|
|
Autor |
Wiadomość |
Tridox
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:08, 23 Gru 2007 |
|
Dziendobry,
Jak wiadomo zlodziej przed uwaleniem byl przegiety co nie ulega zadnej watpliwosci, wszyscy skarzyli sie na niego az w koncu go uwalono. Jednak po uwaleniu klasa ta stala sie niegrywalna, poniewaz zlodziej z dosc dobrym skillem i dexem nie moze ukrasc sredniej postaci nawet kilkuset zlotych monet. Wiem, ze wplywa tez na to obecnosc NPC'kow i playerow w poblizu, ale bez przesady, gdzie zlodziejem mozna cos ukrasc, jesli nie w najtloczniejszych miejscach ? Prosze o naprawe tej klasy, poniewaz obecna sytuacja naklania jedynie do usuniecia postaci nad ktora pracowalo sie jednak spory kawalek czasu. Nie mowie tu o przywroceniu tej klasy do stanu poprzedniego, ale o zbalansowaniu jej tak by zlodziej tez mogl jakos zyc.
Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat !
Tridox.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tridox dnia Nie 10:10, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 10:28, 23 Gru 2007 |
|
Jako najbardziej znienawidzony zlodziej na emeryturze ;] popre Tridoxa...
Co prawda ilosc mojego skilla nie byla imponujaca... Ale jak koxilem to pamietam ze z kumplem mysialem isc na jakies pustkowai i na blessie i cursie... czyli z konkretna przewaga dexa szlo tylko cokolwiek wukrasc...
Tridox pamietaj ze NPC utrudniaja kradiez... ale nie tylko sprzedawcy i bankier ;] NPC to rowniez slowik, owca, wiewiorka... itp ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:01, 23 Gru 2007 |
|
Przydałoby się, żeby był u nas takie coś jak na MW - zdaje się mob ma tam generowane dwa looty - za zabicie i za okradnięcie. Złodziejaszek nie musi pasożytować na graczach i ich grze, tylko może pójść w pole lub do dungeona i okradać mobki. No i przynajmniej jego trupy nie zaśmiecają banku.
No i jeśli zwierzęta i mobki przeszkadzają obecnie w kradzieży, to jest to coś, co wymaga uwagi i poprawy. Tym bardziej, że złodziej to nie tylko pasożytowanie na graczach w miastach, ale też np. wykradanie złym, kampującym redom ziółek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:34, 23 Gru 2007 |
|
*snooping - zmiana na tyle ze w ogladanym plecaku nie da sie grzebac (jak sie da to mowic)
*stealing (zlodzieje)
- calkowicie nowy system (byc moze jeszcze nieco rozbuduje), nie przeciaga juz sie przedmiotow z plecaka snoopa do swojego (duzo bugow) ale uzywa skila z krysztalka i wybiera ofiare
- sa 3 testy,:
1. powodzenia kradziezy (zalezy od dexa kradnacego, dexa okradanego, otoczenia i skila stealing)
2. gdy postac jest ukryta test skila hiding
3. zlapania (test skila stealing)
Jako ze ustawialem parametry nieco na oko prosze o opinie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 13:35, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 15:29, 23 Gru 2007 |
|
Firek napisał: |
Przydałoby się, żeby był u nas takie coś jak na MW - zdaje się mob ma tam generowane dwa looty - za zabicie i za okradnięcie. |
w WoWie tak jest tez ze okradane moby maja standardowo same zloto (bez innych przedmiotow ze standardowego lootu) + humanoidy maja zamkniete skrzynie w loocie - w przypadku okradania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |