res sie na cos przydaje. Wczesniej po kupieniu dobrej zbroi byl bezuzyteczny.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drako dnia Nie 11:04, 30 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 14:08, 30 Mar 2008 |
|
Havok napisał: |
Wypowiedzi nekromantów w zasadzie mnie nie dziwią |
A co Nekromancji nie chodza na pvm i nie obrywaja czarami ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:01, 31 Mar 2008 |
|
ale maja poli z modami Zargal...
2 - ressist już nigdy nie będzie must have, bo paraliż trzyma do 1-go dmg-u, czyli można sobie poradzić + mamy sporo butli które chronią przed czarami w pvp itp.
1 problemem w ressie teraz jest to, że jak się trafi czarujący mob paragon, to lepiej wojom do niego nie podchodzić... bo kvf za 130hp itp. - tu też propozycja, by ressist w PVM, modyfikował max dmg jaki może wejść w postać np. %maxdmg=(-ressist/5) co przy 100 ressa dawalo by max 80% podstawowego dmg otrzymanego i ten kvf byłby do przeżycia dla takiej postaci. (to ze magowie/necro/druidzi nie mają z tym problemów nie musze chyba mówić - albo mają dobrą ochronę przed czarami, albo możliwość osiągnięcia o wiele większych ilości hp.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|