Autor |
Wiadomość |
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:03, 03 Mar 2008 |
|
Nie wiem czy temat byl czy nie ale wpadlem dzis na pomysl.
Jak wiadomo za pomoca zielarki mozna wydobyc
Zenszen/mandragone/czosnek z trawy
Belladone krwawnik z bagien
Sieci z drzew
A co z perlami i siarka???
No to tutaj wlasnie ta propozycja:
Za pomoca lopatki zielarskiej perly w piasku kopac
I za pomoca lopatki siarke wydobywac z piasku czy jakis zloz siarkopodobnych. Normalnie w przyrodzie siarka wystepuje w okolicach wulkanow i zrodel jakis tam:D Zrobic takie pixelowe zrodla i mamy skad pozyskiwac siarke;)
Ktos napisze od czego masz lopate i kilof?
No to powodzenia w kopaniu siarki kilofem.
Lopata tez duzo sie tych perel nie wydobywa.
A kazdy noobek moglby se zrobic zielarke i zarabiac hajs i potem biegac w fajnym stuffie;)
|
|
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:09, 03 Mar 2008 |
|
mała poprawka - krwawnik nie wydobywasz z bagien tylko z pól zielonej trawy.
temat już parę razy był i choć popieram ideę wydobycia siarki i pereł przez zielarza to niestety wielu graczy jest przeciw.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:16, 03 Mar 2008 |
|
Pomysł ciekawy ALE robi ktoś jeden skil i ma wszystkie zoila. W takim wypadku większość magów zrobi zielarkę i będą mieli ziółka za free
Specjalnie wszystko jest tak rozpisane żeby skile mieszać ze sobą.
Mag potrzebuje ziół wiec idzie do zielarza który ma ziółka, wiadomo, potrzebuje siarki idzie do górników popytać o siarkę, lub poszukać pereł u tych co piasek kopią. Taki mag chodzi od jednego do drugiego a potem do trzeciego, a nawet do czwartego i rozmawia, erpeguje i takietam interakcje miedzy graczami W wypadku gdyby miał zielarkę i możliwość zbierania wszystkiego, zamkną by sie gdzieś w domku i zbierał sobie wszystko tylko dla siebie, a tu chodzi o relacje miedzy graczami, w końcu to UO
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:27, 03 Mar 2008 |
|
+ milego kopania siarki kilofem juz ci mowilem.
Co do zielarki zemag sobie zrobi i ma wszystkie regi. I co z tego?
Alchemik sobie zrobi i tez ma wszystkie regi?
Niedlugo bedzie tak ze siarka bedzie drozsza niz kosci....
Ja bym dodal pozyskiwanie kosci z zwierzat i mobow. Tniesz je nozykiem i masz kosci a nie tylko skory sciegna miesnie...
Ale wtedy zielarka byla by oplacalna, i gospodarka by sie rozwijala wiec graczy mialo by pixele wiecej graczy by gralo.
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:30, 03 Mar 2008 |
|
Sed - w tym co pisze + jest wiele racji. Popieram go.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:40, 03 Mar 2008 |
|
Skreczi co ci przeszkadza w tym ze noobek bedzie mogl sie dorobic na 1 skillu?
To moze uwalmy mining zeby nie kopali 1 skillem wszystkich rud? Bo na nich idzie zbic miliony tak jak arvoerin zrobil?
|
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:48, 03 Mar 2008 |
|
sed- alchemik z zielarką nie ma wszystkich składników są kości, martwe drewno i inne skrzydła nietoperza, pozyskasz to zielarką? (miejsce na odpowiedz --> .....! No właśnie - dobra odpowiedz Z tego co wiem, to parasz się również alchemią, i dziwi mnie ze nie wiesz o takich podstawach nic. Martwe drewno jest efektem ubocznym ścinania drzewa, wiec musisz sie przejść do drwala i zaerpegwac Tak samo jak siarka jest ubocznym efektem kopania rudy, wiec do górnika proszę sie udać
Przesadą byłoby gdyby zielarz wziął siekierę i pozyskiwał martwe drzewo, lub kilof i pozyskiwał siarkę, czy łopatę i pozyskiwał perły. Oczywiście możesz tak zrobić, ale bez lumbera i miningu nie wiele zdziałasz, wiec nie musisz mi powtarzać ze kilofem nie nakopiesz, ja o tym wiem
Ja uważam ze wszystko jest dobrze, tak jak być powinno, w końcu te powiązania między skilami obmyślali twórcy UO Nie ułatwiajmy na siłę czegoś co jest łatwe, wymaga tylko chwilkę zastanowienia , no chyba ze to sprawia komuś trudność.
Tak czy siak, widzę ze masz jakąś wenę twórczą, czekam z niecierpliwością na Twoje nowe tematy i propozycje Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 16:02, 03 Mar 2008 |
|
+ co do martweg drzewa to wsumie zielarz tez powinien zbierac z drzewa. Czemu?
bo zielarz sie zna na ziolach i wie co szkrobac. A drwal nap... siekiera az wiury leca;D Wiec cos nie tak? Siarke pozyskiwac kilofem tka tak... Nakop mi 10k siarki kilofem i jak masz za to dostac 100k....
Siarke powino sie dac pozyskiwac za pomoca zielarki tak samo jak perly i koniec.
|
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:03, 03 Mar 2008 |
|
nie
i koniec
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 16:08, 03 Mar 2008 |
|
Saloth nie nabijaj postow.
Teraz jak jest tak mala mapa to nawet nie ma po czym obskoczyc zeby ziol skupic.
Idealna sytuacja dla noobkow. Robia zielarke zbieraja ziola koksaja sie i graja, bo maja za co. Bo pvm dla nooba jest bardzo dochodne.... Za maga adepta masz po 0-3 reg i 120gp.
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:12, 03 Mar 2008 |
|
ech - n00bek i tak może się dorabiać nieźle na jednym skilu:
zielarstwo (bez siarki i pereł i tak nieźle ja na tym zarabiałem jako n00bek)
drwal
mining
trzy skile to chyba już nieźle - prawda? Jest ich na pewno więcej tylko teraz nie chce mi się myśleć nad tym
+ -> zielarstwo nie zostało stworzone przez twórców UO. Jest to wymysł CLki (swoją drogą bardzo fajny). Oryginalnie jedynym źródłem ziół byli zielarze NPC w miastach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:15, 03 Mar 2008 |
|
nie nabijam, ustosunkowalem sie do twojej nieprzemyslanej i ewidentnie strasznie pod siebie propozycji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 16:18, 03 Mar 2008 |
|
No tak, racja, to wspaniałe dziecko CL Prawda to prawda
Tak czy inaczej, zielarka działała tyle czasu tak samo jak działa teraz, wiec znaczy to ze działa dobrze, na przestrzeni lat docierało się to i owo aż wyszło to co mamy teraz
Nobki natomiast mają i tak łatwo, zresztą i tak mają za łatwo, cała frajda z gry to okres nobdziećiństwa *wspomina z łezką w oku* Te czasy są bezcenne nie trzeba tego zabierać nobom, wprowadzając skill którym w tydzień kokosy zarobią Zresztą za ,,młodu,, w tydzień udało mi sie na zagrodę zarobić ciężką pracą oczywiście
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 16:22, 03 Mar 2008 |
|
+ to zmien cos w miningu? bo tym skilem w tydzien jeszcze wieksze kokosy sie zbija. Takim mysleniem ze 1 skilem za duzo zarobisz to powinienes 50% skili na cl podzielic.... Miningiem robisz taka kase ze ci sie 60k z podlogi podnosic nie chce....
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:23, 03 Mar 2008 |
|
Skreczi napisał: |
Sed - w tym co pisze + jest wiele racji. Popieram
go. |
Imo nie m racji. Gdyby górnik mógł kopać tylko część rud? a resztę np. drwal (bez sensu ale chodzi o zasadę ). Wtedy byłoby nie ok? Czy gdyby alchemik mógł robić tylko część mikstur? Fabularnie jest ok, że górnik może kopać sobie siarkę ale dzięki temu zielarz ma "niepełny" skill. Wiec niech sobie górnik przy okazji sobie kopie ale jednocześnie zielarz niech ma możliwość zbierania wszystkich ziół.
Ps. Nie rozumiem co w tym złego jak mag będzie chciał mieć zielarke? Skill jak każdy inny i na bank nie będzie sytuacji, że każdy mag będzie miał ten skill.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|