Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:33, 22 Maj 2007 |
|
tak zauwazylem ze walka zaczela polegac na uciekaniu jedynie, moby i tak sa mocne, moze chcecie zeby zwolnic nieco ich predkosc ataku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bies40
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 12:09, 22 Maj 2007 |
|
mysle ze nalezy zwolnic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 12:34, 22 Maj 2007 |
|
juz dawno mowilem Ci Coltain, by wprowadzic takie samo ograniczenie minimalnego dellaya ataku u mobow jak u graczy...
i przywrocic stary system leczenia sie i picia butli - by zbalansowal pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hogas
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:34, 22 Maj 2007 |
|
Jestem zaaaaaa Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:21, 22 Maj 2007 |
|
to czemu nikt nie napisal w propozycjach
co ja jestem, nie pamietam kilkudziesieciu privow dziennie
po to macie forum ze sie dopominac, jak tylko mam czas i checi to zerkam i odnotowuje sobie co i jak, jak nie ma w propozycjach nic ciekawego to zaagladam do bugow, jak tam nic nie ma... no to znaczy ze jest za dobrze i cos wtedy udupiam ;p
dopóki dany watek nie jest zamkniety to wypowiedzi beda rozwazane
przypominajcie zatem
wroce do domu to zrobimy pare restartow dostosowujacych predkosci
Salomon, nie oftopikuj o Pvp, pvp jest i ma sie dobrze, kazda postac jest ogolnie ciezka do zabicia 1 na 1, i tak ma byc, nie chce robic golasow z vofami itp, to juz gdzies indziej jest... a zabic kazdego da rade tylko trzeba uzywac glowy, wzmocnilem wam przeciez nawet butle many (mala jest bez przepisu) [sam zoftopikowalem ale nastepne takie bede moderowal]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hogas
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:51, 22 Maj 2007 |
|
Coltain nie napisali w propozycjach , bo sami zapomnieli pozniej co chcieli zmienic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:18, 22 Maj 2007 |
|
uwazam ze predkosc poruszania sie mobow jest ok. co do predkosci... hmmm... ja wypuszczam strzale w tempie takim jak lucznik szczurczlowiek wypuszcza 2...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Wto 14:19, 22 Maj 2007 |
|
badgerman napisał: |
uwazam ze predkosc poruszania sie mobow jest ok. co do predkosci... hmmm... ja wypuszczam strzale w tempie takim jak lucznik szczurczlowiek wypuszcza 2... |
popracuj nad zrecznoscia:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:55, 22 Maj 2007 |
|
Kiedy jeszcze gralem to czesto plakalem nie na to ze moby bija za szybko tylko ze za czesto trafiaja.
Imo to wina systemu celnosci trafien byla, a nie szybkosci ataku mobow...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 17:27, 22 Maj 2007 |
|
Za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 20:31, 22 Maj 2007 |
|
Coltain: Dobrze prawisz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:02, 24 Maj 2007 |
|
done (dostrajanie w toku)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|