|
|
Poll :: ? |
za |
|
58% |
[ 7 ] |
przeciw |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 14:45, 28 Gru 2007 |
|
nie bede zasmiecal topica sarinowi wiec zalozylem wlasny...
dzialanie magii i resa jest dla mnie tematem rzeka, przy obecnym systemie ciezko ustawic je tak aby uciac wszelkie dyskusje.
na 095 nie bylo podzialu na zywioly, res chronil przed szerokopojeta magia.. ponizej chcialem przedstawic moja wizje resa, ktora jest moim zdaniem realna do wprowadzenia przy obecnym systemie wlasciwosci materialow i magii.
:::
Skill ResistingSpells powinien chronic przed wszelka magia "czarowana" czyli wszystkimi czarami od graczy i mobow, magicznymi aurami etc..
Ochrona ta powinna dzialac jak na 095 czyli bez zadnego podzialu na odpornosci, posiadanie zbroi nie powinno miec wplywu na resowanie czarow.
teraz tak...
4 rodzaje odpornosci jakie obecnie sa wyswietlane na paperdollu powinny byc odpowiedzialne za ochrone przed obrazeniami od magicznych broni oraz dodatkowych obrazen przy atakach mobow (podobno nieumarli zadaja dodatkowe obrazenia od zimna)
w kazdym razie chodzi o to zeby zbroje chronily przed atakami fizycznymi z dodatkowymi obrazeniami od zywiolow.
zaproponowane przeze mnie zmiany ulatwia ustalanie dmg czarow przez to ze ich resowanie bedzie testowane tylko raz w "rzucie" na dmg.
obecnie takie rzuty sa wykonywane conajmniej 2 razy dla kazdego czaru : zresowal/ nie zresowal od % odpornosci na dany zywiol i potem porownywanie evala rzucajacego i resa celu (mniej wiecej tak to wyglada)
byloby: porownanie evala i resa -> jesli niezresowal to wchodzi max dmg przewidziany dla danego czaru (przy danym poziomie int, eval, najedzenia i umycia) przy danym poziomie resa;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:48, 28 Gru 2007 |
|
1. mam urlop
2. po drugie za duzo by trzeba zmieniac w skryptach
3. nie chce mi sie
4. obecnie dziala resist ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 14:58, 28 Gru 2007 |
|
pamietam jak mowiles ze najbardziej pasowaly Ci rozwiazania z 095 tylko ze nie miales do nich dostepu (oczywiscie wiem ze nie chodzilo tylko o magie i resa) , to co wlasnie zaproponowalem jest bardzo do nich zblizone i uwzglednia obecne wlasciwosci pancerzy i reszte systemu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 15:10, 29 Gru 2007 |
|
coltain: obecnie resist nie działa w ogole jesli wyda sie troche hajsu na zbroje ten skill jest totalnie bezuzyteczny
TOTALNIE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abie Filarel
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Lasu
|
Wysłany:
Sob 16:44, 29 Gru 2007 |
|
Jaki z tego morał? Resist jest dla magów... a wojownicy muszą inwestować w zbroje i mają 1 skill luzem ^^.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 18:02, 29 Gru 2007 |
|
ta ... wiecej takich morałow ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |