Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mag Bojowy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mafia



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:49, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Chodzi mi przede wszystkim o skile wymagane do bycia BM'em.
W tym poradniku ( http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/bm-poradnik,4280.html ) Darthen pisze, że ANATOMIA może być zastąpiona innym skilem, a na ircu dowiedziałem się, że suma anata, takty i macki musi przekraczać 240 co znaczy, że bez anatomii nie będę magiem bojowym.

Chciałbym się właśnie dowiedzieć, czy np mając skile takie, jak:
magera, eval, rs, medit, maca, takta, inskrypcja będę mógł nosić kolczą zbroję i będę BMem? Czy ogólnie bez anata jest możliwość zostania tego typu magiem? Jakich w końcu skili trzeba mieć >=240, żeby być BMem?

Co w tym wypadku uznawane jest za umiejętność bojową? Czy są to skile powiązane tylko z walką z bliska? Tutaj chciałbym zaznaczyć, że na stronie CLa w dziale umiejętności -> magiczne, gdy czytamy o magerze, to znajdujemy informację, że jest to umiejętność bojowa ( "Rodzaj umiejętności : Bojowa" ), tak samo jest w przypadku evala : Rodzaj umiejętności : Bojowa. Dlaczego więc mając 100 magery, 100 evala, 41 macki nie jest się BMem? Jeśli są to skile bojowe, czego dowiadujemy się ze strony i ich suma przekracza 240 to wszystko powinno grać czyż nie ?
Jeśli ja popełniłem gdzięs błąd to proszę bardzo o oświecenie mnie.[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 20:57, 17 Paź 2010 Powrót do góry

zeby byc bmem musisz miec sume z takty anaty i macek >240


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 21:40, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Mafia napisał:
Chciałbym się właśnie dowiedzieć, czy np mając skile takie, jak:
magera, eval, rs, medit, maca, takta, inskrypcja będę mógł nosić kolczą zbroję i będę BMem? Czy ogólnie bez anata jest możliwość zostania tego typu magiem? Jakich w końcu skili trzeba mieć >=240, żeby być BMem?


Nie będziesz BMem - będziesz ZMe i będziesz nosił skórkę ;] I jest możliwość bycia BMem bez anaty, na mnóstwo różnych sposobów.

Mafia napisał:
Tutaj chciałbym zaznaczyć, że na stronie CLa w dziale umiejętności -> magiczne, gdy czytamy o magerze, to znajdujemy informację, że jest to umiejętność bojowa ( "Rodzaj umiejętności : Bojowa" ), tak samo jest w przypadku evala : Rodzaj umiejętności : Bojowa. Dlaczego więc mając 100 magery, 100 evala, 41 macki nie jest się BMem? Jeśli są to skile bojowe, czego dowiadujemy się ze strony i ich suma przekracza 240 to wszystko powinno grać czyż nie ?


Są bojowe, bo są używane do walki ;]

Skile które na pewno liczą się jako anty-magiczne:

- anatomia
- taktyka
- skile bojowe (mace/swordfighting, wrestling, fencing, archery)
- animal taming
- provocation/peacemaking

To na pewno nie wszystkie, podam pozostałe jak serwer będzie up i wyedytuje posta ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 21:45, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mafia



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:07, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Aiedail napisał:
[Nie będziesz BMem - będziesz ZMe i będziesz nosił skórkę ;] I jest możliwość bycia BMem bez anaty, na mnóstwo różnych sposobów.


Bez anaty na mnóstwo sposobów... Czyli jak ? Po trochu sworda, fenca, wrestla, archery ... ? Mi raczej chodziło o to, czy zastępując anate innym, jednym skilem, nie powiązanym z walką bronią (w moim przypadku inskrypcją) można być BMem, czyli takim zestawem skilli jaki podałem wyżej? Już wiem, ze nie Smile ew. może to być taming albo provo itd. ? lecz to i tak mnie nie interesuje Wink
dziękuję bardzo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mafia dnia Nie 22:14, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 22:51, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Mafia napisał:
Mi raczej chodziło o to, czy zastępując anate innym, jednym skilem, nie powiązanym z walką bronią (w moim przypadku inskrypcją) można być BMem, czyli takim zestawem skilli jaki podałem wyżej? Już wiem, ze nie :) ew. może to być taming albo provo itd. ? lecz to i tak mnie nie interesuje ;)
dziękuję bardzo


W sumie tam sobie odpowiedziałeś... Ale jak nazwa wskazuje, mag bojowy jest BOJOWY więc nie masz co tu kombinować. Chcesz inskrypcję to będziesz ZMem.

Typowy i chyba jedyny sensowny zestaw BMa to bojówka/takta/anata/res/magery/eval/medit ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 22:52, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:19, 17 Paź 2010 Powrót do góry

Hm... a majac np skile magowskie + bojówke + np paladynizm nie podpadalby automatycznie pod bojowego:P?
Niepamietam jak mi pisalo gdy mialem ponizej 240 , czy zm czy bojow;-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 12:39, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Paladynizm jest chyba sklasyfikowany jako skill magiczny, ale glowy nie dam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:54, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Fir napisał:
Paladynizm jest chyba sklasyfikowany jako skill magiczny, ale glowy nie dam.


takie było zalożenie, ze woj z paladynizmem mialbyc slabszy w dmg, predkosci ciosów i wytrzymalosci od czystego woja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 13:01, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Moim zdaniem jest to głupawe założenie, ale opisuję na razie tylko stan obecny Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 13:45, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Amras napisał:
Hm... a majac np skile magowskie + bojówke + np paladynizm nie podpadalby automatycznie pod bojowego:P?
Niepamietam jak mi pisalo gdy mialem ponizej 240 , czy zm czy bojow;-)


Paladynizm jest na tamtej na liście na pewno ;] Więc jeśli miałby sumę z np: bojówki/takty/paladyna >= 240% to byłby BMem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Pon 13:45, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 16:28, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Fir napisał:
Moim zdaniem jest to głupawe założenie, ale opisuję na razie tylko stan obecny Razz

dlaczego glupkowate? Paladynizm daje plusy wojownikowi. pozatym ten temat byl juz walkowany dlugo. byl prosty kompromis. zeby Paladynizm nie dawal wojownikowi minusow stworzcie Wojownika Chaosu. wtedy wszyscy wojownicy beda albo chaosem albo prawozadni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 16:48, 18 Paź 2010 Powrót do góry

No swietny plan, a reszta zostanie Straznikami Lasu i beda z druidami biegac. Moim zdaniem paladyn nie powinien uwalac skili wojowniczych i tyle. Rownie dobrze moge wymyslec, zeby poison uwalal wojownika, bo wlasciwie to czemu nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 16:58, 18 Paź 2010 Powrót do góry

no dobra to masz paladyna wojownika i zwyklego woja reda, obaj bez minusow. walcza ze soba i jak myslisz kto wygra? poprostu nie bedzie w tym momencie balansu, ktorego i tak narazie nie ma. wiec poglebmy roznice jeszcze bardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pon 17:39, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Za.
za rpg powinny byc plusy ! o. PD i tak nie dostaniecie a tak to chociaz bonusa macie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:41, 18 Paź 2010 Powrót do góry

CrowD napisał:
no dobra to masz paladyna wojownika i zwyklego woja reda, obaj bez minusow. walcza ze soba i jak myslisz kto wygra? poprostu nie bedzie w tym momencie balansu, ktorego i tak narazie nie ma. wiec poglebmy roznice jeszcze bardziej.


Czy ja wiem kto wygra;)
Red: Fenc, anatka, taktyka, heal, resist, parring i poison
Blue: Fenc, anatka, taktyka, heal, resist, parring i paladynizm;-)
Paladin zjada 100sc, które można na coś innego uzyć, więc to nie darmowy "dopal", ale oftopujmy:P Miało byc o magach;-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)