Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zrobmy cos Aby nam wzytskim było Lepiej. Propozycja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Za czy Przciw??:)

Za
72%
 72%  [ 8 ]
Przeciw
9%
 9%  [ 1 ]
Chce stara Britt;/
18%
 18%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 11


Autor Wiadomość
ila



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY

PostWysłany: Wto 2:26, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Chciałabym Przedstawić pare moich pomysłów jak myśle na uprzyjemnienie rozgrywki a i rozwiazanie niektórych problemów bezużytecznoci itemow....


* Na początek proponuje troche podnieść Lot Skarbów gdyż zarobek mały.
Jedną z rzeczy która można by zastosować na naszym serwerze sa przydatne magiki. Nie magiki Ktore sa Przedmiotami z żelaza ( katana z żelaza wstrząs 10%) , nikt tego nie uzywa. W miejsce tego wsadzmy Katane kapitana Hooka* ;p , O jakims konkretnym Dmg chociaż Jak Jedna z Rud wyzszego Poziomu, Jakis Kolor . Jeszcze Jednym Wyjściem jest Danie Możliwości wkuwania run Smile (dmg Powiedzmy Royal+runy i bedzie dobrze) przedmioty naprawia sie żelazem... To było na tyle co do skarbów i magików.


* Nastepna sprawa Jest przykra tak mi sie zdaje...... Mamy nowa mape A duża jej czesc , mówię zwłaszcza o tych gestych lasach jest Raczej nie grywalna, pod wzgledem tego jak sie porusza tam , i jakie mooby sa tam ospawnowane (co do spawnow bedzie punkt nastepny) Proponuje zaminic te lasy szybim ruchem w polany z lekkim zadrzewieniem, zdolne w najblizszej przyszlosci przyjać forme rozwijajacą fabułe naszego serwera.



*Problem uważam jest także ze spawnami Potworkow... Brakuje Wierzchow typu Azzar (page pozdro Razz ) chyba ze sa tak skryte.
Prosiłabym także o przejżenie dostepnych grafik gdyz czai sie tam wiele ciekawych stworkow (ia jakiegos juz znanego stwora zeby nie wymylac) I ogólnie biegnąc mapą, jakos przewidywalne sa stwory......
Słaba grywalność jest także na terenach dawnego Vesper ...może dlatego że stworów tam dużo latwo paść, lot nie duży Brak "Bossa"Smile , wszedzie daleko (bank itp)... Wiec razem z rozmieszceniem Stworkow Może cos w rodzaju przetrwałych koloni?? bank, Uzdro i cos tam dla wybranej wioski :d ( Typ: bank Tabor-Cyganie-Bank w Lesie) .... I nie piszę tu że jest za mało respawnow... tylko coś z nimi nie tak... np. LAbirynt Czemu magowie? Zrobmy cos przyjemniejszego dla łucznikow, dawno temu tak było ....


* i Punkt główny tego co chce napisać. Zauważyłam wejscia do jakiń które nie działają, wiele takich mamy, brak czasu na zrobienie, ospawnowanie i itp.Jak biegnie sie na Połnoc jet grota we wnece skalnej Sciezka i jaskinia wejsc sie nie da. Pomyślałam że dobrze by było mieć tu blood, skoro ishendar ma zniknąć. Wiec Moja propozycja jest taka aby przemyśleć najlepiej grywalne Dungeony z Ish i Podpiąc je pod tą mape.



*prośba o stary .recall Smile Żeby mozna było d*** umyć sobie ( wiem wiem wiem że ą perfumy , kto chce tak napisać pewnie w real też tak tuszuje)

*możliwośc naprawy Itema nawet adamek runiczny ale za nieadekwatna cene np 20k ca caly satff (zbroja +oręż) u Npca Smile czasami brakuje craftera.




* co do Npc Prosba o postawienie dodatkowych Bliżej centrum trin:)





W odpowiedziach licze poprostu na "tak jestem za i to jaknajszybciej " lub "nie głupota" . Jezeli bedzie duzo za tak mysle ze kogos to ruszy.....


Wydaje mi się że to o co poprosiłam jest wykonlne w miare szybko, a bedzie dla nas dobrym ruchem... Wiec licze na waszą przychynność i nie odpuśćmy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ila dnia Wto 3:08, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 2:46, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Nom, na tak. Jestem za urozmaicaniem terenu i mobkow.

Ja mam tylko dodatkowo jeden maly apel. Wiem ze to czasem jest robione, wiem ze dla seera to jest zero roboty a dla graczy to zajebista zabawa.

Raz na tydzien dwa (czesciej jak sie komus chce), przejsc sie po jakichs ciekawych miejscach w Sosarii i postawic tam z palca jakiegos nietypowego moba. I wrzucic mu cos ciekawego do plecaka.

To nie musi byc cos super wyszukanego.

Przyklad: Spawnujemy sobie licza wladce, na jakims cmentarzu dla noobkow zmieniamy mu wyglad na szkieleta, kolor na jakis nietypowy i nazywamy "Szkielet maga Vincenta" czy jakkolwiek. Do plecaka cos nietypowego np. butelka z demonem albo starozytna mapa albo jakis zwoj.

Przyklad2: Spawnujemy zmija cienia, zmieniamy mu wyglad na draka, dajemy mu czarny kolorek i nietypowa nazwe. Do plecaka cos ciekawego ale nieprzasadzonego - moze skorka w nietypowym kolorze, albo jakis ciekawy ciuszek.

Zrobienie nawet 20 takich mobkow to pol godziny-godzina roboty. A pozniej ludzie maja frajde jak znajda cos takiego. I motywuje to do zwiedzania mapy tez.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ila



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY

PostWysłany: Wto 3:09, 09 Mar 2010 Powrót do góry

A ktoś widzi mnie w roli seera?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 7:13, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Odnośnie tego co napisał Echellion: i ludzie potem mają płacz, że im szkielet wjeżdża za okropny dmg i padają ^^ Tak serio, mogłoby się to sprawdzić jeśli dobrze dobierać mobki.

Co do tego co napisała Ila:
-spawny Azzarów, bo ich nie widziałem: tak
-przeniesienie blood: tak

PS. Ila, zmień ten podpis bo zajmuję 10 razy więcej miejsca jak Twoje wypowiedzi Razz polecam zrobić zwykły resize


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:58, 09 Mar 2010 Powrót do góry

ila napisał:

* Na początek proponuje troche podnieść Lot Skarbów gdyż zarobek mały.
Jedną z rzeczy która można by zastosować na naszym serwerze sa przydatne magiki. Nie magiki Ktore sa Przedmiotami z żelaza ( katana z żelaza wstrząs 10%) , nikt tego nie uzywa. W miejsce tego wsadzmy Katane kapitana Hooka* ;p , O jakims konkretnym Dmg chociaż Jak Jedna z Rud wyzszego Poziomu, Jakis Kolor . Jeszcze Jednym Wyjściem jest Danie Możliwości wkuwania run Smile (dmg Powiedzmy Royal+runy i bedzie dobrze) przedmioty naprawia sie żelazem... To było na tyle co do skarbów i magików.

Magiki nie sa z zelaza... i po niedawnych zmianach chyba sa przydatne
Co zwiększyć w loocie skarbów? Zresztą nie przychyalm sie do tego gdyż obstawa tez ma loot.


ila napisał:
* i Punkt główny tego co chce napisać. Zauważyłam wejscia do jakiń które nie działają, wiele takich mamy, brak czasu na zrobienie, ospawnowanie i itp.Jak biegnie sie na Połnoc jet grota we wnece skalnej Sciezka i jaskinia wejsc sie nie da. Pomyślałam że dobrze by było mieć tu blood, skoro ishendar ma zniknąć. Wiec Moja propozycja jest taka aby przemyśleć najlepiej grywalne Dungeony z Ish i Podpiąc je pod tą mape.
blood jest na ilsh...

ila napisał:
*prośba o stary .recall Smile Żeby mozna było d*** umyć sobie ( wiem wiem wiem że ą perfumy , kto chce tak napisać pewnie w real też tak tuszuje)
hym... chyba nie

ila napisał:
*możliwośc naprawy Itema nawet adamek runiczny ale za nieadekwatna cene np 20k ca caly satff (zbroja +oręż) u Npca Smile czasami brakuje craftera.
z 50% napisane, niestety koncze kings bounty armored princess i prace nad tym zostaly wstrzymane

Reszta mnie nie dotyczy...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 9:35, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Niedługo zapewne nastąpi update mapy, który ostatnio miał miejsce 2008/12/27, a wraz z updatem dojdzie naprawdę sporo nowych lokacji (nowe dungi, stare przerobione, arena, wind, jakieś nowe dekoracje w miastach) - naprawdę niemało nowości, które przez ten cały okres od ostatniego update'a były robione. Tak więc odnosząc się do pytania ilki odnośnie przeniesienia ciekawych dungów z ilsh na obecną mapę to jestem przeciwny. Jeśli komuś się nudzi i chciałby coś pomóc, zrobić coś od siebie, przerobić jakiś dung to proponuję zgłosić się do fira i zabrać się do budowy Smile

Jeśli chodzi o spawny..., faktycznie niektóre z nich są całkowicie nieprzemyślane. Co mnie najbardziej denerwuje? Nasranie mobów(głównie tych słabszych), jest ich po prostu za dużo (szczególnie tyczy się to zwykłych zwierząt). W niektórych miejscach można dosłownie znaleść przynajmniej ze 100 mobów na ekran(no może trochę przesadziłem Confused ), ale faktycznie jest to kłopotliwe i lagotwórcze. Jeśli chodzi o dungi, to jedynym obecnie często odwiedzanym lochem z soski jest Covetous, a dlaczego? Bo są tam nastawiane wartościowe moby, a nie wszechobecne gilberlingi, drzewce, czy nietoperze mongi, które stanowią 50% obecnych spawnów(głównie w lasach). Mam tylko nadzieję(właściwie to jestem przekonany), że w nowo wprowadzonych dungach napotkamy ciekawsze mobki.

Jeśli chodzi o skarby to loot wydaje się być ok, to samo tyczy się częstotliwości zdobywania magików, którym faktycznie można by dać możliwość naprawy(ale po bardzo drogiej cenie) i wbijania run, bo jak były, tak niestety nadal są mało używane.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Wto 9:37, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ila



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY

PostWysłany: Wto 18:07, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Coltain napisał:
ila napisał:
* i Punkt główny tego co chce napisać. Zauważyłam wejscia do jakiń które nie działają, wiele takich mamy, brak czasu na zrobienie, ospawnowanie i itp.Jak biegnie sie na Połnoc jet grota we wnece skalnej Sciezka i jaskinia wejsc sie nie da. Pomyślałam że dobrze by było mieć tu blood, skoro ishendar ma zniknąć. Wiec Moja propozycja jest taka aby przemyśleć najlepiej grywalne Dungeony z Ish i Podpiąc je pod tą mape.
blood jest na ilsh...



Wiec że na ish, to przenieśmy Bo jest konretnym Dungeonem:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ila dnia Wto 18:08, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:22, 09 Mar 2010 Powrót do góry

.recall NIE! No bez przesady, za niedługo mag bedzie sobie przyzywał zarcie niebo w gębie, i robił sobie sam zbroje.
reszta spoko ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Śro 0:34, 10 Mar 2010 Powrót do góry

recall by sie bardziej przydal wojom do mycia bandazy chociazby. Mag sobie zawsze poradzi wiec sie zastanowcie jeszcze raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)