Autor |
Wiadomość |
ila
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY
|
Wysłany:
Wto 2:16, 11 Gru 2007 |
|
Wystawiam ta ankiete z ciekawosci i z Checi pomocy Crafterom. Bo na własnej skórze poznałam jak cięzko jest zarobić na sprzedazy czegoś u Npc. Liczę na pozytywne wyniki ankiety i wprowadzenie ich w życie (grę)
Mam nadzieje że zagłosuja także ci co nie są rzemieślnikami lecz mają problem ze sprzedaża kamieni itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 2:26, 11 Gru 2007 |
|
moze do 2000....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 5:08, 11 Gru 2007 |
|
podniesc bez limitu kurde tak jak kiedys bylo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 6:57, 11 Gru 2007 |
|
Jak na mnie to ta dyskusja już się odbywała... dwukrotnie. Za każdym razem kończyło się na NIE.
Dodatkowo, wtedy był mniejszy online więc trudniej było zarobić niż przy obecnej ilości graczy. Ogólnie - nie widze problemu. NPC mają więcej kasy jeśli tylko ktoś im ją często "daje" (kupuje od nich pierdoły) jedynym problemem jak dla mnie jest to, że się resetują co te 24h.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:03, 11 Gru 2007 |
|
restetuje sie duzooo szybciej. Marne szanse na sprzedanie wiekszej ilosci towaruniz za 1000.
Ja bym byl tez za opcja ktorej nie ma w wyborze, czyli 2000
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 8:40, 11 Gru 2007 |
|
Nob ma racje, - resetuje sie co 24h, ale chodzi o 24h gry czyli jakies 2h reala.
Mi 1000 pasuje, chociaz wolalbym dokladnie 1040 - ah te przedmioyy po 80gp;] Jednak rozumiem, ze dla swiezo upieczonego craftera, ktory gotowka nie grzeszy, sprzedawanie badziewi, ktorych zaden gracz nie kupi, to zyc albo nie zyc, wiec nie bede glosowal przeciw. Ale wiem tez, ze jesli wprowadzic powiekszenie/zdjecie limit, to zarobia na tym nie nowi crafterzy, a starzy, ktorzy zapelnia te limity widzac latwy zarobek.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Wto 8:42, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:01, 11 Gru 2007 |
|
Problem polega na tym, że często NPCowi kupcy mają kiepski towar, którego nie warto kupować albo mają tego towaru mało, przez co rzadko są ponownie zapełnieni (zielarz, skryba).
Dodam też, iż też trudno jest u niektórych rachunek na czas zapełnić by dostać mini questa :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:32, 11 Gru 2007 |
|
no tak 2h real ... nie wazne. mysle ze zwiekszenie tego limitu do 2000 nie wplynie znaczaco na gospodarke, bo starym gracza nie wiele to da, a nowi beda mieli latwiej.
Dla porownania. Gracz starszy nie bedzie zbieral skorzanych zbroi nawet jak dostanie za nie 2k, woli pojsc na trolle. Starszy gracz nie bedzie sie bawil w zbieranie ziol i sprzedaz bo woli i tak sprzedac wieksza ilosc u innego gracza, starszy gracz nie bedzie zawracal sobie dupy sprzedaza pojednynczych mikstur po obnizonej cenie, woli sprzedac kega, itd....
2000 gp jest wlasciwa iloscia poniewaz (ze swojego doswiadczenia) sprzedajac, wytwarzajac, majac 2-3 skille crafterskie, mozna spokojnie zajac sie caly czas tylko crafterka i nie potrzebuje sie do tego innych graczy. Ja akurat nie mialem mozliwosci sprzedazy gracza towarow, wiec zaszylem sie w odludnym miescie i powiem ze gdyby npc kupowal za 2k, a nie za 1k to smialo bym mogl craftowac non-stop, a tak po prostu robilem cos 1h i potem przerwa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Wto 10:37, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:35, 11 Gru 2007 |
|
Za to znacząco ułatwi robienie bulków które i tak już są dość proste.
Jedynymi zmianami na jakie ja osobiście jestem w stanie się zgodzić to "stałe" zasoby kasy u NPC (kasa nie restartuje się w ogóle) lub też restartować się będzie co powiedzmy tydzień RL.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:40, 11 Gru 2007 |
|
ale czy to oznacza ze jak kasa sie nie miala by restartowac, to jak sie sprzeda raz, to potem przez tydzien (jesli nikt nie sprzeda niczego u danego npc) nie bedzie nowej kasy?
jesli tak to juz lepiej zostawic tak jak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 11:25, 11 Gru 2007 |
|
Ale sprawa ograniczenia gotowki u NPCow jest prosta - nie naplywa do graczy zbyt duza ilosc zlota. Zloto z PVM to nie to samo co zloto z NPC - ja nascinam drzewek/ziolek i pojde sprzedam stolarzowi stolki albo magowi runy. Gdyby nie bylo limitu na samym koksie skila bylbym juz diablo bogaty. Teraz jest limit i nie chce mi sie po calym swiecie latac zeby w ten sposob nabijac kase. Zloto ktore plynie z PVM to inna bajka, tam sie sprzet traci, czasem on przechodzi w inne rece, trzeba zainwestowac czasem sporo (patrz zlote sztabeczki odchodzace w niebyt podczas umagiczniania) i jakos sie to kreci.
Moim zdaniem, chociaz mi tez to nieraz utrudnilo, powinno zostac tak jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 13:55, 11 Gru 2007 |
|
Usuncie limit!
W jedna noc kupie sobie zamek ;]
...
Teraz jest dobrze, glosowalem nad zostawieniem jak jest...
Nie bede powtarzal tego co bylo wyrzej bo to bez sensu, a mysle tak samo... Nie podnosic, jest dobrze... I tak jest stosunkowo latwo...
Nie sprzedawac tylko w jednym miescie, latac po mapce i za jednym przyplywem gotowki do kupcow, zarobic sporo wiecej...
Pozdrawiam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ila
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dla ciebie Z DUPY
|
Wysłany:
Czw 9:07, 13 Gru 2007 |
|
wiec temat zamkniete dobrze jest jak jest chociaż wspomne że 1 glos caly czas przeważa za zwiekszeniem:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 10:12, 13 Gru 2007 |
|
Ale ekipanci za przeciw, a ich glosy licza sie jak 666 normalnych glosow. ZLO!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 10:12, 13 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 11:12, 13 Gru 2007 |
|
zostawic jak jest, gdy przybedzie ze 10-20 online srednigo, powiekszyc do 2000 powinno byc odpowiednio.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|