Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zwiększenie ilości ziół w loocie kosztem złota Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jestem...

za
42%
 42%  [ 12 ]
przeciw
57%
 57%  [ 16 ]
Wszystkich Głosów : 28


Autor Wiadomość
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:59, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

Zas - jeśli mowa TYLKO o 4 Mobach to ok - co mi tam - niech będzie, z Twojego posta wnioskowałem że "jeśli pomysł się przyjmie to może rozszerzymy to czego będzie dotyczył"

przeczytałem całość, bo nie mam zwyczaju olewać tego co ktoś pisze - po prostu jak już napisałem - z powodu tego że sztabki złota stają się dewizami(co uważam za pomysł bardzo dobry, bo teraz w odróżnieniu od 95 ZA ZŁOTO DA SIĘ W KOŃCU COŚ KUPIĆ), nie mogę postąpić inaczej jak zagłosować PRZECIW zmniejszaniu złota w Loocie, NAWET JEŚLI TO ZŁOTO MIAŁBYM DOSTAĆ OD GRACZA ZA ZEBRANE ZIOŁA. Natomiast jestem jak najbardziej za tym aby podwyżyć ilość ziół w loocie, bo dziwnie wygląda jak sie z takiego czarującego jak CKM moba wyciaga 5-6 ziółek.

Korg - broń już jest w silnych mobach. I wiem o co Ci chodzi - z tym że zioła w mobach były zawsze - nie dyskutujemy tu o tym CZY je wrzucać do loota, tylko CZY ZWIĘKSZYĆ ICH ILOŚĆ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 16:49, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja jestem takze za urozmaiceniem loota, ale wiesz ze pozniej sprzedanie tego loota jest bardzo utrudnione poprzez limit kasy jaki posiada dany vendor by cosik skupic :>

Poprostu jakos mi sie to nie widzi.

Lepiej by bylo i przyjemniej jakby powstaly jakies nowe mobki z lootem bogatszym w ziola niz zmieniac loot tych starych.

+ ladne nowe mobki dla wszystkich graczy
+ posiadaja one wiecej ziol dla tych ktorzy tego pragna :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mirgentur



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Nie 18:56, 23 Wrz 2007 Powrót do góry

@korg nowe mobki to spory naklad pracy ekipantow lepiej starym podzucic nieco ziolek do Lotu co do sprzedazy u NPC ... dlaczego u NPC?? tu wlasnie chodzi o wzmozenie sprzedazy gracz - gracz!!!

jestem obiema rekoma i jedna noga (na ktorejs przeciez musze stac) za tym pomyslem czasami szlag czlowieka trafia gdy po dluzszej meczarni z jakims mobkiem i zuzyciu sporej ilosci ziol w locie znajduje sie po kilka sztuk z niektorych ziol


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:38, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Wrzuce swoje 3 grosze Laughing

Czemu klasa ktora nie potrzebuje ziolek ma meczyc sie z ich sprzedaza zeby uzyskac gp, ktore powinno byc w loocie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:18, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Gp przeciez i tak zawsze jest i będzie w loocie? I nie grasz tu, to nie wiesz, ze sprzedaz ziolek nie ma obecnie nic wspolnego z męką Wink Prędzej ich kupno można tak nazwać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:09, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Zasoova napisał:
Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat propozycji zwiększenia ilości ziół w loocie mobów kosztem ilości złota.


Albo ja nie umiem czytac albo ty nie wiesz co piszesz.
Wyraznie w pierwszym zdaniu zostalo napisane ze liczba gp ma sie zmniejszyc czyli jest to uwalenie osob, ktore ziol nie potrzebuja wogole.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:05, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Obstawiam Bern że to jednak Ty czytać nie umiesz...

Cytat:
3. Ożywi gospodarkę i interakcje między graczami. Obecnie głównym źródłem ziół na serwie są npc (niejeden mag ma runy pod zielarzy pozaznaczane), graczy-zielarzy jest niewielu, a jak już są, to kopią głównie dla siebie, a ilość ziół z pvm jest śmieszna. Pokazuje to jasno, że zamiast rozwijać interakcje gracz - gracz, rozwija się i zacieśnia jedynie współpraca na linii gracz - npc.


Mniej złota w loocie != mniejszy zarobek. Powoduje to tylko zmiane jego typu. Zgodnie z wyliczeniami z pierwszego posta, za zebrane zioła dostaniesz tyle samo mniej więcej złota, ile do tej pory zbierałeś w z mobów. A że zeby to zrobić to trzeba porozmawiać z innym graczem co dla niektórych jest wyjątkowo trudne to inna sprawa.

P.S. Mała moderacja... piszcie na temat albo wcale, OK? :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 20:17, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Jaki ma sens zwiększenie ilości ziół w mobach skoro np: woj ich nie potrzebuje? Woj widząc zioła w mobku najczęściej w ogóle ich nie zbiera albo odkłada dla przyjaciela jeżeli ma maga w ekipie.I jeszcze ma to być zwiększone kosztem zlota? Wielkie przeciw.I tak uważam że loot mobkówjest stanowczo za niski i powinno to być poprawione...

Edit by Nob: Pierwszy warn za niszczenie j. polskiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)