Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zielarstwo i konieczne w nim zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ks. Zywoplotowy



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:47, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Wszyscy narzekaja na tego skila, a gdy zaczalem chodzic z nozykiem zielarskim w rece jacys osobnicy podchodzili i pytali sie mnie czy jestem prawdziwy. Co chyba jest wystarczajacym powodem zeby wreszcie cos z nim zrobic.

Przedewszystkim dlaczego np. gornik po zaznaczeniu miejsca gdzie ma kopac machnie raz kilofem i zbiera rude, a zielarz musi az 4 razy machac nozykiem (sick!). Zaczynalem grac rowno z kolega, jako pierwszorzednego skila wybralem wlasnie zielarstwo, a kolega postanowil wyskilowac jako pierwsze gornictwo (nie ma zadnych bonusow)- Pomimo tego ze poswiecam na gre znacznie wiecej czasu i mam ten bonus on i tak mnie wyprzedza.

W zielarstwie tak jak i w kazdym innym skilu wydobywczym (juz chyba wszedzie oprocz zielarstwa tak jest) powinno sie raz uzywac danego przedmiotu. Gdzie tu jakakolwiek rownowaga?


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Burdik



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:51, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Potwierdzam to co powiedzial, zaczynalismy rownorzednie, przez pierwsze 2 dni jeszcze stukalem drzewka i skrobalem stolki. Pozniej dopiero mining, nie mam do niego zadnych bonusow. Po drodze troche walke i kowalstwo. Teraz wyprzedzam go gornictwem o jakies 15%.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 16:09, 13 Sty 2008 Powrót do góry

ostrzezenie - jezyk
[x] Za poprawieniem zielarki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nog`



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:29, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
(...) ogolnie z ziolami to jakis zart - nie ma gdzie kupic, loot ziol w mobach ujebany, zielarz gowno wart...


Nic dodac nic ujac...

Za!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:10, 13 Sty 2008 Powrót do góry

zgadzam sie z zielarzami, w dodatku po przymknieciu Wyspy ilosc zielarzy drastycznie sie zmniejszyla, jestem wiec za tym aby skupic sie na umie zielarstwo gdyz teraz ten zawod zyska na znaczeniu jak nigdy dotad

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 22:38, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Burdik napisał:
Potwierdzam to co powiedzial, zaczynalismy rownorzednie, przez pierwsze 2 dni jeszcze stukalem drzewka i skrobalem stolki. Pozniej dopiero mining, nie mam do niego zadnych bonusow. Po drodze troche walke i kowalstwo. Teraz wyprzedzam go gornictwem o jakies 15%.


Ale panowie, to chodzi o szybkość przyrostu skilla? Bo piszecie, że mało ziół kopiecie i troche tak ni z gruchy, ni z pietruchy, że kolega ma 15% więcej niż drugi kolega. Jakoś nie widzę, co ma jedno do drugiego.

Był już ostatnio topic o zielarce. Jedyny post, przez który nie przemawiało "chcę mieć jak najwięcej ziół, w jak najkrótszym czasie, nic poza tym się nie liczy", to był post Skrecziego

http://www.clairslair.fora.pl/propozycje,5/zielarz,1207-15.html#11746

Ograniczmy się może do jednego topiku na dany temat Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 22:42, 13 Sty 2008 Powrót do góry

zgadzam sie z przedmowcami...................

mialem zielarza od zawsze i zawsze mozna na nim bylo zarobic spokojnie na utrzymanie sie, a jak ktos znal fajne miejsca na krwawnik i belke to juz wogole mogl sobie niezle zarobic (w czasie kiedy byl wiekszy popyt na belke np)

Tu zaczynalem od 48 zielarstwa w dwa dni na zbieraniu podstawowych i krwawa zrobilem 51% bodajze, a zebralem po 400 ziolek moze w tym 100 krwawa...

zmienilem skila na majterkowanie... od 33 dobilem w 2 dni do 70 na glupich zebatkach i zarobilem (sprzedajac je po duzo nizszych cenach niz inni) 150k!!

Zielarka jest ciezka i nieoplacalna!! A ziol uzywaja alchemicy, magowie druidzi, necro i nie wiem kto tam jeszcze...

Nie wroce juz pewnie do zielarki, ale chce miec od kogo kupic ziola kiedy beda potrzebne...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pyriel` dnia Nie 22:43, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ks. Zywoplotowy



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:52, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
Ale panowie, to chodzi o szybkość przyrostu skilla?


To chyba oczywiste, że jeżeli zebranie jednej parti ziol wymaga odegrania animacji 4 machniec nozykiem, a kazdego innego skila wydobywczego 1 to zielarstwo chcac nie chcac bedzie lecialo wolniej.. nawet powiedzialbym 4 razy wolniej

Apropo zielarki: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ks. Zywoplotowy dnia Pon 16:12, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 18:09, 14 Sty 2008 Powrót do góry

offtop: fajny filmik Smile

ontop: F5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:21, 14 Sty 2008 Powrót do góry

Filmik ok, ale nie jest to (sytuacja z zielarstwem) aż tak tragiczne. Ja jakoś bez większego problemu dobiłem w zielarce do poziomu 9x. Dużo czasu mi to zajęło ale bez przesady. Oczywiście miło by było gdyby skill ten szybciej rósł ale w/g mnie w chwili obecnej jest ok. jedyne co by było fajne to, jak już wiele razy pisałem, zwiększyć random na pojawianie się krwawnika którego przybywa chyba trzy czy czterokrotnie wolniej od innych ziół. Lub wprowadzić panel (nie pamiętam czyja to była propozycja) w którym klikało by się jakich ziół szukamy (np. szukamy krwawnika i szansa na jego znalezienie wzrasta parokrotnie).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Wto 14:24, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)