Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ostatnia zmiana w naliczaniu odporności. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:54, 29 Mar 2008 Powrót do góry

Ostatnia zmiana w naliczaniu odporności utrudnia grę ludziom bez Resista, a ludziom z Resistem trochę mniej (10-21 pkt różnicy, ale i tak brana pod uwagę tylko połowa resów ze zbroi). Aż dziwi mnie brak płaczów na forum.

Moje pytanie brzmi: Czy ktoś jest zadowolony z tej zmiany? (i przy okazji: kto to wypłakał i po co?Razz)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 22:58, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 23:17, 29 Mar 2008 Powrót do góry

no wyplakane jest po to zeby resist byl jak dawniej uzytecnzym skilem.
Osobiscie jestem niezadowolony, gdyz 100 resa + 100 expa daje 20 resow roznicy w stosunku do chara bez tego... moim zdaniem za malo. No i druga sprawa - ludzie bez resa dostali po 10 resow gratis(why????).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:24, 29 Mar 2008 Powrót do góry

Nikt niczego nie "dostał". Wszyscy stracili, jedynie ludzie bez resa "gratis" stracili mniej, niż by mogli... Razz No, może ludzie w dziadowskich zbrojach (powiedzmy płyta z żelaza) i z Resistem będą mieli więcej odporności, niż dawniej... Ale gdyby nie mieli resa, który wtedy dawał 60 punkcików.

Nom, jednak wszyscy jesteśmy do tyłu. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 0:08, 30 Mar 2008 Powrót do góry

to ze ogolem kazdy stracil to i owszem - fakt i dopakowanie magow. Ale nic nie dostales? Zrob .rozbierz i sprawdz dane Wink Wczesniej byloby 0,0,0,0,0 a teraz wszystko jest na 10 - czyli ci co nie maja resa bylo nie bylo zyskali 10 resa gratis.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 0:40, 30 Mar 2008 Powrót do góry

Ja tam nie wiem jak ten resist działa, ważne ze mając zbroje z rasistami 89-101 i tak mam 70 odporności na wszystko, więc po co ten resist? Dla mnie ten skil jest teraz nie potrzebny, wiec myślę żeby go wywalić. Może tak powinno być, może założeniem tej zmiany było to, ze jeśli ktoś ma kasę na dobrą zbrojke to ma jeden skill wolny. Naprawdę nie wiem jak to ma być, na tą chwilę bardziej sie opłaca wywalić kasę na zbrojkę, niż latami robić skila. Mogę sie mylić, ale ja tak to odbieram.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 4:08, 30 Mar 2008 Powrót do góry

Zeby bez resa miec resist 70 powinienes miec na zbroi 140 resista.

Jedyne co mi sie w tej zmienie nie podoba to wlasnie te resisty darmowe 10 i bodajze 20 w necro. To powinno byc podczepione tez pod skill. Czyli :

res= ((skl+skil)/5)/2 + suma(resow do zbroi)/2
inny jkest res na czarna magie:
res= ((skil+skil)/5) + suma(resow do zbroi)

skl=skil+expskil
skil -wartosc resa skill

no i dodac res na czarna magie do zbrojek metalowych jak juz gdzies napisalem :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 4:23, 30 Mar 2008 Powrót do góry

poprzednie wyliczenia mi sie bardziej podbaly bo mialem jakos 60 reza, a obecnie w zbrojce z terki mam ponizej 60 wszystkie. Mogl by ten wzrek jakos sie zmodyfikowac aby dawac wiecej odpornosci, tak aby w takiej terkowej zbrojce mozna bylo miec ponad 60.
Niewiem co autor mial na mysli wprowadzajac takie zmiany, ale bez sesu utrudnia to pvm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 5:14, 30 Mar 2008 Powrót do góry

jestem za wszelkimi zmianami zwiekszajacymi resista.

dlaczego ?

na pewno robie pod siebie, ale pragne zauwazyc jak ciezko "kiedys" sie tego skilla robilo, obecnie jest moze latwiej bo gainy szybsze.

mimo wszystko wg mnie resist powinien pozostac w jak najwiekszym stopniu narzedziem do obrony przeciwko magom (i od 096 takze vs necro) i czarujacym mobom.
dotychczas resa doskonale zastepowal healing (2-3 s bandazowania == n/c)
ochrona przed paralizami to jest oczywista oczywistosc, lecz takze przed dmg od zywiolow res powinien chronic tak jak bardzo dobra zbroja chroni postac bez resista.
aha na zakonczenie.. res nie powinien dawac AR nawet nagiej postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 5:42, 30 Mar 2008 Powrót do góry

Wypowiedzi nekromantów w zasadzie mnie nie dziwią Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:11, 30 Mar 2008 Powrót do góry

ZooL napisał:
Ale nic nie dostales?


Może mam kłopoty z liczeniem, ale...
Miałem resy 44/42/42/42, teraz mam 32/31/31/31. Z tego, co widzę jestem po ponad 10 resa do tyłu, a nie do przodu, tak? Nie jestem stereotypowym paladynem i nie biegam nago. Razz Patrzę natomiast na sprawę ciut szerzej, niż "a ci nie mają skilla i 'dostali' 1/3 tego, co ja dostałem". Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Nie 7:12, 30 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
[6]



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:38, 30 Mar 2008 Powrót do góry

no ja teraz czekam na zmiany w beggingu zeby tez byl must have Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 11:03, 30 Mar 2008 Powrót do góry

Przeciez resist nie jest must have. Nikt ci nie kaze go miec. Przynajmniej teraz res sie na cos przydaje. Wczesniej po kupieniu dobrej zbroi byl bezuzyteczny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drako dnia Nie 11:04, 30 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 14:08, 30 Mar 2008 Powrót do góry

Havok napisał:
Wypowiedzi nekromantów w zasadzie mnie nie dziwią Rolling Eyes


A co Nekromancji nie chodza na pvm i nie obrywaja czarami ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 13:01, 31 Mar 2008 Powrót do góry

ale maja poli z modami Zargal...
2 - ressist już nigdy nie będzie must have, bo paraliż trzyma do 1-go dmg-u, czyli można sobie poradzić + mamy sporo butli które chronią przed czarami w pvp itp.

1 problemem w ressie teraz jest to, że jak się trafi czarujący mob paragon, to lepiej wojom do niego nie podchodzić... bo kvf za 130hp itp. - tu też propozycja, by ressist w PVM, modyfikował max dmg jaki może wejść w postać np. %maxdmg=(-ressist/5) co przy 100 ressa dawalo by max 80% podstawowego dmg otrzymanego i ten kvf byłby do przeżycia dla takiej postaci. (to ze magowie/necro/druidzi nie mają z tym problemów nie musze chyba mówić - albo mają dobrą ochronę przed czarami, albo możliwość osiągnięcia o wiele większych ilości hp.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)