Autor |
Wiadomość |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:59, 23 Wrz 2007 |
|
Zas - jeśli mowa TYLKO o 4 Mobach to ok - co mi tam - niech będzie, z Twojego posta wnioskowałem że "jeśli pomysł się przyjmie to może rozszerzymy to czego będzie dotyczył"
przeczytałem całość, bo nie mam zwyczaju olewać tego co ktoś pisze - po prostu jak już napisałem - z powodu tego że sztabki złota stają się dewizami(co uważam za pomysł bardzo dobry, bo teraz w odróżnieniu od 95 ZA ZŁOTO DA SIĘ W KOŃCU COŚ KUPIĆ), nie mogę postąpić inaczej jak zagłosować PRZECIW zmniejszaniu złota w Loocie, NAWET JEŚLI TO ZŁOTO MIAŁBYM DOSTAĆ OD GRACZA ZA ZEBRANE ZIOŁA. Natomiast jestem jak najbardziej za tym aby podwyżyć ilość ziół w loocie, bo dziwnie wygląda jak sie z takiego czarującego jak CKM moba wyciaga 5-6 ziółek.
Korg - broń już jest w silnych mobach. I wiem o co Ci chodzi - z tym że zioła w mobach były zawsze - nie dyskutujemy tu o tym CZY je wrzucać do loota, tylko CZY ZWIĘKSZYĆ ICH ILOŚĆ
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 16:49, 23 Wrz 2007 |
|
Ja jestem takze za urozmaiceniem loota, ale wiesz ze pozniej sprzedanie tego loota jest bardzo utrudnione poprzez limit kasy jaki posiada dany vendor by cosik skupic :>
Poprostu jakos mi sie to nie widzi.
Lepiej by bylo i przyjemniej jakby powstaly jakies nowe mobki z lootem bogatszym w ziola niz zmieniac loot tych starych.
+ ladne nowe mobki dla wszystkich graczy
+ posiadaja one wiecej ziol dla tych ktorzy tego pragna :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 18:56, 23 Wrz 2007 |
|
@korg nowe mobki to spory naklad pracy ekipantow lepiej starym podzucic nieco ziolek do Lotu co do sprzedazy u NPC ... dlaczego u NPC?? tu wlasnie chodzi o wzmozenie sprzedazy gracz - gracz!!!
jestem obiema rekoma i jedna noga (na ktorejs przeciez musze stac) za tym pomyslem czasami szlag czlowieka trafia gdy po dluzszej meczarni z jakims mobkiem i zuzyciu sporej ilosci ziol w locie znajduje sie po kilka sztuk z niektorych ziol
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:38, 24 Wrz 2007 |
|
Wrzuce swoje 3 grosze
Czemu klasa ktora nie potrzebuje ziolek ma meczyc sie z ich sprzedaza zeby uzyskac gp, ktore powinno byc w loocie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:18, 24 Wrz 2007 |
|
Gp przeciez i tak zawsze jest i będzie w loocie? I nie grasz tu, to nie wiesz, ze sprzedaz ziolek nie ma obecnie nic wspolnego z męką Prędzej ich kupno można tak nazwać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:09, 24 Wrz 2007 |
|
Zasoova napisał: |
Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat propozycji zwiększenia ilości ziół w loocie mobów kosztem ilości złota.
|
Albo ja nie umiem czytac albo ty nie wiesz co piszesz.
Wyraznie w pierwszym zdaniu zostalo napisane ze liczba gp ma sie zmniejszyc czyli jest to uwalenie osob, ktore ziol nie potrzebuja wogole.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:05, 24 Wrz 2007 |
|
Obstawiam Bern że to jednak Ty czytać nie umiesz...
Cytat: |
3. Ożywi gospodarkę i interakcje między graczami. Obecnie głównym źródłem ziół na serwie są npc (niejeden mag ma runy pod zielarzy pozaznaczane), graczy-zielarzy jest niewielu, a jak już są, to kopią głównie dla siebie, a ilość ziół z pvm jest śmieszna. Pokazuje to jasno, że zamiast rozwijać interakcje gracz - gracz, rozwija się i zacieśnia jedynie współpraca na linii gracz - npc. |
Mniej złota w loocie != mniejszy zarobek. Powoduje to tylko zmiane jego typu. Zgodnie z wyliczeniami z pierwszego posta, za zebrane zioła dostaniesz tyle samo mniej więcej złota, ile do tej pory zbierałeś w z mobów. A że zeby to zrobić to trzeba porozmawiać z innym graczem co dla niektórych jest wyjątkowo trudne to inna sprawa.
P.S. Mała moderacja... piszcie na temat albo wcale, OK? :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 20:17, 24 Wrz 2007 |
|
Jaki ma sens zwiększenie ilości ziół w mobach skoro np: woj ich nie potrzebuje? Woj widząc zioła w mobku najczęściej w ogóle ich nie zbiera albo odkłada dla przyjaciela jeżeli ma maga w ekipie.I jeszcze ma to być zwiększone kosztem zlota? Wielkie przeciw.I tak uważam że loot mobkówjest stanowczo za niski i powinno to być poprawione...
Edit by Nob: Pierwszy warn za niszczenie j. polskiego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|