Autor |
Wiadomość |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 1:27, 26 Sty 2009 |
|
Ten zywioł w proszku czy też butla nowego miecza to wcale nie głupie propozycje na przepisy dla alchemiora xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 2:48, 26 Sty 2009 |
|
kixar napisał: |
Solkin a moze dodac zywiola w proszku ?? albo butle nowego miecza ?? ;]
Nie mowie ze istnienie iskry jest zle...
Ale psiaczenie na nia to jest doslownie skandal...
Cieszcie sie ze wogole cos macie...
Osobiscie jestem za wykupywaniem bramy z wlasnego runa u przewoznika...
I jeszcze to ze ona jest blessed... i ma ladunki juz w sobie... ;]
Colt musial miec mega dobry humor gdy ja robil...
Nam maga jakos ziola po smierci na recalla nie zostaja... ;] |
Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja na nic nie narzekam. Cieszę się, że w ogóle jest taka iskra.
Ale magów i tak oczywiście boli, że woj ma tak jak mag...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 3:21, 26 Sty 2009 |
|
Solkin, postaw się w sytuacji maga, potem wróć do swojego woja i odbierz sobie iskrę i sprecyzuj, kto komu ma zazdrościć.
Bo propozycja rozpoczęła się od chęci ukrócenia magowego czaru, gdyż iskra przecież ma ograniczenia (magowy recall również ma).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 7:02, 26 Sty 2009 |
|
Ok. Zamknijmy ten temat... Bo już nowego i tak nie wniesie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 10:40, 26 Sty 2009 |
|
Wniesie wniesie, popłaczemy i woj straci iskrę xD A tak serio, to iskra jest mocnym ułatwieniem, bo chyba ma większe obciążenie jak recall. Więc wojowie nie mają co sobie narzekać, dobrze wam i tyle. Ja magiem i tak muszę nosić iskrę, żeby się móc po padnięciu do banku po ziółka tepnąć. Chcę recall bez ziół!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:01, 26 Sty 2009 |
|
Wypowiem się, bo widzę ktoś głupoty gada.
Iskra ma większy udźwig niż recal - jestem magiem i sprawdzałem.
Tyle kegów ile ja nosze/łopatę i inne to jedynie bramy mi zostają.
I nie można porównywać czegoś co wymaga Skila/regów do czegoś co może mieć każdy Iskra jest zbyt dużym ułatwieniem, no ale ktoś to wprowadził.
Ja pamiętam chciałem zrobić zwoje, które przenosiły by woja do najbliższego miasta jak by się zgubił, to dostałem po głowie że to za dużo, 6 miesięcy później pojawiła się iskra, jak kocham stronniczość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Pon 11:04, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:04, 26 Sty 2009 |
|
Recall bez ziół - dobry pomysł, nawet gdyby miał 10 razy dłużej trwać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 13:54, 26 Sty 2009 |
|
Boxi, ale takie zwoje przenoszenia do miasta to mi tracaja Diablo ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:22, 26 Sty 2009 |
|
no lepiej było dać reala wojowi za friko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:34, 26 Sty 2009 |
|
Za friko czy nie, ale z iskrą przyjemniej się gra. A dużo ze sobą przenieść i tak nie można, więc nie ma porównania do bramy maga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 14:43, 26 Sty 2009 |
|
ale mag traci na brame 100 % skila a woj nie traci na iskre nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:52, 26 Sty 2009 |
|
Dlatego brama jest lepsza. A magowy recall mógłby nie wymagać ziół i by było dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 15:44, 26 Sty 2009 |
|
Gate Travel jest jednym 64 czarow. Wiec nie tylko na to traci te 100 skilla.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:51, 26 Sty 2009 |
|
Dobrze to by bylo jakby czarownik czarowal, woj wojowal, lucznik luczyl, krafter krafcil.. kazdy sobie, kazdy z osobna, a razem druzyna! A nie ze teraz one man army. Kazdy ma wszystko i innym patrzy na lapy, czy nie maja lepiej/gorzej. Owszem, balans.. ale lepszy balans typu na kazda profesje jest jakis haczyk: woj lucznika dziobie, lucznik dziobie maga, mag dziobie wojaka.. a kraftera wszyscy w d.. posuwaja ;] wiadome i od czasu do czasu sie u niego zaopatrzaja.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 16:01, 26 Sty 2009 |
|
CrowD napisał: |
ale mag traci na brame 100 % skila a woj nie traci na iskre nic. |
Noo.. prawie.
Srednia cena iskry to 5k, srednia cena krysztalu to 10k, przy czym starcza on na 49 przeniesien, (ostatnich 2 ladunkow sie nie da wykozystac) o ile sie nie zaznacza run za pomoca iskry.
Nie mow mi teraz ze moze sobie woj zdobyc obydwie rzeczy, bo mag tez moze sobie ziolka zdobyc. I to nie musi w pvp isc, ale moze tez za pomoca zielary.
Za ile gp mag zuzywa ziol, zeby sie przeniesc 49 razy?
Wiec woj zamiast 100% skila, w ktorym to 100% mag ma wiele innych fajnych rzeczy, woj traci duzo gp.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Pon 16:02, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|