|
|
Autor |
Wiadomość |
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pią 10:37, 11 Lip 2008 |
|
Fir ok., jeśli chodzi o dru i palka to owszem można odegrać i przed przemianą. Ale jak u takich wampów i nekrusów gdzie w rachubę wchodzą zmiany w wyglądzie oraz fizjologi, etc. dopiero po przemianie? To co ?
Jak mam odgrywać trupa skoro mam się nim dopiero stać ? Jestem żywy ale chce poznać czarna magię, poświęcić życie i istnieć jako nowa osoba… To samo tyczy się wampów, jak mogę być dwiema osobami na raz. Ja tu chyba czegoś nie rozumiem 0o : >
Proszę o sprostowanie ; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:55, 11 Lip 2008 |
|
Nekro to nie trup, to mag który zajmuje się magią śmierci. Trupem z tego co wiem kilku się staje w wyniku koncepcji, ale główne założenie masz w pierwszym zdaniu. A wampy rozpatrują podania nie na podstawie odgrywania wampa tylko na podstawie wiedzy o wampirze (z czegoś tam korzystają - nie pamiętam z czego) i na podstawie odgrywania ogólnego - nie odgrywania wampa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 11:31, 11 Lip 2008 |
|
Generalnie mozna na prawde sporo fajnych rzeczy zalatwic (niekoniecznie mowie o super riłordach magicznych czy dekorowaniu wielkiego zamku) tylko fajnym graniem, pokazaniem, ze uzywa sie klawiatury nie tylko do bindow (i to nie jest przytyk do ludzi grajacych pvm/pvm, ja jestem w stanie zrozumiec ze w trakcie zadymy sie raczej nie erpeguje bo nie ma na to czasu).
Jesli moge miec rade - najpierw pokazac, ze sie umie. Kolejnosc w postaci 1) priv o super fajny rare kolor skory i super unique nazwe rasy 2) ogrywanie jak ekipa patrzy; nie wplywa korzystnie ;P
Poza tym pomagajcie nam, logujcie, skrinujcie - mozna sie tym potem pochwalic na stronce czy chociazby na forum. Ja wiem, ze na forum objaw chwalenia sie bogatym zasobem slow uzywanym w grze byl objawem mieczactwa, ale moze zmienimy ten nieladny zwyczaj.
Powyzsze zdanie dotyczy takze innych, nie tylko waszych postaci, jesli widzicie kogos kto robi wrazenie - dlaczego go nie pochwalic? To wszystko nakreca dobra atmosfere miedzy wami, miedzy nami, na calym serwie. Tak sie utarlo ze zwykle jak ktos cos zglasza ekipie to jest to placz i zal, a ja bym dla odmiany zobaczyl czasem, ze ktos sie stara, a komus innemu sie to podoba.
Przykład - ostatnio ludzie z DIM (imion teraz nie napisze zeby nie poprzekrecac) swietnie sie bawili w 4 osoby, az milo bylo popatrzec. Na razie nic z tego nie wyniknelo, ale ja sobie to zapamietalem, a do milych dla oka eventow to ja pamiec mam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pią 11:32, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pią 11:44, 11 Lip 2008 |
|
Nobono napisał: |
Nekro to nie trup, to mag który zajmuje się magią śmierci. Trupem z tego co wiem kilku się staje w wyniku koncepcji, ale główne założenie masz w pierwszym zdaniu. A wampy rozpatrują podania nie na podstawie odgrywania wampa tylko na podstawie wiedzy o wampirze (z czegoś tam korzystają - nie pamiętam z czego) i na podstawie odgrywania ogólnego - nie odgrywania wampa. |
To by tłumaczyło dlaczego hybrydy są tolerowane : >
Nob, sam widzisz mój( a właściwie to chyba tak było kiedyś ; P) pomysł na nekro jest właśnie taki…
Jestem normalnym człowiekiem, zawieram pakt z jakimś borzkiem zua, oddaje mu duszę i ciało w ofierze. W zamian zaczynam władać czarną magią i odradzam się jako żywy trup – nieumarły. A tych tzw. Magów śmierci tempie… Jak takie coś odegrać skoro raz jestem żywy a raz trup :> ? Takie coś wymaga zmiany i opisu i koncepcji kolejno po sobie.
Fir napisał: |
Kolejnosc w postaci 1) priv o super fajny rare kolor skory i super unique nazwe rasy 2) ogrywanie jak ekipa patrzy; nie wplywa korzystnie ;P
|
Fir skarbie ; P jest problem z tymi privami ^-^ z racji nieobecnosci lub ukrywania sie @'ek na kanale : )
Może byście ustalili jakies godzininy obecnosci na kanale ? No i w grze też tak żeby nie czekać pół dnia lub i ze dwa na odowiedź nie kiedy w bardzo ważnej sprawie cu? ] : >
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pupeq dnia Pią 11:46, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 11:46, 11 Lip 2008 |
|
Ja pracuje, zanim wroce do domu i cos zjem jest najwczesniej 19, czasem zagladam na kanal wczesniej, z pracy, ale nie moge sobie pozwolic na ciagle rozmowy na IRCu.
Duzo ludzi w ekipie tak ma, niestety nie posiadamy juz wynalazku pt wakacje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:06, 11 Lip 2008 |
|
Z doswiadczenia wiem, ze PW na forum jest chyba nawet skuteczniejsze niz szukanie i privowanie na ircu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 13:58, 11 Lip 2008 |
|
Ogolnie latwy dostep do klas jest tylko na MW ? A ogolnie liczy sie tylko MW, DM i CL jak zawsze. CL ostatnio podpadlo troche ale dla mnie dalej jest to imo najlepszy serwer. Na DM dostep do klas nie jest latwy. Kwestia zorganizowania. Przede wszystkim na ircu malo zalatwisz. Najlatwiej spotkac nekro/dru/wampa w grze i pytac. Potem Cie zaprosza na jakies zebranie etc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
katani
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:19, 12 Lip 2008 |
|
Wnoszące coś propozycje?
- uwzględniać propozycje graczy,
- nie zmieniac i nie ruszac rzeczy ktore dzialaja dobrze, i na ktore nikt sie nie skarzy
- nie nefrowac graczy. stara zasada CL koxaj poki nie uwala zamienila sie z czasem na: po co koxasz skoro i tak uwala i zrzucisz
- obiecanki cacanki (mapa, smoki z herdingu, domki, inne)
- czepianie sie niektorych czlonkow ekipy pewnych ludzi - chodzi mi o Zas i tamerke. Czepiala sie chyba kazdego tamera -moze poza mna - bo nie zdazyla. a odpowiedz napytanie: dlaczego zmij louve ma o 1k hp wiecej niz inne zmije - BO TAK, nie podoba sie to nie graj - zniechecaja w sposob wybitny
- podanie o konto w ktorym nie wiadomo o co chodzi. lepiej pzyjac 30 podan i 25 zbanowac z blade pojecie o rpg niz odrzucic polowe podan w tym kilku potencjalnie wartosciowych graczy. lepiej by bylo umiescic krotki poradnik rpg na provku
- brak jakichkolwiek szans na rozwoj nowej postaci. ladujesz w mistas, wychodzisz z miasta, w 1 strone jaszczury na 3-4corpy dla maga 100/100 skil &exp w druga mistrzowie magii, brak kukiel treningowych, 1 dungeon z smiertelnie mocnymi mobami jak dla nowego
- bzdurne rozwiazanie czaru polimorfia (nie wiem komu przeszkadzalo stare poli), to samo z rel porem - nie wiem o co chodzi z tym czarem teraz bo gdzie go nie uzyc to you are encumbred to move.
- ciagle nefrowanie postaci graczy. ktos koxa, meczy sie, poswieca przez kilka miesiecy czas, energie na to zeby posiasc jakas umiejetnosc po czym okazuje sie ze zostala ona uwalona i jest niegrywalna.
- jesli ktos nie ma czasu zeby gmowac to moze przyjac kilka osob ktore beda mialy czas?
- wywalic lub zmodyfikowac .afk - glowny przyrzad do podwyzszania online serwera. niech exp rosnie jak ktos gra, a nie w czasie .afk. Exp rosnie szybko i bez problemu w krotkim czasie da sie grajac nabic 100. niech afk jesli ma zostac bedzie po to zeby nie wyskakiwaly macroczeki jak ktos nic nie robi, a potrzebuje odejsc od kompa na chwilke (po kanapke, do toalety itp. uzycie jakiejkolwiek umiejetnosci na afk - con lost. nie byloby przegiec. niech .afk dziala 10 min i potem rozlacza
- wytepic muly. 1 konto 2 postacie niezalezne od siebie. wprowadzic 800 skillcapu z czego 100 rosloby tylko od skili rzemieslniczych. wtedy kazdy mialby jakis skill crafterski. uruchomiloby to gospodarke. jedna z wazniejszych przyczyn spadku online o czym wszycy zapomnieli - jeszcze na starym polu - byly muly. doszlo do sytuacji, ze ciezko bylo cos kupic, zalatwic mozna bylo po znajomosci, kazda gildia miala swoich secondow (kowali, krawcow, majstrow, stowarzy alchemikow itd) a ktos kto mial malo znajomosci nic nie mogl kupic albo tylko okazjonalnie... z drugiej strony przy takim online ciezko grac bez mulow bo juz wogole nic sie nie zrobi.
- utrudnic przechodzenie miedzy woj - mag ( - 10-15 do statow + 500k-1mln gp). to samo z powrotem z klas naznaczonych (wampiry, palladyni, druidzi, necro nie wiem co tam jeszcze). Jakze to ulatwi balans. Nie bedzie zonglerki skilami, balansowanie klas to beda kosmetyczne zmiany. a jak sie komus znudzi granie necro/magiem/lukiem cokolwiek bo juzdlugo gra - to na pewno chetnie skoxa na nowo staty, i 1kk nie bedzie takim problemem. Utrudnic zrzucanie skili - 0 kar dla skili rzemieslniczych, dla reszty ponizej 70% brak kary, 70-100k, 80-400k, pow90-1kk ( propozycje). zeby nie uwalac tych co zaczeli robic skil i sie rozmyslili, a uwalac zonglerke. Skile i staty na nowym polu rosna szybko wiec nie ma problemu ze skoxaniem czegokolwiek.
- wieksza jasnosc mechaniki gry. nie mowie zeby dawac rozpiski skili co od ilu koxac od ilu mozna zrobic / oswoic /uzywac ale tlumaczenie:testujcie w grze jakos slabo dociera. i tak pozniej wszyscy na ircu o tym rozmawiaja
- narzekanie ekipy ze gracze sie nie angazuja itd. Pisalem do barczara i colta, ze jesli jest mapka na ukonczeniu i jesli jest ogolna koncepcja spawnow, to moge poswiecic codzienie troche czasu i spawnowac mobki. colt odeslal mnie do ekipy ( rozumiem ze ma dosc swojej roboty przy skryptowaniu - zalu nie mam) barczar odpisal: sec i 0 odzewu. a mozna bylo odpisac: sorki, nie mam czasu napisz pozniej / spadaj gadzino / sory slabocie znamy wiec nie mozemy komus powierzyc takiej funkcji / juz mamy innych kandydatow / cokolwiek... bez komentarza.
- powtorze sie: mapa mapa i jeszcze raz mapa
Dostalem konto na CL 9 stycznia 2003. Pamietam podpis (chyba) draxana na forum: grana cl jest twoim przywilejem a nie obowiazkiem. cieszylem sie jak murzyn blaszka,ze bede mogl grac na tym serwie. Pamietam lowienie ryb 2xklik nawedke1xklik na wode... do 70skila... dopoki mi ktos nie powiedzial o macrach. Pamietam jak mi kon uciekl w minoc w kopalni i szukalem tamera zeby mi zlapal spowrotem. kumple z akademika szli do klubu,pytali czy ide a ja odpowiedzialem, ze dojde jak znajde konia. do dzisiaj sie ze mnie z tego smieja ;] Pamietam jak zobaczylem tameraze smokiem i zapragnalem tez prowadzac siez takim "ptaszkiem". Pamietam 4razy strzalke w dol na tamerce bonie szlo, bo bylo ciezko, poszlo za piatym. pamietam siedzenie po 15h dziennie bez gaina. i w koncu 1 smoka w zagrodzie. pamietam pady wakacyjne,zbiorke na serwer jak padl komp i z francji rafowi wysylalem zarobione w polu eurosyna nowy serw, reklamy na forum, jak to bedzie cudownie, screena od przewoznika z wyborem swiatow itd.cuda na kiju... obiecanki cacanki.Wtedyz cl odeszla 1 fala graczy.
Przestalem grac na 2 lata- skonczylem studia, urodzil mi sie syn, praca. Życie... mam troszke wiecej czasu niz kiedys. Wracam na cl, nowa mapka, nowy pol, nowi gracze,nowa ekipa, nowy online... tylko provek i kanal irca stary. pytam co i jak na serwie i pierwsze co slysze, to ze ekipa ma serw i graczy gleboko w powazaniu, gracze ekipe tez ( to akurat nic nowego), odkilku osob: uwazaj na zas bo sie czepia tamerow. wazna wiadomosc - nie ma smokow-jak nie ma pytam wogole nie ma? - sa ale nie mozna oswajac... DÓŁ... ale mysle: nie zrazam sie. konto aktywne, postac jest, instaluje, loguje. I powiem wam, że fajna jest ta nowa clka, fajne skrypty, nawet tamingmi sie spodobal, mimo ze nie ma sensu sie go dalej uczyc bo na poziomie 82 ma sie wszystko co tamer moze miec.
po tygodniu zwiedzilem 90%mapy ktora mozna zwiedzic samemu. i mi sie znudzilo. Ultima online to gra multiplayer. Single jest fajny... przez tydzien-dwa. Brak rpg bo nie ma z kim- 10 osob wbanku z czego 7 *zzzz* 1 na chwile przelotem i dwie cos tam robia, pvp nie ma z kim bo z 15 online wspomniane 7*zzz* a reszta blue.
Moze troche przesadzam, moze koloryzuje.
i do ekipy. Jestescie nowa i odmienna ekipa od tej ktora byla jak odchodzilem z cl. ale jestescie kontunuatorami tradycji tego najstarszego serwera w uo w Polsce. Co zrobiliście z naszym serwerem?
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez katani dnia Sob 14:37, 12 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Sob 16:48, 12 Lip 2008 |
|
Gram tutaj niemal od poczatku, dzisiaj, patrzac na ten niegdys wspanialy serwer pojawia mi sie w glowie tylko jedna mysl - czas umierac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 18:48, 12 Lip 2008 |
|
Już Wam coś odbija. Katani, połowa z Twoich 'propozycji' jest niczym nie popartym płaczem. Myślę, że nadszedł czas na ten topic, bo nikt mądrego już nic nie wymyśli.
(Chociaż nie powiem, ta druga połowa katani jest niezła)
P.S. Jeśli są jakieś wątpliwości, to proszę do mnie privy słać, a nie zakładać kolejnego wątku, tym razem o uzurpatorskich dążeniach zwykłego seerka.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ashantiel dnia Sob 19:02, 12 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 19:02, 12 Lip 2008 |
|
Ash, Ash, spokojnie Czesc postow mnie osobiscie tez drazni, ale katani napisal posta w ktorym jest tresc, nie ze wszystkim sie zgadzam moze, ale zawsze warto wiedziec niz miec obrobiona dupe za plecami, prawda?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Sob 19:03, 12 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 19:03, 12 Lip 2008 |
|
Fir i tak będzie obrobiona i tak ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 19:06, 12 Lip 2008 |
|
e tam to tylko forum i tak zlejecie na to co ktos tutaj napisze ; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:32, 12 Lip 2008 |
|
problem polegał na tym Pikuś, że zbyt często nie lano na to co się tu pisało.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 22:04, 12 Lip 2008 |
|
Sal, ale przyznaj, że kiedyś to przynajmniej nie było takich bezsensów ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |