 |
|
Poll :: co zrobic z iloscia ziol |
opcja 1 |
|
3% |
[ 1 ] |
opcja 2 |
|
16% |
[ 5 ] |
opcja 3 |
|
35% |
[ 11 ] |
opcja 4 |
|
32% |
[ 10 ] |
opcja 5 |
|
12% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 31 |
|
Autor |
Wiadomość |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:16, 22 Sty 2008 |
 |
Zgadzam się z Firkiem. Krwawnik u maga jest wykorzystywany w 42% czarów - jest drugim co do niezbędności ziołem (zaraz po mandragorze - 56% czarów). jest on wykorzystywany do dość popularnych czarów (np, recall, wszystkie summony, eksplozja, zaznaczenie runy, wis quas, trzęsienie ziemi, incognito). Ilość wydobywana przez zielarza obecnie jest jakimś nieporozumieniem. W sumie odpowiada za to tylko i wyłącznie to, że krwawnika się nie suszy - inne zioła po wydobyciu są przesuszane i zwiększa się ich ilość około czterokrotnie.
Moja propozycja jest taka jaka już wiele razy się pojawiła (a wyszedł z nią po raz pierwszy chyba Ghola) - panel szukania konkretnych ziół (w ten sposób było by 50% na znalezienie szukanego zioła, a reszta miała by np szanse po 10% czy coś takiego).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:22, 22 Sty 2008 |
 |
Propozycja Skrecziego jest miodna, lecz może być pracochłonna.
Od biedy (lub tymczasowo) krwawnik powinien być wykopywany w podobnej ilości, co inne zioła po ususzeniu.
Wykopywalność siarki i pereł w przypadku Miningu tez mogłaby ulec zwiększeniu - ze 100 Mininga i 95 expa wykopuję plus-minus tyle siarki, co Adamantytu i Rellynium razem wziętych. Obecnie siedzę w kopalni i mam ok. 450 siarki i po ok. 250 tych dwóch rud. Ta siarka starczy na dwie, może trzy wyprawy, a z rudy wykuję 4 porządne zbroje z tarczami i bronią. "Wykarmię" taką ilością surowców 4 wojaków i pół maga. A do kopalni wrócę dopiero wtedy, gdy będę potrzebował wykuć więcej itemów. Nigdy, przenigdy nikt nie pójdzie do kopalni ani na bagna kopać siarki - byłaby to kompletna strata czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Wto 15:27, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |