Autor |
Wiadomość |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 22:51, 27 Sty 2009 |
|
Zmiany jakie zaszły ostatnio w magi były chybione (moim zdaniem ofc)
Kolejny raz idziemy w złą stronę tworząc „dwustrzałowego” maga dla którego inwestycja w jakikolwiek droższy sprzęt jest nieopłacalna (wysoka częstotliwość zgonu niezależnie od wartości pixela) idąc dalej w tym kierunku tworzymy łatwe do wyszkolenia i utrzymania „zabawki” do PVP (idealny second pogromca górników)
Propozycja? Ależ proszę.
- Przede wszystkim cofnąć zmiany jakie zaszły (wrestling/wzmocnione czary)
- Rozbudować „Amulety Pogromcy” tworząc z nich „broń” zwiększającą potencjał bojowy maga (możliwość wbijania run mile widziana)
Dostaniemy bardziej żywotnego maga (wrestling) który będzie mógł zainwestować złoto w wyjebany pixel dający mu realne szanse na walkę z „runicznym” wojem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:08, 27 Sty 2009 |
|
Tymono z tym pogromca gornikow w posmiertnej to trafiles;) ->plaga....
Tez wiele razy mowilem ze wrestling niepowinien oslabiac czarow.... (niewplywac negatywnie na zwiekszenie mocy) amulet...ok niech dodaje powera, ale mag z wrestlem niech ma bonus if niema wachlarza/broni wszechstronnosci etc.
Sadze ze to co proponujesz bylo by najlepszym rozwiazaniem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 23:15, 27 Sty 2009 |
|
No niechby było, cokolwiek, byle odczuwalnie zwiększyć przeżywalność PMa bo inaczej nie ma sensu w nic inwestować.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:44, 27 Sty 2009 |
|
Tymmo dobrze goda
Balans PMa niech polega na:
- zwiekszeniu przezywalnosci (wrest)
- zmniejszeniu troche sily czarow (balans - jak PLUS to i MINUS)
- drogie amulety z runami dajace dopal do sily czarow (rowniez defenstwnych) co by byly warte z 100 - 300K
- 'Kara' za mix 'PMa' z bronia wszechstronnosci (zwiekszenie castu) zeby DPS nie byl kosmiczny (np. mlotek + corp pory)
Z jednej strony to troche uwali golego PMa.
Z drugiej strony stworzy maga w ubraniu/skorkach ktory jest 'najlepszym wladca sztuki magicznej' i bedzie 'grywalny'
Po prostu uwazam ze idea jakiegokolwiek 'szablonu/templateu' nie powinna zawierac opcji 'bez pixeli'.
Kazda postac jaka by nie byla jesli nie zaiwestuje w 'pixela' powinna byc bardzo slaba.
PM z samymi ziolkami wartymi 500 gp pada na 1 hita. Powod? - balans. Nie moze byc tak ze gola postac jest najefektywniejsza w magii bo gracze to wykorzystuja i juz.
I to w moim rozumieniu jest balans - skryptowo nie dac szans postaciom w samych szatach posmiertelnych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 8:00, 28 Sty 2009 |
|
Gudissimo napisał: |
- zmniejszeniu troche sily czarow (balans - jak PLUS to i MINUS) |
Jasne PM ma mieć słabsze czary od BMA - no kto by na to wpadł .... - gram Pmem i sam sobie robię skarby lvl 3 używając samej magi.
Mam na sobie Zbroje Kolczą - nie mam wrasta ani żadnej bojówki.
w PVM problem pojawia się dopiero z silniejszymi mobami.
Przewaga takiej postaci bez zbroi powinna polegać na Cast spidzie + Mocy czarów, i to od zawsze na CLu było zaletą PMów. (jednostrzałowi ale bojowi)
Te czasy nie wrócą i nie macie co płakać Nie ma PMÓW jako klasy i wątpię żeby była, bo ... nie znam argumentów albo są dla mnie głupie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:59, 28 Sty 2009 |
|
propozyjca, wylaczyc wresta z bojowki, wylaczyc wresta z "wszechstronnosci"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 10:05, 28 Sty 2009 |
|
mnie to już rybka nie mam bojówki, przyznam iż chciałbym by speed cast był bardziej odczuwalny, oraz siła czarów ale to nierealne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:24, 28 Sty 2009 |
|
Coltain-> dokladnie tak;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 12:55, 28 Sty 2009 |
|
Moim zdanie nie dokładnie tak. Nie można wyłączyć wresta z bojówki i dać broń jak zbroję? Zakładasz - dostajesz minus do castu. Wtedy nie stracą postacie nie będące magami, a mające wresta i korzystające z wszechstronności, bo im cast nie spadnie, a wyłączenie wresta z wszechstronności nie pozwoli im walczyć jak dawniej (nie będą mieć czym).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 13:38, 28 Sty 2009 |
|
ktoś tu myśli ;p
Topik ze skór przeszedł na balans Maga ... jakie to ostatnio często spotykane.
Zbroje zostawić jak jest (może jedynie podnieść ar o 5 - tak by super zbroja z demona równała się zbroi kolczej)
pogorszyć broń wojów i resy i już po sprawie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:45, 28 Sty 2009 |
|
Aiedail- niewiem ile jest takich postaci , pewnie jesli juz to 1 lub 2... w ankiecie zostalyby przeglosowane;) ale na powaznie... zawsze mozna im zaoferowac ze ejsli faktycznie taki ktos bedzie zamieni im sie tego neiszczesnego wrestla na sworda... choc wczesniej niezbyt sie liczono z takimi drobiazgami;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 14:23, 28 Sty 2009 |
|
Niech umagicznienie wszechstronnosc = -X cast speeda ( do przemyslenia -x swing speeda).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Śro 14:24, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:49, 28 Sty 2009 |
|
ile to x
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 17:33, 28 Sty 2009 |
|
x koło 30% ?
skumulowane z minusami od zbroji (bo na pewno nie będą to skórki) da w miarę wybalansowane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Śro 18:10, 28 Sty 2009 |
|
Balansujecie.
Ale na granicy rozsadku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|