Autor |
Wiadomość |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 16:06, 26 Sty 2009 |
|
do gt u maga potrzeba 3 ziol. 3*49*8=1176. tyle kosztuje to maga. +ladunki z ksiegi nie wiem ile kosztuja. no i stracil jeszcze kase na nauczenie sie 100 % magii oraz mase czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 16:16, 26 Sty 2009 |
|
Wiec kosztuje to maga ok. 1/10 tego co woja.
Czas i kase rozloz pomiedzy 64 zaklecia. Do tego mag raz ten czas traci na nauczenie sie, a woj co wyprawe by tracil czas na powrot do domu, jesli by chodzil sam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 19:03, 26 Sty 2009 |
|
Ale nie wyskakujcie teraz z kasa, bo cena za znaleziony przedmiot jak i jakakolwiek cena rynkowa ustalana jest przez graczy.. zalezy od popytu na dany produkt i powiedzmy w jakims tam stopniu dostepnosci/szansy na znalezienie..
Rownie dobrze moge powiedziec, ze taka iskre mozesz miec za darmo.. tak jak ziolka, ktos Ci je po prostu wreczyl, albo sam znalazles.
Natomiast fakt: mag nie wydaje 100% skila tylko dla recalla i gate.
Fakt drugi: iskra jest jednym wielkim ulatwieniem dla 'kazdego'.. ale czy naprawde powinna istniec to juz inne pytanie, na ktore odpowiadam 'NIE'.
Pozdrawiam
p.s: wszystko zawarte w tej wypowiedzi to moje osobiste zdanie/przekonanie, nie podpieram sie argumentami niczyjej ze stron walczacych w tym temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 19:25, 26 Sty 2009 |
|
Oglaszam protest !
*wyrzuca swoja iskre do smietnika*
I wy mozecie wyrzucic !
Tak jestem magiem :<
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 19:30, 26 Sty 2009 |
|
Zamknijcie ten temat.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 19:46, 26 Sty 2009 |
|
Chyba czas najwyższy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:55, 26 Sty 2009 |
|
hmm iskra, zostala zrobiona ze wzgledu na bledy w mapie i trudnosci w przemieszczaniu sie po niej...
skoro magowie sie tak buntuja ze wojowie maja iskre to moze do recala i gata dac te kamyki czy inne badziewia.... po co magom mobilnosc?
nie widze narazie sensownego powodu zeby cos tu zmieniac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|