Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 zioa z ankieta. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: co zrobic z iloscia ziol

opcja 1
3%
 3%  [ 1 ]
opcja 2
16%
 16%  [ 5 ]
opcja 3
35%
 35%  [ 11 ]
opcja 4
32%
 32%  [ 10 ]
opcja 5
12%
 12%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 31


Autor Wiadomość
Mirgentur



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Nie 23:12, 07 Paź 2007 Powrót do góry

opcja 1 :
zwiekszyc ilosc znajdowanych ziol nieprzerabialnych u zielarza nie dodajac mozliwosci wykopania czarnych perel i siarki.

opcja 2 :
zwiekszyc ilosc znajdowanych ziol nieprzerabialnych u zielarza dodajac mozliwosci wykopania czarnych perel i siarki.

opcja 3 :
zwiekszyc ilosc znajdowanych ziol nieprzerabialnych u zielarza nie dodajac mozliwosci wykopania czarnych perel i siarki ale zwiekszyc ilosc znajdowanych surowcow dla gornika(chodzi o siarke i perly).

opcja 4:

zostawic tak jak jest.

opcja 5:

mam inny pomysl.



jako ze brakowalo ankiety i upomnieliscie sie o to zakladam nowy temat. bylbym wdzieczny za ponowne wypowiedzenie sie badz przesuniecie wypowiedzi do tego tematu przez adminow Smile (za usuniecie poprzedniego bylbym wdzieczny bo tylko zasmiecac bedzie)

prosze przedstawcie swoj poglad na poruszana przezemnie sprawe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Orn



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:47, 09 Lis 2007 Powrót do góry

I co? Zmieniło się coś? Sądząc po braku zielarzy-nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:24, 10 Lis 2007 Powrót do góry

W/g mnie należy zostawić tak jak jest tylko zwiększyć ilość wycinanego krwawnika (jest ona nieproporcjonalnie mniejsza w porównaniu do wydobywanych innych ziół).

Co do zielarzy jest ich paru. Sam znam ze trzech lub czterech.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Sob 9:57, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Mnie sie tez wydaje ze jest ok... Zielarzy NPC jest duzo... oferta tez dosyc czesto sie uaktualnia... A z dostaniem ziol od zielarza gracza tez nie ma problemu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 13:31, 10 Lis 2007 Powrót do góry

A co to są zioła przerabialne i nieprzerabialne? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 14:23, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Zas, ziola przerabialne to takie ktore trzeba suszyc. Krwawnik jest ok - calkiem sporo sie go wycina. Ale zastanawiaja mnie sieci pajecze. Kiedys mozna je bylo z drzew sciagac, teraz nie zauwazylem takiej mozliwosci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kicaq



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 14:42, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Drwal teraz "wydobywa" sieci i martwe drewno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:06, 10 Lis 2007 Powrót do góry

drako - sieci pajęcze można ściągnąć z drzewa za pomocą nożyka. Warunek jest taki, że drzewo nie może stać na zielonej polance z normalnymi ziołami (ciemnozielonej z kwiatkami) ale na takiej jakby suchej - bez ziół (jasnozielono - brązowej). Z expowym nożykiem całkiem sporo można uzbierać tych pajęczynek w krótkim czasie. Ja natomiast nadal narzekam, że krwawnika mało się znajduje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:17, 21 Sty 2008 Powrót do góry

kicaq napisał:
Drwal teraz "wydobywa" sieci i martwe drewno.


czym drwal wydobywa?? Przedrwaliłem Wink juz ladny hektar lasu i nic mi nie wpadlo... chyba ze to od jakiegos % skilla dopiero
albo czym innym niz siekierka...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:31, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Normalnie siekierką. Nie wiem od ilu % bo grę na CL4 zaczynałem z setką Lumberki. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 7:12, 22 Sty 2008 Powrót do góry

Potwierdzam, martwe drzewo i sieci wpadja do torby w ilosciach zaleznych od skila, co do martwego drewna to wydaje mi sie ponaddto ze z niektorych drzew mozna go uzyskac wiecej, ale moze sie sfabularyzowalem i mi sie przewidzialo. jak wejde do lasu na 30 min to przynosze ze 3stowy tego i tego. Takze chyba nie ma co sie martwic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 8:02, 22 Sty 2008 Powrót do góry

Ostatnio byly zmiany w zielarce i widac wiecej zielazy wiec chyba jest juz dobrze ....... ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 13:48, 22 Sty 2008 Powrót do góry

nie jest dobrze, bo dalej sie zle kopie i malutko krwawnika... Ja bym zostawil jak jest tylko 2 rzecyz bym zmienil...

- krwawnik (za malo go)
- szybkosc respawnu ziol... za duza... skrocic czas znacznie, ale nie tak zeby sie dalo w jednym niejscu bz przerwy kopac ofc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:55, 22 Sty 2008 Powrót do góry

krwawnika bedzie tak sie malo kopac i tyle

szybkosc respawnu jest ok i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:07, 22 Sty 2008 Powrót do góry

Szczerze mówiąc (moim zdaniem) nie powinno być czegoś takiego, jak trudność wydobycia danego zioła. Każde musi mieć taką samą szansę na znalezienie nożykiem czy tam łopatką (w zależności od podłoża). Jeśli już ma być różna trudność, to zielarz musi mieć opcję szukania konkretnego zioła, tak jak drwal może ścinać konkretny typ drzewa.

Powód? Na co magowi zakup 60k żeń-szenia i 60k czosnku, skoro do tego dokupi max 500 krwawnika (który zielarz raczej będzie chomikował dla siebie i znajomych)? Smile Poza tym nie ma takiej sytuacji, jak "zioło ziołu nierówne". Każde jest z grubsza tak samo przydatne, ale w innym wachlarzu czarów i butelek. Nie ma powodu, by krwawnik był adamantytem wśród ziół, bo nie daje takiego buffa jak adamantyt w porównaniu z np. miedzią (dla porównania czosnkiem). Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)