Autor |
Wiadomość |
sejmirus54
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:21, 03 Cze 2008 |
|
Co myslicie o blogoslawienstwie na bron u paladynow? to jest smiech ^^
smiem twierdzic ze jest to troche zbyt mocne chyba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 17:23, 03 Cze 2008 |
|
ja jestem za wzmocnieniem go.
ps. smiechem jest ton twojej wypowiedzi ktora przejawia totalny brak kultury
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sejmirus54
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:25, 03 Cze 2008 |
|
;]]]]]] cwicz Mystery cwicz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 17:38, 03 Cze 2008 |
|
Tez to zauwazylem aczkolwiek Bulbazuar zrobil palladyna z czego wnioskujemy iz nie zostanie nic oslabione a raczej jeszcze wzmocnione !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 17:48, 03 Cze 2008 |
|
Chcesz przez to powiedziec, ze klasy ktorymi gra ekipa sa jakos uprzywilejowane? Dobrze sie zastanow nad publicznym stwierdzaniem czegos takiego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:22, 03 Cze 2008 |
|
blogoslawienstwo broni jest krotkotrwale i mocno zalezy od skila. Ogolnie uwalono Augus Luminos i nikt z nas nawet nie pisknal (no i bywa - uwalili to uwalili - sie nie bedziemy o to ciąć). Palladyn ma wiele wad (jak na przykład część czarów nie działa podczas crima/reda) więc już nie przesadzajmy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 18:23, 03 Cze 2008 |
|
Oczywiście, że udupić/zbalansować mag nie zabija paladyna jednym czarem więc i w 2 stronę nie powinno tak być.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:03, 03 Cze 2008 |
|
Ja tylko zauważyłem 1 przegięcie paladyn z paweżem nie do zabicia przez woja no chyba że ktoś posiada uber kryssa 5 run szybszy atak poisona i dużo inta, że dosłownie zasra paladyna specjalami;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 19:40, 03 Cze 2008 |
|
Fir Mnie poprostu forum ogolnie smieszy i sadze ze sor sie nie obraza o takie teksty> Poprostu zart ! Wiem ze pall mial wczesniej ten czar wiec juz spokoj ! Przestancie mnie straszyc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sejmirus54
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:49, 03 Cze 2008 |
|
Kosturek dokladnie on daje sobie ten czar ktory jest zbyt mocny. Taka bron zadaja przesadzony dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:54, 03 Cze 2008 |
|
Nie chodzi o broń tylko paweż którego nie przebijesz znaczy zwykłego woja z paweżem idzie zaklupać po tym jak skonćzą mu sie butle i bandaże a paladyn to czołg i ty go udeżysz 5 razy za 10hp a on cie 2 za 5x każdy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:12, 03 Cze 2008 |
|
propozycje na zmianę tego czaru były dawane tak od roku m/w i jakoś specjalnie nic się w tej materii nie zmieniło... osłabiono go tylko trochę.
Czar działa jak magol niewraty - a chyba wszyscy, którzy wiedzą o czym mowa, się zgodzą ze takie magole to syf był. A wystarczyło by, żeby zamiast jakiejś zmiany ressów, dawał + do base dmg. w zależności od skilla:
50% palka + 1
60% palka + 2
70% palka + 3
80% palka + 4
100% palka + 5.
Taki bonus i tak byłby bardzo konkretny a nie robił by z jakiegoś syfu, magola na 5 run z bonusami do dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Śro 10:44, 04 Cze 2008 |
|
Heh topic Sejmirusa bierze się chyba z tego, że przegrał ze mną 1 na 1... Pomińmy, że walka trwała dobre 10min... nie miałem tarczy, zmarnowałem 3/4 butli (wszystkie mocy na specjale) do tego w między czasie co chwilę musiałem odnawiać czary bo trwają śmiesznie krótko... ( o co żaden Paladyn nie płacze ). Prawda... Bulbazaur to Paladyn i co ? Cieszta się, że macie wreszcie jakiś front przeciwny, a nie sami redzi vs crafterzy. To jedna rzecz... druga... Paladyni swoją drogą. Troche powalczyłem z hybrydą (tu o Tobie mówie Salomon) i pure Nekro. Nie jestem za udupianiem nekro itp... ale generalnie zastanawia mnie mocno jedna rzecz. Jakbyś nie wiedział Sejm ćwiczenie skila Paladin jest bardzo kosztowne. Weź pod uwage takiego wojownika bez skila medit... którego najsłabszy czar kosztuje 10 many + 10 pkt (1 pkt to 1gp wrzucony do ołtarza). Prosta matematyka czy mam to dokładniej rozpisać ? To już nie mag który stanie i będzie w siebie srał strzałkami. Powracając do skilla necro... Jakbyś nie wiedział sejm to nekro rzuca mi przekleństwo na broń szybciej niż zdąże mrugnąc... odbieram to jako alternatywe bo consecrus (błogosławieństwo) też rzuca się stosunkowo szybko. Analizowałeś może jak wygląda sprawa dmg'u z przeklętą bronią Sal ? Poza tym możesz mi powiedzieć Salomonie jaki macie delay w czarach nekro... ile się castuje jaki czar zależnie od kręgu, w jakich granicach się wacha dmg itd. To może wtedy porównamy to do skila Paladin. Nie wspomne już o zbroi z srebra (z biżuterią) daje 70 odporności na nekro której kompletnie nie odczuwa się w walce. ( i nie płaczemy o to na forum). Do tego w walce nekro czaruje tak szybko, że wręcz nie nadążam czytać co to jest... Pain Strike czaruje się tak szybko jak fireball u maga... z moich obserwacji (choć mogę się mylić i proszę nie bić) zabiera on średnio 10-20hp i jeszcze troszke po tym... jeżeli w tym czasie wojownik dostanie jeszcze veritum... to taki niePaladyn sie poskłada w pare sekund, z fartem jeżeli chociaż raz uderzy nekro ( o ile nie wyłapie przekleństwa na broń ) . Do tego jeszcze czar który wysysa stamine ( i który mch prosi żeby jeszcze zwiększyć ilość wysysanej manny do 40 ) i czar ochrony przy którym dmg wchodzi w manne nekrofila a hpków zbija mu 5-9 zatem każdy wojownik może co najwyżej szybko przed nekro uciekać. Powalcz troche sejm przeciwko nekro to pogadamy co uwalić, a co ulepszyć. Chciałbym zauważyć, że czepiasz się jednego czaru... na który potrzeba cały skill. Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sejmirus54
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:55, 04 Cze 2008 |
|
Nie mowmy tu o nekro ;] poprostu dziwie sie ze paladyn moze sobie jakis czar rzucic i ze zwyklego kryssa terka robi sie exp kryss z runami ;] powiem ci ze zwyklym sztyletem mial wiekszy dmg niz ja w exp katanie adamek. Demona wyczarowanego zgasil sztyletem na 3-4 hity.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:34, 04 Cze 2008 |
|
Brutal - Player... :]
może tak:
1. Taka już specyfikacja nekro, że z wojami ma łatwiej niż inne klasy
2. manna shield - całkiem miły, ale nie masz pojęcia nawet, jak szybko lecą butle many przy nim...
3. klątwa na broń została osłabiona (i dobrze) ty ściągasz ją swoim blessem, więc nie rozumiem o co chodzi
4. więzy krwi trwają z 15 sek może, więc wystarczy odbiec od nekro kiedy je czaruje
5. do nekro z włączonym Veritum się nie podchodzi (swoją drogą, jestem ciekaw czy w ogóle będę mógł to castować.)
6. czary nekro mają taką zależność, że są dosyć silne, po spełnieniu pewnych warunków... i tak włócznia jest silna jak masz 50% hp, strzałka na mane jest silna gdy ty nie masz many a int-a w okolicach 60, chill jest skuteczny tylko wtedy gdy wróg nie ma czerwonych, wall of souls - gdy wróg ma niewidki/jest konno, pain spike zadaje ostatnio dmg w granicach 5-6 + 10*1... jedynie nie resnięty, zadaje 15 + 10*1... a no i po 30 sek., o ile ciągle żyjesz, dostajesz te pierwsze 5-15 hp spowrotem.
7. Co wyniki z punktu 6-go? Ano to, że jak padasz na nekro, to zwykle ze względu na swoją niewiedzę, przez co nie potrafisz reagować na jego czary i nie wiesz jak omijać ich sporą siłę.
8. Nie zapominajmy Bulba że nie masz ressista, a nie wiem czy zauważyłeś, ale ostatnio każdy zressowany czar, zadaje minimalne obrażenia w granicach 15... nawet jeśli tym czarem jest strzałka na mane, a ty masz 0 many.
9. Omg, paladyn ma koszt czarów? A nekro nie ma może? porównaj ceny regów nekro i tego że np. włocznia zbiera 2 kości, to może się trochę opanujesz... no i hm... 20k siarki na magery to mało? Sam sobie odpowiedz, co jest łatwiej zdobyć 200k czy 20k siarki. Bo chyba jednak 200k, szczególnie wojem (kwestia 1 dnia tak naprawdę.)
10. Czego natomiast nie zauważasz widać, to fakt że wojownik vs paladyn musi mieć bardzo dobrą broń żeby zrównać swoją siłę ataku do jego, a palkowi wystarczy exp, albo dobry podpis. Paladyn na blesie broni może ściągnąć maga na shota, gdy jest na koniu, ale to pewnie bardzo mało. Na tym shardzie nie tylko są sami nekro, jest cała masa innych graczy którzy nie mają absolutnie żadnej odpowiedzi na czary paladyna. No i dodajmy to, że macie chyba jakieś ściągnięcie klątw, jakieś odtrucie, odwołanie przyzwańców... przyspieszenie ataków (btw. nie nasza wina, że paladynizm spowalnia ataki woja.). Wyobraź sobie, że ani Branholm, ani Niras swoimi wymaxowanymi halabardami, nigdy nie robili mi takiego dmg-u jak Azmoden np... swoimi zwyklakami.
11. a no i swoją drogą, ja się bardzo cieszę że zrobiłeś palka i z nami walczysz, jest ciekawiej, a może się pałki jakoś ogarną (tzn Salladin coś się na ludzi zaczyna robić i może Morgius pogra...)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Śro 12:39, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|