Autor |
Wiadomość |
junior
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Nie 13:17, 08 Mar 2009 |
|
Otóż wpadłem na taki pomysł - drobiazg w sumie.
Co Wy na to aby zimą kiedy nasze ciężkie ciało sunie po śniegu zostawiało po sobie ślad który bo za chwile znikał zasypany świeżym śniegiem?
Zostawiałby go każdy: ludzie konie, potwory [prócz tych latających]... ślad taki znikałby dajmy po 2-3 minutach. albo stawałby sie mniej widzialny i potem by znikał.
Wyjątkiem byłoby użycie skilla stealth który by nie zostawiał śladu.
Takie urozmaicenie w sumie Co o tym sądzicie??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 13:27, 08 Mar 2009 |
|
Jako seer trochę się bawiłem o coś takiego będzie trudne. Grafika mapy w UO jest dość sztywna, ślad musiałby być obiektem który by się pojawiał. Raz byłoby to pewnie lagogenne, dwa trzeba by wprowadzić parę nowych grafik. Pomysł jest jak najbardziej na plus, jednak jego wykonanie może być trudne. Tak mi się wydaję, jeśli jest inaczej niech ktoś bardziej ogarnięty mnie poprawi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 13:36, 08 Mar 2009 |
|
Grafika śladów już jest(wystarczy kolor zmienić) - trzeba by tylko napisać skrypt co by upuszczał grafikę śladów za postaciami.
Pomysł fajny, tropienie by miało fajną opcję - widzieli by ślady tych co chodzili na ukryciu.
Ponadto redziki by wiedziały w którą stronę zwiała ich ofiara.
Pozostaje jedynie olbrzymi problem lagów, gdyż ta grafika nie była by wpisana w mapę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 14:11, 08 Mar 2009 |
|
Kiedy slady zostaja na sniegu.
Przyjrzyjcie sie dobrze. Przynajmniej za straznikami i moim miskiem na Lupis zostaja takie ledwo widoczne punkty czasem.
Chyba ze ja mam jakies problemy graficzne i to nie tak ma byc. ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Nie 14:11, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:23, 08 Mar 2009 |
|
Qler masz problemy graficzen.
Jest grafika sladu .... jest skrypt ze po hicie pozostawia sie krew to moze tez dodac slady .... jeno jaki to bedzie mialo wplyw jak 20 osob nagle bedzie biegac po sniegu to ja nie wiem :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 15:23, 08 Mar 2009 |
|
No to są śmieci pewnie, przekłamania po przejściu postaci, tak bym obstawiał
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|