Autor |
Wiadomość |
echellion
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:41, 09 Mar 2010 |
|
Rozmawialem z jednym z najlepszych kowali na serwerze i z naszej rozmowy wnioski wysuwaja sie nastepujace:
Ludzie nie traca obecnie zbroi prawie na pvm/pvp, zbroje zawsze mozna naprawic do nowego, lepsi wojowie juz maja pelne komplety exp adamek z runami i sie ich trzymaja.
Wszystko to == brak popytu na nowe zbroje/orez.
Moja propozycja:
Zwiekszysc wymagana ilosc sztabek metalu na naprawe expowych czesci zbroi/oreza z 1 (obecnie) do 5-10.
Naprawe przedmiotow zwyklych/podpisanych zostawic bez zmian.
Obecnie wymagana jest tylko jedna sztabka na kazdy element.
Przykladowo naprawa do nowego zbroi za 1,5mln (plyta exp adamek z runami) kosztuje 1500gp (koszt 6 sztabek adamku) czyli 1000 razy mniej.
Ilosc sztabek potrzebnych na naprawe expa mozna uzaleznic od dwoch czynnikow:
- skilla kowala
- stopnia zuzycia elementu
Proponuje wstepnie zeby na kazdy mocno zuzyty exp bylo to od 5 (arcymistrz) do 10 (mistrz) sztabek. Dokladne ilosci do ustalenia przez ekipe.
Zmiana ta spowoduje kilka rzeczy:
-Wiecej rudy bedzie schodzic z serwera (zarobek dla kopaczy).
-Kowale troche wiecej beda zarabiac na naprawach.
-Gracze beda szukac lepszych kowali zeby naprawiac najdrozsze metale (relka, adamek, krwaw).
-Gracze beda troche bardziej szanowac zbroje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 23:09, 09 Mar 2010 |
|
Ciekawa opcja.
Ciężko coś sprzedać z powodu braku ludzi typu chomiki pvp.
Kowal zarobi tyle co miał zarobić to zarobi. Górnik dostanie dodatkową kaskę.
Może to i coś by zmieniło. Na pewno mniej atrakcyjne byłyby expy z krwawnika, bo obecnie zdobyć adamek to jest śmieszne. Jest dużo za wiele żywiołów adamka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 23:18, 09 Mar 2010 |
|
Malo kto teraz biega w skorkach exp wiec co. Dopal dla krawca moze bo tez mu ciezkko zarobic. Dobrze wiecie ze po niedlugim czasie zmniejszy sie ilosc adaamku w kufrach i bedzie wybieranie "temu naprawie, tamtemu nie" bedzieecie sobiie narzucac pewnie masakryczne ceny za taka usluge. Nie podoba mi sie propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
echellion
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:39, 09 Mar 2010 |
|
No i wlasnie dobrze ze sie zmniejszy. Obecnie siedze na adamku i nie mam co z nim zrobic (i inni tez tak maja). Jak nawet chce sprzedac exp zbroje praktycznie po koszcie samej rudy (ja nie gornik wiec to dla mnie prawie zero zysku) to i tak nikt nie kupuje bo wszyscy maja. A tak przynajmniej by ten adamek na naprawy schodzil.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 9:11, 10 Mar 2010 |
|
psikus ty się nie martw bo kowal jest
co do opcji zwiększenia ilości rudy pod względem stopnia zniszczenia za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Śro 9:23, 10 Mar 2010 |
|
Od razu na rudy i zbroi z rud... Zwiększyć przydatność zbroi ze skorek, bo w chwili obecnej skóry to gówno... Zrobić tak żeby zbroje z drewna również były grywalne i będzie balans jakiś w miarę jako taki. Bo wiadomo, że zbroje z rud są w tej chwili najlepsze i wszyscy będą w nich biegać. A gdyby wybalansować mniej więcej jakoś rudy>skóry>drewno, żeby była jakaś różnica w AR normalna a nie zbroja podpis z drewna[heban] 41AR, bo to akurat śmieszne jest ^^ Albo kościanka exp z wywerny 65 AR, też troszeczkę śmiech na sali
Wracając do tematu, niestety ale na nie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 12:05, 10 Mar 2010 |
|
Na tak, dać nawet 10x więcej wymaganych sztab na naprawę zbroi niż teraz. Podobnie z drewnem, chociaż mało kto używa zbroi drewnianej. Co do skór to się nie wypowiadam, bo się nie znam.
Gdy zmniejszy się ilość sztab na serwerze to zmniejszy się ilość zbroi metalowych, a co za tym idzie, zbroje ze skóry i z drewna będą bardziej popularne. Chyba że nagle znajdzie się armia górników pracujących dzień i noc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Śro 14:45, 10 Mar 2010 |
|
Nie beda bardziej popularne. Poprostu mlode postacie beda mialy ciezej w zdobyciu dobrej zbroi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:48, 10 Mar 2010 |
|
Ludzie nie tracą zbroi, bo nikt prawie nie gra. Jakby online był >50 to albo straty byłyby na pvp, albo z pvm ludzie nie zdążaliby się odbijać, bo przejmowali by inni.
Darqs napisał: |
A gdyby wybalansować mniej więcej jakoś rudy>skóry>drewno, żeby była jakaś różnica w AR normalna a nie zbroja podpis z drewna[heban] 41AR, bo to akurat śmieszne jest ^^ Albo kościanka exp z wywerny 65 AR, też troszeczkę śmiech na sali
|
A ile byś chciał żeby taka kościanka miała ar? 100? Pamiętaj że to tylko kościanka. Podwyższysz ar na 80, wtedy będziesz miał ar tyle co w exp kolczej. Także trochę nie ten kierunek chyba. Może jedynie drewniane zbroje można polepszyć, bo ich ar jest naprawdę żałosny, a w dodatku dostają po dupie na resy od ognia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 16:39, 10 Mar 2010 |
|
Nie miałem zbytnio czasu, aby przeczytać całość więc przepraszam jeśli powtarzam czyjeś słowa.
Zmiana ta spowoduje kilka rzeczy:
-Kowale troche wiecej beda zarabiac na naprawach.
-Gracze beda szukac lepszych kowali zeby naprawiac najdrozsze metale (relka, adamek, krwaw).
-Gracze beda troche bardziej szanowac zbroje.[/quote]
Bez sensu. Kowale i tak w obecnej sytuacji naprawiają na free. Nikt nie będzie szukał extra kowali, bo jedynie tacy na razie istnieją (czyt mułki) Jeśli nawet się mylę, to odnoszę wrażenie, że ta zmiana do tego dąży...
"Ludzie nie tracą zbroi na pvp/pvm"
Nie wiem w jaki sposób można nie starcić zbroi na pvp, jeśli takie w ogóle istnieje:<
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 17:51, 10 Mar 2010 |
|
przeciw.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 23:13, 10 Mar 2010 |
|
Oczywiście na tak.
Raw napisał: |
Bez sensu. Kowale i tak w obecnej sytuacji naprawiają na free. Nikt nie będzie szukał extra kowali, bo jedynie tacy na razie istnieją (czyt mułki) Jeśli nawet się mylę, to odnoszę wrażenie, że ta zmiana do tego dąży...
|
Naprawiają za free? Ja przykladowo biorę 1k/element, wiec ciekawe, ciekawe.
Oczywiscie nie licze jakis pierdol gdzie 1k to prawie koszt tej rzeczy ktora bym mial naprawic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:30, 13 Mar 2010 |
|
Ja jestem za;)
Moze nie odrazu z1 do to ale narazie powiedzmy na 5...
bedzie wiekszy neuico odplyw rudy , troszke kowal ebdzie mial wiecej roboty i gornik (gracz nie mul)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:35, 19 Mar 2010 |
|
Ja jestem za. Raw za free naprawiają bo co im szkodzi dać 4 sztaby na zbroje? teraz biedzie więcej i będą opłaty pobierane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:37, 20 Mar 2010 |
|
PS. z ciekawosci kto glosowal na nie;)? bo widze 10 glosow a w proporcjach komentarzy za-pzreciw jakos ich niewidac;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|