Autor |
Wiadomość |
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 1:00, 09 Mar 2008 |
|
wiesz, tu nie chodzi o obrazanie czy brak szacunku, ale jesli:
initevents
start:
set %waga #weight
wait 30s
if #weight = %waga
{
display yesno zjebalo sie
if #dispRes = yes
halt
}
nie dalo powiadomienia, a gm mi mowi ze 63 sekundy stoje w jailu, no to cos tu nie pasuje prawda ? Chociaz jak tak o tym pomysle, to jest mozliwe ze przez 59sekund nie wywali powiadomienia... ale na 63 poprostu nie ma szans.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:04, 09 Mar 2008 |
|
zawsze jest szansa na błąd w makrze - nieważne, czy jest w EasyUO czy w Razorze pisane. Nie raz makra mi nie wychwytywały przerwania etc. np dziś z 10 razy musiałem w Esc walnąć by mi przerwało zbiory i bym mógł zacząć czarować - a makro jest dobrze napisane. To czemu 10 razy nie przechwyciło, że Esc naciskam? po prostu te narzędzia do makr nie są doskonałe - sądzę, że i przez 5 minut mogło ni wyświetlić.
EDIT
bez zarzutu albo bez zauważenia wpadki. po prostu mogłeś nie wychwycić, że coś jest nie tak a skrypt zaskoczył w końcu za którymś tam razem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Nie 1:15, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 1:05, 09 Mar 2008 |
|
no wypadki sie niby zdarzaja, ale jakos mi sie to nie widzi, biorac pod uwage ze skrypt od rana i przez caly poprzedni dzien dzialal bez zarzutu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:38, 09 Mar 2008 |
|
widzisz...
tu sam potwierdzasz ze makrujesz biernie, napisales skrypt ktory ma przestac kopac po 30s od zmian
gm wystarczy ze postoi przy tobie 20s, da makroczeka , pokopiesz te 30s (GM czeka), skrypt sie wylaczyl no ale GM czeka i ma podstawe bo przez 30s kopales
nie musiales kopac przez 63s, wystarczylo z 30s, jako ze nie odpowiadales na makroczeka nie widze tu zaniedbania gma
mi jak ktos odpowiada po >10s to juz jest podstawa dla mnie do biernego makra (oczywiscie wykonujac czynnosc)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 1:39, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 2:08, 09 Mar 2008 |
|
coz... pierwszego czeka jakiego na cl dostalem, widzialem od poczatku do konca, czas odpowiedzi - 13 sekund a i tak kliknalem zle :p ale nvm. Ok GM czeka 20 sekund(kwestia tylko czy widoczny dla gracza czy nie?), daje czeka skrypt po 30s konczy i daje powiadomienie, wiec jest spora szansa odpowiedziec "w terminie" regulaminowych 60s, a w tym przypadku skrypt nie wurzycil powiadomienia, co oznacza ze w ciagu 30 ostatnich sekund przed moja reakcja postac wykonala item(bylo to dokladnie 5 scrolli) bo waga sie zmienila, czyli nie moglem stac w jailu 63 sekundy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 2:15, 09 Mar 2008 |
|
jak juz kiedys mowilem, to ze Ci skrypt wylacza makroczeka... a co GMa obchodzi, na wlasna odpowiedzialnosc gracze uzywaja makr-skryptow
piszcie moze poprawnie skrypty, zeby nie czekaly na gumpa, tylko czasowo przyciskaly make-last
a zreszta, co mnie obchodza wasze skrypty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 9:12, 09 Mar 2008 |
|
hah, Zas nadinterpretujesz moje slowa.
nie twierdze, ze jestescie banda baranow, tylko ze jak kazdy czlowiek czasem zwyczajnie nie macie ochoty uzerac sie z graczem.. bo chyba nie powiesz mi, ze tak nie jest.
skrypty sa ok, o ile sa wykorzystywane przy czynnym przebywaniu przed monitorem. ;-]
trudno znalesc osobe, ktora nie uzywa zadnych skryptow i siedzi dalej w epoce ultimowego 'last obj -> last tgt'.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 16:31, 09 Mar 2008 |
|
Colt moze nie 10 sec bo przeca czasami trzeba odlozyc kanapke, dokonczyc lanie napoju do szklanki czy inne rzeczy. Albo poprostu wrocic z WC :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:42, 17 Mar 2008 |
|
to ja ponownie poruszam temat, zwiekszenia ilosci zbieranych ziol.
wiecej ziol pociagnie za sobie rozwoj handlu, magowie beda wiecej sie "tluc" i chodzic na wyprawy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pon 18:26, 17 Mar 2008 |
|
Zbieranie ziół jest ok. Nie trzeba zmieniać więcej. Grając kilka razy (4) po dwie godziny można nazbierać nawet 500 ziół z kilku gatunków. Mając skil 60.
To wcale nie mało.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pon 18:28, 17 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:33, 17 Mar 2008 |
|
@mojzes - zbieranie ziół zostało już nieźle dopakowane. Naprawdę można całkiem sporo ich zebrać(patrz post pavpl). jedyne co teraz jest kiepskie to to, że nie można zbierać czarnych pereł. nie chodzi o samych zielarzy tylko ogólnie o brak takiej możliwości - tak jak było z bagnami tak i z piachem jest brak części rzeczy jakie były. Przez co źródełka czarnych pereł wyschły
Powrócę do tematu który kiedyś skrytykowałem ale dojrzałem swój błąd - jestem za tym by dać zielarzowi wszystkie podstawowe zioła (tj do obecnych dodajcie jeszcze możliwość aktywnego zbierania siarki i czarnych pereł - nie z randoma jako dodatek jak teraz). Górnik może zbierać każdy rodzaj rudy to czemu ziealrz ma nie móc zbierać każdego rodzaju zioła? Tak samo drwal - każdy rodzaj drewna etc. Dajcie zielarzowi pełną pulę ziół.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 23:59, 17 Mar 2008 |
|
500 ziol w dwie godziny to wg was "dopakowanie" ???
to jest wogole nie oplacalne, lepiej odwiedzic 10 zielarzy i kupic od kazdego po 60 ziolek.
Phi, dopakowane, nie kompromitujcie sie takimi wypowiedziami. Ledwo starcza na potrzeby wlasne, a gdzie jakis handel?
Co do zbierania pelnej puli ziol to mam mieszane uczucia, moze lepiej zamiast randomow wprowadzic co takiego jak bylo na pol95, w zaleznosci od miejsca zbiera rozne ziolka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:13, 18 Mar 2008 |
|
500 ziół w dwie godziny przy 60 skila to dobrze. Ja mam obecnie 9x skilla i w dwie godziny spokojnie mogę wyciągnąć coś koło 1k czy 2k. W zależności jak bardzo mnie random pokocha. Wystarczy to już na handel i biznes zielarza jest opłacalny.
Co do pełnej puli PODSTAWOWYCH ziół sądzę po czasie, że jednak jest to trafna propozycja. Uzasadnienie dla niej już podałem w poprzednim poście.
Co do zbierania w różnych miejscach to jest to i na obecnej CL'ce (nie ma to nic związanego z wersją pola - zielarstwo to czysto CL'kowa sprawa) tylko nie na obecnej mapie (powody uzasadnione w innym topiku ale pokrótce chodzi o to, że ekipa jest skupiona na nowej mapie a dodawanie ziół do obecnych rodzai pól terenu zajęło by za dużo czasu). Więc nie martw się - to wróci, jednak nadal bez czarnych pereł i siarki (siarka tylko z randoma). Proponowano kiedyś by siarka łopatką np w kopalni czy gdzieś tam lecz nie przeszło. Ja osobiście proponował bym dać siarkę dostępną w kopalni oraz na bagnach, a czarne perły na plaży. Obydwie opcje łopatką zielarską. Ponieważ na tym terenie można też wykopywać inne zioła random był by sprawiedliwy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Wto 0:14, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 0:27, 18 Mar 2008 |
|
Zielarka jest ok :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 0:34, 18 Mar 2008 |
|
skreczi to ja mam chyba jakiegos buga...
mam 96 ziela i zbieram przy jednej probie 4 krzaczki ziela + random. Z krzaczka uzyskuje 3 ziolka, co lacznie daje 12 ziolek z jednego sciecia. Masz wiecej? Wiem ze Coltain ustawil cos tam z expem, ale poki co mam go malo wiec jesli masz przyzwoite zbiory to powiedz ile czego masz i zbierasz.
dzieki z gory
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|