Autor |
Wiadomość |
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 12:07, 06 Maj 2008 |
 |
Pytanko do ekipy, Czy zostanie wprawdzona wieksza ilosc domkow? Teraz jest ich tyle co kot naplakal pozatym te ceny sa strasznie duze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Wto 12:16, 06 Maj 2008 |
 |
Moja opinia:
Jak by były tańsze to każdy sam by sobie kupił po 1 miesiącu intensywnej gry. A tak to trzeba na spółkę z znajomymi z gry czy gildijnie. To ma być rarytas, przywilej dla wytrwałych ( . Co do różnorodności, to chyba można jakoś je projektować ( może mi się zdaje) ale fakt przydało by się więcej "gotowców" Fajny pomysł był z tym wynajmem domku! Taki Simsowy HYHY.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 13:09, 06 Maj 2008 |
 |
Ceny domkow na pewno nie spadna. A mniejszych niz obecne najmniejsze pewnie nie bedzie, wiec nie ma co liczyc na tansza chalupe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:28, 06 Maj 2008 |
 |
Mniejsze niż to co teraz jest? Znaczy 2 kratki po których da się chodzić ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 14:07, 06 Maj 2008 |
 |
chodzi mi czy np beda jakies inne typy domkow np te co sa podane w dziale inzynieria --> budowle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:34, 06 Maj 2008 |
 |
nom, byłoby fajnie gdyby za "niewielka dopłata" którys z ekipantów taki własny projekt gracza (o ile bedzie "znosnie wygladal") zbudowal i (jesli mozna) dodal deada, oczywiscie czas oczekiwania na budowe tez by jakies byl zapewne, zeby niebylo ze ekipa bedzie niedosypiac i chodzic glodna bo graczom sie willi zachcialo;)
tyko pytanie czy od strony mechanicznej da sie dorobic dead i czy nowe konstrukcje niezalaguja zbyt mocno serva...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 17:06, 06 Maj 2008 |
 |
Nobono napisał: |
Mniejsze niż to co teraz jest? Znaczy 2 kratki po których da się chodzić ? |
Szalasy,lepianki takie jak na 95 by sie przydaly...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Wto 17:49, 06 Maj 2008 |
 |
a czy nie ma przypadkiem namiotow? moze moznaby wpowadzic namioty z zasuwanymi drzwiami, za to cena bylaby wiekrza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Wto 18:49, 06 Maj 2008 |
 |
A przypadkiem nie trzeba by przykazdym nowym domu wprowadzac pacza?
Przeciez teksturek moze nie byc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:12, 06 Maj 2008 |
 |
Nie tyle teksturek ile wpisów w pliku multi.mul. A custom housing nie jest jeszcze obsługiwany przez POLa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 19:30, 06 Maj 2008 |
 |
Moim zdaniem wystarczy porozmawiac i moze potrzeba kogos kto zbuduje nowe dmoki na mapie a Colt je potem oskryptuje ?: <
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:45, 06 Maj 2008 |
 |
Domki, żeby można było je na standardowych zasadach dać pod wynajem, muszą być zestatikowane (wpisane w mape) co też wiąże się z patchowaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|