Autor |
Wiadomość |
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 23:16, 05 Gru 2007 |
|
mam mala propozycje:
mozna by wylączyć rozpadanie sie ciał podczas restartu? nie raz sie spotkalem z sytuacja kiedy padlem na chwile przed restartem i zeczy zniknely, lub nie zdazylem wrocic sie zebrac lub (tutaj pare innych mozliwych opcji). podejzewam ze duzo by to uprzyjemnilo gre oczywiscie o ile da sie to zaimplementowac skryptowo:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:29, 06 Gru 2007 |
|
mi sie to tez zdazylo i specjalnie czekalem na restart by sie zebrac... ciala nie bylo.
Z drugiej strony moze to tylko podczas testow tak jest i wkrotce wroci do normy.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 11:43, 06 Gru 2007 |
|
Eee, ale przecież nikt tego nie robi specjalnie, tak działa POL, że przy resie no po prostu znikaja wszystkie niezablokowane przedmioty.
Tak, też straciłam przez to stuff, ale obawiam się, że jest to coś na co nie mamy wpływu. Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 11:57, 06 Gru 2007 |
|
Zas sama podalas rozwiazanie... ;]
Niech przy smierci cialo zostaje zablokowane... I skryptowo odblokowywane po np 10min... lub po pocieciu....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 12:06, 06 Gru 2007 |
|
jesli to mozliwe to jasne ze za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:23, 06 Gru 2007 |
|
nie no, dac sie da, wystarczy w definicji corpse zmienic z Saveonexit z 0 na 1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 12:24, 06 Gru 2007 |
|
kixar napisał: |
Zas sama podalas rozwiazanie... ;]
Niech przy smierci cialo zostaje zablokowane... I skryptowo odblokowywane po np 10min... lub po pocieciu.... |
Co szalenie pomoże w przypadku niezasave'owanego padu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 12:43, 06 Gru 2007 |
|
colt: to czas to zrobic;d kiedys tak stracilem wspaniale Mistrze Ostrza Nirasa ktore czarnuszka na 3 hity bralo jako miecz poltorareczny.. ale nie plakalem bo myslalem ze tego sie nie da ominac;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:15, 06 Gru 2007 |
|
oki done
chociaz jeszcze pomyslimy czy nie cofnac zeby sprzxetu wiecej schodzilo z serwa:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|