Autor |
Wiadomość |
DDODEK
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:46, 03 Gru 2008 |
|
Czy to jest zabierzone ze w broni adamek z krwawnikiem jest rowny ?
bo mam dwie katany z adamka i krwawnika i maja taki sam dmg z runami..
wiec nie wiem po co ta nowa ruda..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 16:07, 03 Gru 2008 |
|
wes dla szpanu masz już 5 runek ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:17, 03 Gru 2008 |
|
ano nie wszystko co jest dodawane musi byc superasne
jakby colt zrobil jak w propozycji x28 to bylby ponizej adamku, bo chodzi tu o wyglad estetyczny i szpan a nie o sile
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 16:36, 03 Gru 2008 |
|
Z tego co wiem, Rellka też jest taka sama w dmg. Chodzi o zmienną, która jest różna o 0,01 dla tych rud. Po prostu przy działaniach w skrypcie ciągle nie przekracza progu. Może halka/młot by złapały?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:06, 03 Gru 2008 |
|
Krwawnik niemial byc dopalemdo rud bo by bylo podkrecanie mobkow potem...jest rowny adamkowi z tego co widze i neiwidze klopotu;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Śro 20:10, 03 Gru 2008 |
|
DOdek przeciez pisales ze dla KOLORU chcesz aby go wprowadzono a teraz narzekasz ))
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DDODEK
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 5:10, 05 Gru 2008 |
|
Salladin napisał: |
wes dla szpanu masz już 5 runek ? |
tylko 4 , ale jak porownuje dmg z adamkiem to wychodzi ze taki sam jest
Pikus-- napisał: |
DOdek przeciez pisales ze dla KOLORU chcesz aby go wprowadzono a teraz narzekasz )) |
bo tak chcialem ale skoro wpisuje .rudy i widze ze krwawnik jest o 0.1 lepszy od adamka to chyba proste ze oczekuje ze bede mial wiekszy dmg ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 7:59, 05 Gru 2008 |
|
No wlasnie nie do konca. Chodzi o to ze dmg jest zaokraglany do jednosciczyli 1.4 to 1 a 1.6 to 2.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:19, 05 Gru 2008 |
|
heh to 1 moze zobaczysz jak berdyszem uderzysz orka pod mistas nie 54 a 55 dmg zadasz;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:40, 05 Gru 2008 |
|
Amras 1 jest do basedamage
to 1 potem przechodzi przez wszystkie mnozniki od str, taktyki, anaty i innych i moze niezle sie zwiekszyc
nie zastanawiales sie dlaczego majac powiedzmy w berdyszu 18-20 zadajesz 50-55 nawet po zredukowaniu na armorze orka????
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 9:41, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|