Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 zwiekszenie ilosci sztabek metalu na naprawe exp zbroi/broni Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy jestes za propozycja?

Tak
54%
 54%  [ 12 ]
Nie
45%
 45%  [ 10 ]
Wszystkich Głosów : 22


Autor Wiadomość
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:41, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Rozmawialem z jednym z najlepszych kowali na serwerze i z naszej rozmowy wnioski wysuwaja sie nastepujace:

Ludzie nie traca obecnie zbroi prawie na pvm/pvp, zbroje zawsze mozna naprawic do nowego, lepsi wojowie juz maja pelne komplety exp adamek z runami i sie ich trzymaja.
Wszystko to == brak popytu na nowe zbroje/orez.

Moja propozycja:

Zwiekszysc wymagana ilosc sztabek metalu na naprawe expowych czesci zbroi/oreza z 1 (obecnie) do 5-10.

Naprawe przedmiotow zwyklych/podpisanych zostawic bez zmian.

Obecnie wymagana jest tylko jedna sztabka na kazdy element.
Przykladowo naprawa do nowego zbroi za 1,5mln (plyta exp adamek z runami) kosztuje 1500gp (koszt 6 sztabek adamku) czyli 1000 razy mniej.

Ilosc sztabek potrzebnych na naprawe expa mozna uzaleznic od dwoch czynnikow:
- skilla kowala
- stopnia zuzycia elementu

Proponuje wstepnie zeby na kazdy mocno zuzyty exp bylo to od 5 (arcymistrz) do 10 (mistrz) sztabek. Dokladne ilosci do ustalenia przez ekipe.

Zmiana ta spowoduje kilka rzeczy:
-Wiecej rudy bedzie schodzic z serwera (zarobek dla kopaczy).
-Kowale troche wiecej beda zarabiac na naprawach.
-Gracze beda szukac lepszych kowali zeby naprawiac najdrozsze metale (relka, adamek, krwaw).
-Gracze beda troche bardziej szanowac zbroje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cienki90
CLFE-Seer Team


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 23:09, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Ciekawa opcja.

Ciężko coś sprzedać z powodu braku ludzi typu chomiki pvp.

Kowal zarobi tyle co miał zarobić to zarobi. Górnik dostanie dodatkową kaskę.

Może to i coś by zmieniło. Na pewno mniej atrakcyjne byłyby expy z krwawnika, bo obecnie zdobyć adamek to jest śmieszne. Jest dużo za wiele żywiołów adamka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Wto 23:18, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Malo kto teraz biega w skorkach exp wiec co. Dopal dla krawca moze bo tez mu ciezkko zarobic. Dobrze wiecie ze po niedlugim czasie zmniejszy sie ilosc adaamku w kufrach i bedzie wybieranie "temu naprawie, tamtemu nie" bedzieecie sobiie narzucac pewnie masakryczne ceny za taka usluge. Nie podoba mi sie propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:39, 09 Mar 2010 Powrót do góry

No i wlasnie dobrze ze sie zmniejszy. Obecnie siedze na adamku i nie mam co z nim zrobic (i inni tez tak maja). Jak nawet chce sprzedac exp zbroje praktycznie po koszcie samej rudy (ja nie gornik wiec to dla mnie prawie zero zysku) to i tak nikt nie kupuje bo wszyscy maja. A tak przynajmniej by ten adamek na naprawy schodzil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 9:11, 10 Mar 2010 Powrót do góry

psikus ty się nie martw bo kowal jest Smile
co do opcji zwiększenia ilości rudy pod względem stopnia zniszczenia za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Śro 9:23, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Od razu na rudy i zbroi z rud... Zwiększyć przydatność zbroi ze skorek, bo w chwili obecnej skóry to gówno... Zrobić tak żeby zbroje z drewna również były grywalne i będzie balans jakiś w miarę jako taki. Bo wiadomo, że zbroje z rud są w tej chwili najlepsze i wszyscy będą w nich biegać. A gdyby wybalansować mniej więcej jakoś rudy>skóry>drewno, żeby była jakaś różnica w AR normalna a nie zbroja podpis z drewna[heban] 41AR, bo to akurat śmieszne jest ^^ Albo kościanka exp z wywerny 65 AR, też troszeczkę śmiech na sali Razz
Wracając do tematu, niestety ale na nie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Śro 12:05, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Na tak, dać nawet 10x więcej wymaganych sztab na naprawę zbroi niż teraz. Podobnie z drewnem, chociaż mało kto używa zbroi drewnianej. Co do skór to się nie wypowiadam, bo się nie znam.
Gdy zmniejszy się ilość sztab na serwerze to zmniejszy się ilość zbroi metalowych, a co za tym idzie, zbroje ze skóry i z drewna będą bardziej popularne. Chyba że nagle znajdzie się armia górników pracujących dzień i noc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Śro 14:45, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Nie beda bardziej popularne. Poprostu mlode postacie beda mialy ciezej w zdobyciu dobrej zbroi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:48, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Ludzie nie tracą zbroi, bo nikt prawie nie gra. Jakby online był >50 to albo straty byłyby na pvp, albo z pvm ludzie nie zdążaliby się odbijać, bo przejmowali by inni.



Darqs napisał:
A gdyby wybalansować mniej więcej jakoś rudy>skóry>drewno, żeby była jakaś różnica w AR normalna a nie zbroja podpis z drewna[heban] 41AR, bo to akurat śmieszne jest ^^ Albo kościanka exp z wywerny 65 AR, też troszeczkę śmiech na sali Razz


A ile byś chciał żeby taka kościanka miała ar? 100? Pamiętaj że to tylko kościanka. Podwyższysz ar na 80, wtedy będziesz miał ar tyle co w exp kolczej. Także trochę nie ten kierunek chyba. Może jedynie drewniane zbroje można polepszyć, bo ich ar jest naprawdę żałosny, a w dodatku dostają po dupie na resy od ognia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 16:39, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Nie miałem zbytnio czasu, aby przeczytać całość więc przepraszam jeśli powtarzam czyjeś słowa.



Zmiana ta spowoduje kilka rzeczy:

-Kowale troche wiecej beda zarabiac na naprawach.
-Gracze beda szukac lepszych kowali zeby naprawiac najdrozsze metale (relka, adamek, krwaw).
-Gracze beda troche bardziej szanowac zbroje.[/quote]

Bez sensu. Kowale i tak w obecnej sytuacji naprawiają na free. Nikt nie będzie szukał extra kowali, bo jedynie tacy na razie istnieją (czyt mułki) Jeśli nawet się mylę, to odnoszę wrażenie, że ta zmiana do tego dąży...


"Ludzie nie tracą zbroi na pvp/pvm"

Nie wiem w jaki sposób można nie starcić zbroi na pvp, jeśli takie w ogóle istnieje:<


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 17:51, 10 Mar 2010 Powrót do góry

przeciw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Śro 23:13, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Oczywiście na tak.

Raw napisał:

Bez sensu. Kowale i tak w obecnej sytuacji naprawiają na free. Nikt nie będzie szukał extra kowali, bo jedynie tacy na razie istnieją (czyt mułki) Jeśli nawet się mylę, to odnoszę wrażenie, że ta zmiana do tego dąży...

Naprawiają za free? Ja przykladowo biorę 1k/element, wiec ciekawe, ciekawe.
Oczywiscie nie licze jakis pierdol gdzie 1k to prawie koszt tej rzeczy ktora bym mial naprawic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:30, 13 Mar 2010 Powrót do góry

Ja jestem za;)
Moze nie odrazu z1 do to ale narazie powiedzmy na 5...
bedzie wiekszy neuico odplyw rudy , troszke kowal ebdzie mial wiecej roboty i gornik (gracz nie mul) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:35, 19 Mar 2010 Powrót do góry

Ja jestem za. Raw za free naprawiają bo co im szkodzi dać 4 sztaby na zbroje? teraz biedzie więcej i będą opłaty pobierane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:37, 20 Mar 2010 Powrót do góry

PS. z ciekawosci kto glosowal na nie;)? bo widze 10 glosow a w proporcjach komentarzy za-pzreciw jakos ich niewidac;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)