Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Iskra a magiczny przenoszenie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Wstawić magą że przy przeciążeniu nie mogą się przenosić?

Tak
31%
 31%  [ 6 ]
Nie
68%
 68%  [ 13 ]
Wszystkich Głosów : 19


Autor Wiadomość
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 1:27, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Ten zywioł w proszku czy też butla nowego miecza to wcale nie głupie propozycje na przepisy dla alchemiora xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 2:48, 26 Sty 2009 Powrót do góry

kixar napisał:
Solkin a moze dodac zywiola w proszku ?? albo butle nowego miecza ?? ;]
Nie mowie ze istnienie iskry jest zle...
Ale psiaczenie na nia to jest doslownie skandal...
Cieszcie sie ze wogole cos macie...

Osobiscie jestem za wykupywaniem bramy z wlasnego runa u przewoznika...

I jeszcze to ze ona jest blessed... i ma ladunki juz w sobie... ;]
Colt musial miec mega dobry humor gdy ja robil...

Nam maga jakos ziola po smierci na recalla nie zostaja... ;]

Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja na nic nie narzekam. Cieszę się, że w ogóle jest taka iskra.
Ale magów i tak oczywiście boli, że woj ma tak jak mag...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 3:21, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Solkin, postaw się w sytuacji maga, potem wróć do swojego woja i odbierz sobie iskrę i sprecyzuj, kto komu ma zazdrościć.
Bo propozycja rozpoczęła się od chęci ukrócenia magowego czaru, gdyż iskra przecież ma ograniczenia (magowy recall również ma).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Pon 7:02, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Ok. Zamknijmy ten temat... Bo już nowego i tak nie wniesie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 10:40, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Wniesie wniesie, popłaczemy i woj straci iskrę xD A tak serio, to iskra jest mocnym ułatwieniem, bo chyba ma większe obciążenie jak recall. Więc wojowie nie mają co sobie narzekać, dobrze wam i tyle. Ja magiem i tak muszę nosić iskrę, żeby się móc po padnięciu do banku po ziółka tepnąć. Chcę recall bez ziół!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:01, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Wypowiem się, bo widzę ktoś głupoty gada.

Iskra ma większy udźwig niż recal - jestem magiem i sprawdzałem.

Tyle kegów ile ja nosze/łopatę i inne to jedynie bramy mi zostają.

I nie można porównywać czegoś co wymaga Skila/regów do czegoś co może mieć każdy Iskra jest zbyt dużym ułatwieniem, no ale ktoś to wprowadził.

Ja pamiętam chciałem zrobić zwoje, które przenosiły by woja do najbliższego miasta jak by się zgubił, to dostałem po głowie że to za dużo, 6 miesięcy później pojawiła się iskra, jak kocham stronniczość.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 11:04, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Teron



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:04, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Recall bez ziół - dobry pomysł, nawet gdyby miał 10 razy dłużej trwać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 13:54, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Boxi, ale takie zwoje przenoszenia do miasta to mi tracaja Diablo ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:22, 26 Sty 2009 Powrót do góry

no lepiej było dać reala wojowi za friko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Teron



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:34, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Za friko czy nie, ale z iskrą przyjemniej się gra. A dużo ze sobą przenieść i tak nie można, więc nie ma porównania do bramy maga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 14:43, 26 Sty 2009 Powrót do góry

ale mag traci na brame 100 % skila a woj nie traci na iskre nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Teron



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:52, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Dlatego brama jest lepsza. A magowy recall mógłby nie wymagać ziół i by było dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pon 15:44, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Gate Travel jest jednym 64 czarow. Wiec nie tylko na to traci te 100 skilla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:51, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Dobrze to by bylo jakby czarownik czarowal, woj wojowal, lucznik luczyl, krafter krafcil.. kazdy sobie, kazdy z osobna, a razem druzyna! A nie ze teraz one man army. Kazdy ma wszystko i innym patrzy na lapy, czy nie maja lepiej/gorzej. Owszem, balans.. ale lepszy balans typu na kazda profesje jest jakis haczyk: woj lucznika dziobie, lucznik dziobie maga, mag dziobie wojaka.. a kraftera wszyscy w d.. posuwaja ;] wiadome i od czasu do czasu sie u niego zaopatrzaja.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 16:01, 26 Sty 2009 Powrót do góry

CrowD napisał:
ale mag traci na brame 100 % skila a woj nie traci na iskre nic.

Noo.. prawie.
Srednia cena iskry to 5k, srednia cena krysztalu to 10k, przy czym starcza on na 49 przeniesien, (ostatnich 2 ladunkow sie nie da wykozystac) o ile sie nie zaznacza run za pomoca iskry.
Nie mow mi teraz ze moze sobie woj zdobyc obydwie rzeczy, bo mag tez moze sobie ziolka zdobyc. I to nie musi w pvp isc, ale moze tez za pomoca zielary.
Za ile gp mag zuzywa ziol, zeby sie przeniesc 49 razy?

Wiec woj zamiast 100% skila, w ktorym to 100% mag ma wiele innych fajnych rzeczy, woj traci duzo gp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Pon 16:02, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)