Autor |
Wiadomość |
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 17:43, 25 Sty 2009 |
 |
havok akurat z dostepnoscia rudy, a skor sie zgadzam i to co pikus napisal jest dobre. Prosze nie proscie o zmniejszenie wykopywanej rudy Rastlin gamoniem to ty matke mozesz nazwac albo brata
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:00, 25 Sty 2009 |
 |
Havok - dla was jedynym sensownym przelicznikiem jest ar i tego sie trzymaj
Mag nigdy nie bedzie mial parametrow jak woj i odwrotnie.
Podoba mi sie pomysl z uzaleznieniem cast timu od armora a nie od rodzaju zbroi - mozna nad tym pomyslec - napiszcie oddzielny post w propozycjach jak chcecie
Kidys zwiekszylem dexa pobieranego przez kolcza ale to pamietam jaki to plaaaacz byl. Ogolnie czego nie napiszecie to i tak jest to "widzimisie" nie poparte niczym.
Havok - jak nie rozrozniasz 55ar od 65 to... no Twoja sprawa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 18:45, 25 Sty 2009 |
 |
Coltain napisał: |
(...) Ogolnie czego nie napiszecie to i tak jest to "widzimisie" nie poparte niczym.
Havok - jak nie rozrozniasz 55ar od 65 to... no Twoja sprawa. |
Chodziło o to że w lepszej zbroi dostaję dmg 55 a w słabszej 60 hp. W jednym i drugim przypadku padnę na 2 strzały. To jakie to ma znaczenie? Chyba że ktoś ma satysfakcję z tego że wydał więcej kasy a i tak leży.
@Coltain "(...)Mag nigdy nie bedzie mial parametrow jak woj i odwrotnie (...)"
A kto mówi że ma miec takie same? Szanse w walce powinien mieć te same (z uwzględnieniem kosztów). Skoro woj zadaje dmg fizyczny to prosze bardzo znajdz inny sposób na jego zresowanie i nie będzie problemu. Tylko niech koszty i dostępność będą proporcjonalne do tego co wydaje woj na zbroję. A do dobrej wytrzymałości woj nie musi mieć exp płyty z niewiadomo czego.
Mag nie ma parametrów woja, sprawy mają się tak:
-woj ma rezista lub rezista ze zbroi + biżuteria. Mag nie ma się jak zabezpieczyć przes dmg fizycznym
-Wojak nie ma minusów do zbroi (w tym sensie, że nie się drastycznie czas machania mieczem), mag ma spowolniony cast
-nie ma skili "antywojowych" wszykie minusy z posiadania skili jaki istnieją osłabiają działanie skili magicznych.
-skile takie jak paladyn umożliwiają czarowaie mountów, leczenie i blesy
- recall z iskry.
Wybacz ale jeśli uważasz że obecnie jest zachowana jakaś równowaga to nie mam słów.
Wracając do tematu zbrojek skórzanych. Skoro jedynym rozróżnieniem dla nas ma być AR, to zrozum że w pvp (czy nawet pvm) o wartości zbroi nie decyduje cyferka określająca AR a to ile hitów w niej przetrzymam. Jeśli padnę na dwa strzały w skorzance od npc i w zbroi z demona, to nie ma sensu by mag wkładał coś lepszego.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Nie 18:58, 25 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 19:15, 25 Sty 2009 |
 |
- mag ma reactiv armor
- paldynizm wplywa negatywnie na woja jak i innne skile zakazane. "Istnieją tez umiejętności negatywnie wpływające na umiejętności bojowe poprzez spowolnienie szybkości zadawania ciosów. Są to: Oswajanie, Magia, Nekromancja, Druidyzm, Wampiryzm, Paladynizm oraz Inskrypcja."
- recall z iskry(ograniczony wagowo). mag tez ma i ma jeszcze gt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:29, 25 Sty 2009 |
 |
- Reactive armor chyba nie zmniejsza otrzymywanych obrażeń.
-Ok, są skile działające negatywnie na woja, moje niedopatrzenie. Może po prostu nie zauważyłem że saladyn wolniej macha zatrutym nożykiem niż jak gdyby był wojem
Zauważ tylko że mag chcąc zwiększyc swoja przeżywalność musi mieć skile które wpływaja na niego negatywnie (taktyki/wrestlingi) natomiast woj nie ma takich wymogów. Podstawowy build woja jest dla niego wystarczający. Paladyn jako skill ma znacznie więcej plusów niż minusów, bo nawet w walce z wojwonikiem to pal ma większe szanse.
- nie żartuj z tą iskra, item został zrobiony tylko dla trgo żeby woj nie musiał biegać z buta jak to miało miejsce przez 6 lat istnienia CL a nie po to by też mag mógł jej używać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:47, 25 Sty 2009 |
 |
salladyn macha nozyki jedna z najszybszych broni, typowy woj halka juz sam z siebie wolniejsza-stad wydaje sie ze sall zapiernicza... co do dexa i szybkosci ciosu... 20 roznicy od plyty widac przy szybszych broniach;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:51, 25 Sty 2009 |
 |
Chodziło o wpływ skila paladyn na prędkość machania bronią. Niemniej wolałbym by trzymać się tematu zbroi skórzanych i propozycji którą opisałem w 1 poście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 20:07, 25 Sty 2009 |
 |
Havok napisał: |
- Reactive armor chyba nie zmniejsza otrzymywanych obrażeń.
-Ok, są skile działające negatywnie na woja, moje niedopatrzenie. Może po prostu nie zauważyłem że saladyn wolniej macha zatrutym nożykiem niż jak gdyby był wojem
Zauważ tylko że mag chcąc zwiększyc swoja przeżywalność musi mieć skile które wpływaja na niego negatywnie (taktyki/wrestlingi) natomiast woj nie ma takich wymogów. Podstawowy build woja jest dla niego wystarczający. Paladyn jako skill ma znacznie więcej plusów niż minusów, bo nawet w walce z wojwonikiem to pal ma większe szanse.
- nie żartuj z tą iskra, item został zrobiony tylko dla trgo żeby woj nie musiał biegać z buta jak to miało miejsce przez 6 lat istnienia CL a nie po to by też mag mógł jej używać  |
- zmniejsza
- macha sie wolniej
- woj nie powinien miec iskry.
- rozumiem ze mag zeby byc zywotniejszy musi miec wresta i takta. ale woj ma na sobie zbroje o wiele wiecej warta niz mag. 2 pmow potrafi zabic woja w pojedynke trudniej, no ale to bylo od wiekow ze woj mial drozszy spzret niz magowie i dalej tak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 20:17, 25 Sty 2009 |
 |
Wyrownajmy wiec to... Zrobmy skorki szyte zlota nitka... ktorych pozyskanie bedzie porownywalnie drogie co waszych "drozszych"...
Swoja droga dlaczego woj ma drozszy sprzet ?? Przeciez pozyskanie rudy jak wykazalismy wyzej jest latwiejsze niz dobrej skory...
Otoz odpowiedz jest prosta... koniunktura...
Kolcze i plyty sa drogie tylko dlatego ze sa dobre...
A skorki sa tanie bo sa do du...
Gdy znormalizowac sytuacje ze skora przynosi realne korzysci dla maga ich cena znacznie by wzrosla...
Pozatym ciezko debatowac mag vs woj na servie gdzie biegaja same puszki...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 20:33, 25 Sty 2009 |
 |
CrowD napisał: |
- rozumiem ze mag zeby byc zywotniejszy musi miec wresta i takta. ale woj ma na sobie zbroje o wiele wiecej warta niz mag. 2 pmow potrafi zabic woja w pojedynke trudniej, no ale to bylo od wiekow ze woj mial drozszy spzret niz magowie i dalej tak jest. |
Ja nie mogę, właśnie po to ta propozycja, żeby mag nie musiał mieć wresta i taktyki a miał droższy sprzęt (właśnie zbroje ze skóry) tylko żeby taką nosił to ona musi być do czegoś przydatna to tak ciężko zrozumieć?
BM jest chyba w miarę ok więc jego to nie dotyczy, zresztą ma swoje chainy.
Nie używaj argumentów typu "od wieków coś" bo od wieków nie było specjali, paladynów, iskier, run w broniach i co tam jeszcze masz dziś.
Dostępność skór, składniki potrzebne do zbroi itp wszystko można dopasować tak, by ceny były rozsądne. Trzeba tylko chcieć coś zmienić. No i nie ukrywam, ze pewnie to sporo roboty. Ale skoro mam masę różnych udziwnień to czemu nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:37, 25 Sty 2009 |
 |
No odnosnie propozycji padaly juz kiedys-sam zakladalem topic- zeby dalo sie pzreszyc skorzanke luskami weza/smoka...i mialaby tyle co exp kolczuga najlepsza;) niepzreszko jednak...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 20:38, 25 Sty 2009 |
 |
Havok napisał: |
Nie używaj argumentów typu "od wieków coś" bo od wieków nie było specjali, paladynów, iskier, run w broniach i co tam jeszcze masz dziś.
|
to ty napisales ze od 6 lat woj biegal na piechote i dlaczego mialby nie biegac dalej. ja to tylko potwierdzilem.
jezeli wzmocnimy skorki i beda one drozsze to tym samym bm bedzie biegal w skorce bo wtedy chain bedzie do dupy. najlepszym rozwiazaniem byly klasy na: pm, zm, bm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 20:47, 25 Sty 2009 |
 |
No napisałem bo ty napisałęś, bo.... to nie jest argument i na tym może skończmy
Klasy de facto mamy jest woj, paladyn, nekro (w tym hybryda) PM i BM .Postaci ze skilami magia, druidyzm, nekro, i sword biegajacej w płycie nie widziałem. System minusów do skili w zasadzie wymusza istnienie klas, chociaż nie ma komendy .mag.
Nie widzę problemu żeby skórzane zbroje działały dobrze na postać bez taktyki i bojówek itp. Kwestia ustaleń, żeby właśnie uniknąć tego co napisałeś o BM. Zresztą w pierwszym poście napisałem tam, że całą zmianę widzę tak że :
-PM biega w skórach
-BM chainach
-Woj płycie
druidy wampiry i inne jeśli są można dopasować do jednej z grup.
Ale ogólni nie mam nic przeciw klasom, bo w praktyce i tak je mamy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Nie 20:49, 25 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 3:47, 26 Sty 2009 |
 |
No niby sa, ale sa to klasy umowne. Jak by byly klasy tak naprawde, to jeden skill by WYKLUCZAL drugi. Powiedzmy jak mial bys nekromancje to nie mogl bys wziasc sworda. A jest to mozliwe do zrobienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 7:01, 26 Sty 2009 |
 |
no wlansie o to chodzi. klasy ktore mowia ze cos a czegos nie. jest woj ktory ma, przypuscmy, +20 hp za anatomie (PW) i jak taki woj ma paladyznizm to juz nie jest PW i nie ma tych plusow. jak jest nekromanta to nie moze miec w ogole mager itd. wszyscy wiemy jak wygladaly klasy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|