|
|
Autor |
Wiadomość |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 8:32, 18 Mar 2008 |
|
ile jest delay miedzy scieciami? 7 sekund? czy 10?
Zalozmy, ze 7 sekund:
w ciagu minuty mamy: 60/7 = 8.57 sciec.
12 ziolek * 8.57sciec = 102.84 ziolka/minute
102.84 ziolka/minute * 60 minut = 6170.4 ziolka/godzine;
Zalozmy, ze 10 sekund:
w ciagu minuty mamy: 60/10 = 6 sciec.
12 ziolek * 6 sciec = 72 ziolka/minute
72 ziolka/minute * 60 minut = 4320 ziolka/godzine;
Nie wiem, moze cos pomylilem, bo jeszcze sie nie obudzilem, ale dla mnie to sensownie wyglada. Zreszta, calkiem niezle mi to wygladalo, jeszcze przed "dopakowaniem" zielarstwa, jak ja jeszcze mialem. Po prostu 95 z zielarka scinajaca 50 ziol za jednym machnieciem rozpuscila ludzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 10:28, 18 Mar 2008 |
|
Sal, troche przesadziles z tymi ziolkami nie policzyles przeciez czasu na przemieszczenie sie, bo przeciez ziol nie zbierasz przez godzine w jednymi miejscu. Dodatkowo nie zawsze sie cos znajdzie, ilosc ziol w jednym miejscu sie konczy, takze z tych 4 k ziol zszedlbym do moze 2k
Ale rozumiem do czego zmierzasz, no i skoro wiekszosc jest przeciw to wiekszosc ma glos decydujacy.
p.s. a 50 ziolek za jednym ciachnieciem to byly czasy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 12:06, 18 Mar 2008 |
|
Sal, niestety w zielarce jest jeszcze brzydki delay na "zebranie" z ziemi tego, co sie wykopalo. No ale to tylko taka kosmetyka do Twoich kalkulacji, ogolnie zielarka jest ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:10, 18 Mar 2008 |
|
Tylko zdałoby sie dorzucić górnikowi wykopywanie pereł kilofem, równolegle z siarką - na Ilshenar nie da się kopać piasku. :3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:57, 18 Mar 2008 |
|
moze, moze jakies tam dodatkowe delay'e sa;) Jak kopalem jeszcze na mapie z aure itp to byly wielkie polacie pol, gdzie robilo sie 2 kroki i znow mozna bylo kopac, wiec nie liczylem czasu na przejscie. To, ze teraz trzeba strasznie mawrowac i sporo biegac nie jest wina skilla, a mapy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 18:17, 18 Mar 2008 |
|
to moze wprowadzic mozliwosc wyboru jakich ziol chcemy szukac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:47, 18 Mar 2008 |
|
Aaaalbo wiodące zioło? Jeśli wybierzesz krwawa i uda Ci sie go wykopać, kopiesz go 2x więcej, ale innych ziółek kopiesz o 25-50% mniej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |