Autor |
Wiadomość |
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Śro 9:19, 06 Paź 2010 |
|
Z wielu źródeł dostaję coraz to bardziej różniące się informacje apropo różnych aspektów dotyczących magii. Proszę więc o wypowiedzenie się kogoś z ekipy, na poniższe pytania, żeby wreszcie raz na zawsze ustalić jaka jest prawda:
1) Czym różnią się Czysty Mag, Zwykły Mag i Mag Bojowy? Narazie ustaliłem, że Czysty nie może nosić zbroi. Raz otrzymuję wersję, że czysty ma silniejsze czary, bojowy słabsze, albo że chodzi tylko o szybkość czarowania (czego nie widzę).
2) Jakie są warunki, żeby zostać każdą z powyższych klas? Zwłaszcza chodzi mi o umiejętności bojowe (wrestling też?)
3) Od czego zależy siła czarów? Wzór byłby najlepszy. Na razie po graniu parę dni zauważyłem, że chyba przede wszystkim od INT'a, a Eval ma mniejsze znaczenie. Ale znalezione przeze mnie oficjalne informacje mówią, że INT nie ma nic do gadania.
4) Jak dokładnie działa skill Resisting Spells? Znam chyba 8 różnych wersji.
Na razie to tyle pytań. Z góry dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:30, 06 Paź 2010 |
|
czysty mag= no armor, no bojówka;)
zwykły mag= skóra i ew. wrestling
bojowy mag= kolcza, taktyka, anatomia i bojówka
różnice były chyba w szybkosci czarowania i zadawania ciosów bronią ( chyba rzędu 15-30%)
Co do resista, zgaduje, z obserwacji, że na odparcie czaru i siłe osłabienia, ma wpływ zarówno skill jak i armor;-)
Bardziej dokładnie niestety nikt poza ekipa Ci nie odpowie, sam rozumiesz: restart i zapewne jakies zmiany , wiec to zgadywanka;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 10:48, 06 Paź 2010 |
|
Uprzedzam, że nigdy magiem nie grałem i nieco mogę mieć nieświeże informacje(spora przerwa w grze).
Czysty mag(Pm):
- jak pisał przedmówca - żadnej zbroi
- ilość skili bojowych: 0
- ma też kilka zakazanych skili, których dokładnie nie pamiętam, na pewno animal taming, chyba też poisoning
- w przeciwnieństwie do zm'a i bm'a może przyzwać(i kontrolować) demona i 2 żywiołaki na raz.
Czaruje najszybciej i najmocniej, ale w założeniu powinien złożyć się po 1 ciosie dobrego woja.
Zwykły mag(Zm):
- może nosić zbroje skorzane
- ilość skili bojowych: do 240 jak dobrze pamiętam
- może być tamerem
Słabsze i wolniejsze czary, ale już tak szybko się nie składa. Zwykle jako bojówke ma wrestling, dzieki temu może unikać ciosów. No i może mieć smoczka.
Bojowy mag(Bm):
- nosi zbroje kolcze
- ilość skili bojowych: pow. 240 (walczy tylko obuchami, chyba że ktoś sobie będzie chciał wrestlować )
- zajmuje właściwie cały skillcap, więc taming, czy craftowanie odpada
Mag z dość słabymi i wolnymi czarami, ale mocnym pancerzem i siłą ciosu. Mówi się o nim bardziej jako wojowniku, który wspomaga się czarami. Doskonały do solowego pvm.
Na pozostałe pytania potrafię odpowiedzieć tylko zdawkowo.
Siła czarów zależy od evala, inta i typu maga. Tyle co wiem ;]
Resist:
Trudno mi dokładnie powiedzieć w tej chwili. Masz jakąś tam szansę, że wchłonie pewną część dmg magicznego. W praktyce jednak często wchodzi w ciebie pełny dmg i klops
Tyle ode mnie. Jak coś zamąciłem, poprawcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 13:30, 06 Paź 2010 |
|
Eldaren napisał: |
- w przeciwnieństwie do zm'a i bm'a może przyzwać(i kontrolować) demona i 2 żywiołaki na raz.
|
Tego nigdy nie słyszałem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 13:32, 06 Paź 2010 |
|
bo to czasy pol095, teraz ta mechanika chyba inaczej wyglada. :] - jak? tu pytania do ekipy :]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Śro 13:32, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:41, 06 Paź 2010 |
|
Salomon napisał: |
bo to czasy pol095, teraz ta mechanika chyba inaczej wyglada. :] - jak? tu pytania do ekipy :] |
no nareszcie bedzie z kim grac ;] nie wiem czy to odpowiednie slowa ale WELCOME BACK ;] albo cos z tym rodzaju ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 13:52, 06 Paź 2010 |
|
No fakt, w dużej mierze opierałem się na tym co zapamiętałem z 095, stąd przestrzegałem, że mogę pisać trochę od rzeczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 14:04, 06 Paź 2010 |
|
Flavius napisał: |
Salomon napisał: |
bo to czasy pol095, teraz ta mechanika chyba inaczej wyglada. :] - jak? tu pytania do ekipy :] |
no nareszcie bedzie z kim grac ;] nie wiem czy to odpowiednie slowa ale WELCOME BACK ;] albo cos z tym rodzaju ;p |
Uzależnienie Online.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 8:41, 15 Paź 2010 |
|
Hej,
RS w bardzo duzej mierze zalezy tez od inta. Czyli skill + int. Przynajmniej tak bylo kiedys. Jak przestawalem grac to tez tak bylo wiec jest szansa, ze jest dalej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|