Autor |
Wiadomość |
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:38, 23 Mar 2008 |
|
Coltain napisał: |
*dodano w .dane opis resistow
*zmieniano naliczanie danego resa od skila i zbroi
res= ((skl+100)/5)/2 + suma(resow do zbroi)/2
inny jkest res na czarna magie:
res= ((skl+100)/5) + suma(resow do zbroi)
skl=skil+expskil |
w .dane wartości odporności na:
- magię klasyczną zgadzają się z podanym wzorem
- czarną magię nie zgadzają się ze wzorem
uprzejmie proszę o weryfikację i ewentualne wskazówki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:00, 23 Mar 2008 |
|
chyba juz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:32, 23 Mar 2008 |
|
matematycznie ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 16:09, 23 Mar 2008 |
|
czyli dalej armor jest duzo wazniejszy niz skill?(roznica meidzy posiadaniem 0, a 100 expa to 10 odpornosci wiec srednio jakby, w przypadku odpornosci na normal magic).
Btw. Odpornosc na czarna magie jest 2 razy wieksza, czy poprostu armory daja jej mniej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 16:17, 23 Mar 2008 |
|
eh 24 odpornosci to troche malo za sto skila i iles tam ekspa (50) :/ (bez zbroi wedlog dane)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:44, 23 Mar 2008 |
|
Chcecie miec resa to go miejcie, nie chcecie to nie. Wybor nalezy do gracza. Mysle ze teraz kazdy bedzie sie mogl w koncu zdecydowac, a nie plakac ze res nic mu nie daje.... a w sumie daje 100 skila +exp =50 i jak to zsumujecie z resem ze zbroi to jest bardzo duzo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
regedit
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:45, 23 Mar 2008 |
|
Mitikas z Aure napisał: |
Chcecie miec resa to go miejcie, nie chcecie to nie. Wybor nalezy do gracza. Mysle ze teraz kazdy bedzie sie mogl w koncu zdecydowac, a nie plakac ze res nic mu nie daje.... a w sumie daje 100 skila +exp =50 i jak to zsumujecie z resem ze zbroi to jest bardzo duzo. |
110 skila + 100exp -> 31 res na magię klasyczną i 42 res na magię nekromancką
max res to 70
czyli faktycznie mamy wybór:
skill + sprzet -> większa elastyczność, taniej
sam sprzęt -> mniejsza elastyczność, drogo
no i z tego co wspominał Coltain, a co też ma nieocenioną wartość:
Coltain napisał: |
paraliz bierze pod uwage tylko resa |
to aktualne?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 21:46, 23 Mar 2008 |
|
Na golasa mam 30 resow i 40 w necro.
W adamentycie i bizuterii mam 50 we wszystkim i 66 na zimno.
Czyli reasumujac mam okolo o 10 kazdego resa mniej.
Nie lubie zmian ktore cos odbieraja .... ale resist nareszcie jest na cos potrzebny
Wychodzi z tego ze zeby wymaxowac res na dany element to trzeba miec 100/100 wlasnego skilla resa (30) + zbroje i bizuterie z resistem jakims 80 ( 80/2 = 40 ). hmmmm interesujace :>
Czyli zeby osiagnac te max 70 resa to aktualnie trzeba miec skill + zbroje o 10 lepsza niz bylo to wymagane wczesniej (70). A bez skilla zbroja powinna miec 140 resa :>
Proponuje jakos zmodyfikowac lekko czesc wzoru z zbrojami oraz dodac do smoczej lub niektorych metali resa na czarna magie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Nie 22:07, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 22:52, 23 Mar 2008 |
|
w takiej postaci z jednej stronie dobrze ze resist jest przydatny, a z drugiej magowie dostali wlasnie niezly dopal, kosztem wojow ktorzy na stuff beda musieli wywalac wieksza kase, zeby meic resa jak wczesniej.
No i oczywiscie musi byc jakies ale ;] zatem:
Ale dlaczego za brak resa i zbroi ma byc 10 resa? Wychodzi na to ze 100skilla wtopione na resisting spells a potem wyczekanie na 100 expado tegoz skilla nie daje nam 30resa, a jedynie 20.
Proponuje zmienic wzor na odpornosc
zamiast ((skill+100)/5)/2 + zbroja i (skill+100)/5 w przypadku nekro, wprowadzic (skill+exp)/5 (ewentualnie -10 do wartosci koncowej zeby skill dawal 30 resa) dla maga i (skill+exp)/5(ewentualnie +10 do warotsci koncowej, chyba zeby armory mialy dodatkowy parametr - dark magic resist, wtedy wzor imo powinien byc identyczny jak ten z resem zwykla magie) dla nekro.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZooL dnia Nie 23:28, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|