Autor |
Wiadomość |
Eltales666
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 19:17, 07 Sty 2008 |
|
Witam dziś chciałbym wam przedstawić swoje spostrzeżenia na temat złodziejstwa. Oczywiście,że wprowadzenie wszystkiego przerosłoby moje oczekiwania,ale podyskutujmy nad grywalnością tej postaci. Nie chcemy chyba,żeby złodzieje siedzieli tylko w banku na hidzie. Rozumiem też niechęć graczy będących "ofiarami" takowego złodzieja do jego ulepszenia.
Może by tak wprowadzić peruki dla złodzei od np.70 skilla ? Jak wiadomo raz przyłapana postać jest kojarzona przez ofiarę jak i otoczenie co powoduje nikłe szanse na zbliżenie się do celu. (wyjątkiem są afkerzy ;] ) Na pewno spowodowałoby to ,że złodzieje zaczęliby się przebierać,żeby ubranie i nick nie miało powiązań z poprzednim "wcieleniem". Taka zmiana napewno ubarwiłaby złodziejstwo.
Chciałem jeszcze zaznaczyć,że 3 sekundy na okradnięcie to dużo. Jedynym miejscem,gdzie to nie przeszkadza jest bank, gdzie nikt nie odbiegnie od klienta bankiera. 1500ms, ew 2s byłoby wystarczające i dałoby czas,żeby niezauważenie podejść i jumnąć coś ciekawego. Jesli mielibyśmy przystać przy 3 sekundach to chociaż niech będzie możliwość robienia tego w ruchu idąc za ofiarą(niestety jak stoję w miejscu to każdy po sekundzie odbiega i tyle pokradłem).
Kolejne spostrzeżenie to kradzież na chybił trafił. Nie można wprowadzić kradzieży wolnego wyboru ? Przecież jak złodziej ma do wyboru gruszki albo cenną biżuterię to wiadomo co wybierze. Trochę mnie to denerwuje ,gdy snoopnę kogoś , widzę coś ciekawego,a mi tu bandaże kradnie.
To tyle ,
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Eltales666 dnia Pon 19:18, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 20:07, 07 Sty 2008 |
|
Ja tylko dodam, ze wszystkie te zmiany ktore nastapily na wasza niekorzysc, sa spowodowane wykorzystywaniem dosc banalnej mechaniki Ultimy przez was graczy.
Co proponuje: zalozyc gildie zlodziei (wcale nie jest potrzebny do tego ekipant), poprosic o coorda, ktory zle uczynki (te ktore sami zauwazycie) bedzie tepil.
Wiadomo, z gildia wiazalyby sie prawa i obowiazki ktore sami sobie ustalicie. I jesli dobrze zadziala wymiana informacji gracz-gm to ukroci sie moze idiotyzm pewnych osob, a wam w zamian troche poprawi rozgrywke.
Nie mowiac juz o plusach plynacych z prowadzenia takiej gildii pod wzgledem RPG. Dla przykladu, pomoc innym gildiom w wykonaniu pewnych "brudnych robot", chocby zabojstwa czy kradzieze, ktorych nie moga sie one same dopuscic.
p.s: to tylko moje spostrzezenie, pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qooepi dnia Pon 20:09, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 20:14, 07 Sty 2008 |
|
A wiec:
Nie uwazam za dobre rozwiazanie zeby skill dzieki ktoremu mozna krasc mial jeszcze mozliwosc incognito... Nie do tego zostal stworzony... i jest to troche dziwaczne...
Co do snoopowania i stealinga to jestem zdziwiony ze kradziez jest losowa... nie kradne juz wiec nie wiem... ale z tego co Colt pisal jest mozliwosc okradania losowego samym stealingiem i konkretnego z uzyciem snoopinga... Oczywiscie mam nadzieje ze umiejetnosc snooping ma wklad w sukces nawet przy okradaniu losowym...
Delay 3 sec to uwazam za absolutne minimum... Musisz zrozumiec ze kradziez to nie moze byc cos powszechnego... Ze kazdego okradniesz co do banku wejdzie... Masz sie natrudzic... Swoja droga to zatrzymanie delikwenta na wiecej niz 3 sec to banal... Zacznij kminic a zapewniam Cie ze to nic trudnego...
Co do tego ze kazdy Ciebie juz zna i trudno jest Ci cokolwiek ukrasc... Hmmmm chyba sam do tego doprowadziles... Z tego co wiem to jest paru zlodziei ktorzy z powodzeniem sobie graja a ich jeszcze nikt nie zdemaskowal...
Konczac chcialem powiedziec ze sprawa zlodzieja jest przeginana to w jedna to w druga... szkoda ze juz nim nie gram bo moglbym ocenic jak jest teraz... Ale patrzac na zmiany i majac w glowie mechanike taka jak za mojego "narodzenia" to wydaje mi sie ze jest si...
Pozdrawiam rabusiow ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eltales666
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:26, 08 Sty 2008 |
|
kixar napisał: |
z tego co Colt pisal jest mozliwosc okradania losowego samym stealingiem i konkretnego z uzyciem snoopinga.. |
To Colt źle pisał. Nie da się z pomocą snoopa ukraść wybranego przedmiotu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 16:35, 08 Sty 2008 |
|
Bo snoop nie sluzy do okradania ;] To jest otwieranie plecaka... i pozniej logicznie powinno sie klikac na krysztalek i na przedmiot...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eltales666
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:49, 08 Sty 2008 |
|
omg ty czytasz co pisze ? Jak mówię,że nie działa to nie działa...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 17:53, 08 Sty 2008 |
|
Jesli tak to uwazam ze do poprawki...
Propozycja
do 70% skilla tylko losowo...
a powyzej losowo po nacisnieciu krysztalu albo gdy wczesnmiej uzylismy snoopa to krysztal daje nam celownik...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|