Autor |
Wiadomość |
yoda_87
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:37, 21 Cze 2008 |
|
jak w temacie, czy jest to w ogóle możliwe?
Czy druid może być jednocześnie cieślą czy kamieniarzem? Czy jego druidyczny etos nie będzie mu przeszkadzał robić drewnianych i kamiennych krzeseł, metalowych sekstantów, czy golemów?
I pytanie poboczne czy druidyzm wymaga jakiegoś skila poza samym druidyzmem?(tak jak np mag inskrypcji i medytacji, łucznik anatomii i taktyki a necro gadania z duchami)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 19:02, 21 Cze 2008 |
|
Mi się wydaje że nie należy popadać w paranoję, bo kolejne pytanie będzie czy druid może coś zjeść (bo ktoś musiał to zabić i przyrządzić) i tym podobne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yoda_87
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:19, 21 Cze 2008 |
|
moje pytanie wzięło się stąd że na stronie pisze "Ich miłość do nich jest tak ogromna, że nigdy nie byliby w stanie bez potrzeby zerwać jakiejkolwiek rośliny ani skrzywdzić żadnego stworzenia." A jak wiadomo rzemieślnik pracuje w metalu i drewnie... a taki zielarz alchemik to ziół (czyli roślin) zrywa od cholery... np. ja sobie wyobrażam iż moja postać będzie rzemieślnikiem który po prostu wyznaje wielką równowagę, i np wędrując sobie napotyka jakiegoś człowieka który morduje królika (koksa fencinga) i mój druid staje w obronie tegoż króliczka, podobnie gdy taki druid spotka np żywiołaka ognia, nie uzna ze jest to natura, ale magia czyli coś sprzecznego z natura, i to zniszczy, ogólnie rzecz biorąc będzie wyznawał zasadę że magia jest sprzeczna z naturą, i będzie się burzył gdy ktoś będzie przy nim jej używał...
No i ja wiem że z mojego punktu widzenia to naprawdę ładnie wygląda, nie stwarza okazji do PvP ale do RPG, chyba że ktoś będzie nad gorliwy i mnie zaatakuje... etc. ale co z innymi graczami? jakie będzie ustosunkowanie innych do tego? nie jest to takie konwencjonalne chyba...
No i dalej pozostaje moje drugie pytanie?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yoda_87 dnia Sob 19:20, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Zz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:28, 21 Cze 2008 |
|
Druidyzm + Animal Lore
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:29, 21 Cze 2008 |
|
Druidyzm MOŻę byc rzemiolem, ale
skilcap:
Druidyzm 100
Animal Lore 100 (jak ewal u maga)
Meditka 100
skoro mamy lora to i taming 100
przydalaby sie weterynaria do zwierzat...100
no i z braku lustra resist 100
na wypadek walki wrecz moze uniki z wrestlingu? 100
i Tak wychodzi, ze rzemiesolo "nieupchniesz"
no chyba ze zrezygnujesz z oswajania i weterynarii bo te 2 spokojnie mozesz wywalic... ale zamiast tego mozna wziasc np. leczenie ... i zostanie "całe"100 na szkolenie samdozielne zremiosla malo, trzeba by "kumpla" miec do pozyskiwania surowca;)
PS. sorka ze przydluga rozpiske od strony mechaniki...ale moze sie przyda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yoda_87
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:50, 21 Cze 2008 |
|
To ma mieć nastawienie na RPG wiec:
- na wypadek walki wręcz mam golema(100 majsterkowania)
- resist, załatwi sie zbroja(wszak druid może jej używać) może nie 100% ale szczątkowy i mam nadzieje wystarczający na jakieś ewentualne walki. no i dalej pozostaje golem na którym skupia się atak.
- "to i taming", nie jest mi niezbędny... (chcesz to Ci to uzasadnię przekonaniowo )
- medytka... to sie załatwi alchemią...
- weterynaria... no cóż tu ciężko mi coś wykombinować (jeszcze pomyślę)
co daje nam 400 skilcapa, mamy majsterkowanie, alchemia, stolarstwo, szklarstwo(jest darmowe), do tego kamieniarstwo albo któraś z surowcówek.
No i zawsze mogę zamienić sie w panterę czy inne coś i tak walczyć lub się wycofać i potraktować przeciwnika czymś mocniejszym (choćby wybuchową miksturą alchemii )
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yoda_87 dnia Sob 19:51, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:03, 21 Cze 2008 |
|
Golema jako "ochroniarza" to ja bym nietraktował... on gł do transportu słuzy, a w walce często głupieje..
Alchemia na dluzsza mete niesparwdzi sie trzeba kosci... a kosci anwet nekrusie niemaja i placza;)
Resist niejest neizbedny fakt, ale ciezka zbroja magie oslabi;]
No ale, jesli postac ma byc Pure RPG to przetrwasz, raczej;)
jesli chcialbys alchemie to zielarstwo dobrze miec
jesli stolarke drwalstwo
a jesli majsterkowanie... chyba jednak gornictwo... bo potem i kamienie do obrobki beda (ale druid in kopalnia... niebardzo)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:00, 21 Cze 2008 |
|
yoda_87 napisał: |
To ma mieć nastawienie na RPG wiec: (...) |
Kilka uwag:
Alchemia nie zastąpisz medytacji tzn. to się sprawdza jedynie w pvp gdzie nie ma czasu na medytację natomiast w pvm medytacja jest w zasadzie niezbędna bo bez tego ciężko będzie coś zarobić. Butle many są drogie to raz, dwa nie będziesz nosił kega na plecach .
Wspomniana wybuchowa mikstura to max 20 (?) hp do tego by była skuteczna przeciwnik musi się nie ruszać (no chyba że idealnie wyliczysz czas)
Rezist, kwestia wyboru ale dobrą ochronę dają raczej zbroje płytowe a druid w płycie to tak trochę średnio
Natomiast jeśli nie chcesz bawić się w taming, to faktycznie masz pewne pole do manewru jako rzemieślnik.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Sob 21:01, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
yoda_87
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:16, 21 Cze 2008 |
|
te kegi będzie nosił golem a jak kogoś unieruchomię pajęczynką to mogę walić tymi wybuchami ile mi się podoba... a poza tym na druidiźmie nie będą mnie atakować niedźwiedzie i inne cuda, więc spokojnie będę mógł sobie nazbierać trochę zioła na mikstury many...
no i chyba nie ma innego mniej wymagającego (pod względem ilości skilla) fachu który tak dobrze odpowiadałby mojej postaci i mógł służyć do obrony...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 21:21, 21 Cze 2008 |
|
Mikstury many = kości = szkielety = pvm =/ lasek i pole
Jesli to tylko do obrony, to możesz sobie odpuscic ;] Skoksac wresta i mozesz sie bronic, a zyc dalej zyciem craftera = siedzac w banku/domku i majstrowac.
Dru się troche cięzko koksa.
Sama koncepcja jest niezła, acz duże trudności może sprawiać wdrożenie jej tudzież kierowanie się nią podczas gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yoda_87
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:38, 25 Cze 2008 |
|
Cóż faktycznie po przemyśleniach druid może mieć ciężko... wobec tego jakie musiałbym mieć skille aby zostało mi powiedzmy 300 (majsterkowanie, stolarka i tu powiedzmy alchemia lub krawiectwo) aby moc zaistnieć w PvM, bo do PvP się raczej nie dostanę, a przynajmniej nie 1 vs 1... Jakie mam możliwości zarówno magiczne jaki i wojskowe (pytam bo jeszcze nie znam powiązań skili i tego jak to wypada w praniu)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yoda_87 dnia Śro 19:40, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 20:03, 25 Cze 2008 |
|
Ja od siebie dodam tylko tyle: Jeśli będziesz umiał walczyć (nie tak jak połowa serwera, która jęczy, że jakaś bojówka jest do bani, jeśli nawet nie umieją jej używać) to z <300% rozdanymi na bojówki, mógłbyś sobie poradzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:12, 25 Cze 2008 |
|
i co - druid PVP ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Czw 11:22, 26 Cze 2008 |
|
Ludzie skończcie z tą wizją druid to animal taming must have.. :-f Jak dla mnie nie zrozumieliście o co człowiek stara się was zapytać.
Taka propozycja odemnie... skoro chcesz być druidem pro rpg (chwała Ci za to) polecam skil druidyzm, animal lore i medytacje tak poprostu będzie najprościej. Do tego bierzesz sobie (bo zostało Ci 400%) majstra,stolarza,alchemie i powiedzmy drwala, a poza skill capem szklarz i powiedzmy kamieniarz (pamiętam, że jest poza skill capem ale nie pamiętam od jakiego skila). I masz druido-rzemola.
Tak trudno było odpowiedzieć na pytanie ?
i co - druid nieRPG bo nie ma resista,tamingu i weterynarii ? :-f
Nie musisz chodzić na pvm, ewentualnie jakieś proste mobki. A reszte zarobisz powiedzmy na crafterskich skillach i tyle. A jak Ci drwalstwo przeszkadza... to możesz do tego odgrywać scenke , że po każdym ściętym drzewie sadzisz 15 nowych... :-f i robisz eko-reklamówki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yoda_87
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:49, 26 Cze 2008 |
|
No nareszcie pierwsza porządna odpowiedź a co do wycinania drzewek czy zabijania mobków typu misie, tygrysy etc, to już wyjaśnia moja koncepcja druida... wszak to grupa niezwykle zróżnicowana i każdy z nich ma własne poglądy , co oczywiście nie znaczy ze nie będę sadził drzewek etc.
Dziękuje za zainteresowanie:)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yoda_87 dnia Czw 12:49, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|