Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 .dane a faktyczne wartości res Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:38, 23 Mar 2008 Powrót do góry

Coltain napisał:
*dodano w .dane opis resistow
*zmieniano naliczanie danego resa od skila i zbroi
res= ((skl+100)/5)/2 + suma(resow do zbroi)/2
inny jkest res na czarna magie:
res= ((skl+100)/5) + suma(resow do zbroi)

skl=skil+expskil


w .dane wartości odporności na:
- magię klasyczną zgadzają się z podanym wzorem
- czarną magię nie zgadzają się ze wzorem

uprzejmie proszę o weryfikację i ewentualne wskazówki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:00, 23 Mar 2008 Powrót do góry

chyba juz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:32, 23 Mar 2008 Powrót do góry

matematycznie ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 16:09, 23 Mar 2008 Powrót do góry

czyli dalej armor jest duzo wazniejszy niz skill?(roznica meidzy posiadaniem 0, a 100 expa to 10 odpornosci wiec srednio jakby, w przypadku odpornosci na normal magic).
Btw. Odpornosc na czarna magie jest 2 razy wieksza, czy poprostu armory daja jej mniej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 16:17, 23 Mar 2008 Powrót do góry

eh 24 odpornosci to troche malo za sto skila i iles tam ekspa (50) :/ (bez zbroi wedlog dane)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:44, 23 Mar 2008 Powrót do góry

Chcecie miec resa to go miejcie, nie chcecie to nie. Wybor nalezy do gracza. Mysle ze teraz kazdy bedzie sie mogl w koncu zdecydowac, a nie plakac ze res nic mu nie daje.... a w sumie daje 100 skila +exp =50 i jak to zsumujecie z resem ze zbroi to jest bardzo duzo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:45, 23 Mar 2008 Powrót do góry

Mitikas z Aure napisał:
Chcecie miec resa to go miejcie, nie chcecie to nie. Wybor nalezy do gracza. Mysle ze teraz kazdy bedzie sie mogl w koncu zdecydowac, a nie plakac ze res nic mu nie daje.... a w sumie daje 100 skila +exp =50 i jak to zsumujecie z resem ze zbroi to jest bardzo duzo.


110 skila + 100exp -> 31 res na magię klasyczną i 42 res na magię nekromancką

max res to 70

czyli faktycznie mamy wybór:
skill + sprzet -> większa elastyczność, taniej
sam sprzęt -> mniejsza elastyczność, drogo

no i z tego co wspominał Coltain, a co też ma nieocenioną wartość:

Coltain napisał:
paraliz bierze pod uwage tylko resa


to aktualne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 21:46, 23 Mar 2008 Powrót do góry

Na golasa mam 30 resow i 40 w necro.
W adamentycie i bizuterii mam 50 we wszystkim i 66 na zimno.
Czyli reasumujac mam okolo o 10 kazdego resa mniej.
Nie lubie zmian ktore cos odbieraja .... ale resist nareszcie jest na cos potrzebny
Wychodzi z tego ze zeby wymaxowac res na dany element to trzeba miec 100/100 wlasnego skilla resa (30) + zbroje i bizuterie z resistem jakims 80 ( 80/2 = 40 ). hmmmm interesujace :>
Czyli zeby osiagnac te max 70 resa to aktualnie trzeba miec skill + zbroje o 10 lepsza niz bylo to wymagane wczesniej (70). A bez skilla zbroja powinna miec 140 resa :>
Proponuje jakos zmodyfikowac lekko czesc wzoru z zbrojami Razz oraz dodac do smoczej lub niektorych metali resa na czarna magie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Nie 22:07, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 22:52, 23 Mar 2008 Powrót do góry

w takiej postaci z jednej stronie dobrze ze resist jest przydatny, a z drugiej magowie dostali wlasnie niezly dopal, kosztem wojow ktorzy na stuff beda musieli wywalac wieksza kase, zeby meic resa jak wczesniej.

No i oczywiscie musi byc jakies ale ;] zatem:
Ale dlaczego za brak resa i zbroi ma byc 10 resa? Wychodzi na to ze 100skilla wtopione na resisting spells a potem wyczekanie na 100 expado tegoz skilla nie daje nam 30resa, a jedynie 20.

Proponuje zmienic wzor na odpornosc
zamiast ((skill+100)/5)/2 + zbroja i (skill+100)/5 w przypadku nekro, wprowadzic (skill+exp)/5 (ewentualnie -10 do wartosci koncowej zeby skill dawal 30 resa) dla maga i (skill+exp)/5(ewentualnie +10 do warotsci koncowej, chyba zeby armory mialy dodatkowy parametr - dark magic resist, wtedy wzor imo powinien byc identyczny jak ten z resem zwykla magie) dla nekro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZooL dnia Nie 23:28, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)