Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zielarstwo Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 1:00, 09 Mar 2008 Powrót do góry

wiesz, tu nie chodzi o obrazanie czy brak szacunku, ale jesli:
initevents
start:
set %waga #weight
wait 30s
if #weight = %waga
{
display yesno zjebalo sie
if #dispRes = yes
halt
}

nie dalo powiadomienia, a gm mi mowi ze 63 sekundy stoje w jailu, no to cos tu nie pasuje prawda ? Chociaz jak tak o tym pomysle, to jest mozliwe ze przez 59sekund nie wywali powiadomienia... ale na 63 poprostu nie ma szans.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:04, 09 Mar 2008 Powrót do góry

zawsze jest szansa na błąd w makrze - nieważne, czy jest w EasyUO czy w Razorze pisane. Nie raz makra mi nie wychwytywały przerwania etc. np dziś z 10 razy musiałem w Esc walnąć by mi przerwało zbiory i bym mógł zacząć czarować - a makro jest dobrze napisane. To czemu 10 razy nie przechwyciło, że Esc naciskam? po prostu te narzędzia do makr nie są doskonałe - sądzę, że i przez 5 minut mogło ni wyświetlić.

EDIT
bez zarzutu albo bez zauważenia wpadki. po prostu mogłeś nie wychwycić, że coś jest nie tak a skrypt zaskoczył w końcu za którymś tam razem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Nie 1:15, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 1:05, 09 Mar 2008 Powrót do góry

no wypadki sie niby zdarzaja, ale jakos mi sie to nie widzi, biorac pod uwage ze skrypt od rana i przez caly poprzedni dzien dzialal bez zarzutu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:38, 09 Mar 2008 Powrót do góry

widzisz...

tu sam potwierdzasz ze makrujesz biernie, napisales skrypt ktory ma przestac kopac po 30s od zmian

gm wystarczy ze postoi przy tobie 20s, da makroczeka , pokopiesz te 30s (GM czeka), skrypt sie wylaczyl no ale GM czeka i ma podstawe bo przez 30s kopales

nie musiales kopac przez 63s, wystarczylo z 30s, jako ze nie odpowiadales na makroczeka nie widze tu zaniedbania gma

mi jak ktos odpowiada po >10s to juz jest podstawa dla mnie do biernego makra (oczywiscie wykonujac czynnosc)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 1:39, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 2:08, 09 Mar 2008 Powrót do góry

coz... pierwszego czeka jakiego na cl dostalem, widzialem od poczatku do konca, czas odpowiedzi - 13 sekund a i tak kliknalem zle :p ale nvm. Ok GM czeka 20 sekund(kwestia tylko czy widoczny dla gracza czy nie?), daje czeka skrypt po 30s konczy i daje powiadomienie, wiec jest spora szansa odpowiedziec "w terminie" regulaminowych 60s, a w tym przypadku skrypt nie wurzycil powiadomienia, co oznacza ze w ciagu 30 ostatnich sekund przed moja reakcja postac wykonala item(bylo to dokladnie 5 scrolli) bo waga sie zmienila, czyli nie moglem stac w jailu 63 sekundy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:15, 09 Mar 2008 Powrót do góry

jak juz kiedys mowilem, to ze Ci skrypt wylacza makroczeka... a co GMa obchodzi, na wlasna odpowiedzialnosc gracze uzywaja makr-skryptow

piszcie moze poprawnie skrypty, zeby nie czekaly na gumpa, tylko czasowo przyciskaly make-last

a zreszta, co mnie obchodza wasze skrypty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ishillda Thorball



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 9:12, 09 Mar 2008 Powrót do góry

hah, Zas nadinterpretujesz moje slowa.
nie twierdze, ze jestescie banda baranow, tylko ze jak kazdy czlowiek czasem zwyczajnie nie macie ochoty uzerac sie z graczem.. bo chyba nie powiesz mi, ze tak nie jest.

skrypty sa ok, o ile sa wykorzystywane przy czynnym przebywaniu przed monitorem. ;-]
trudno znalesc osobe, ktora nie uzywa zadnych skryptow i siedzi dalej w epoce ultimowego 'last obj -> last tgt'.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 16:31, 09 Mar 2008 Powrót do góry

Colt moze nie 10 sec bo przeca czasami trzeba odlozyc kanapke, dokonczyc lanie napoju do szklanki czy inne rzeczy. Albo poprostu wrocic z WC :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mojzes



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:42, 17 Mar 2008 Powrót do góry

to ja ponownie poruszam temat, zwiekszenia ilosci zbieranych ziol.
wiecej ziol pociagnie za sobie rozwoj handlu, magowie beda wiecej sie "tluc" i chodzic na wyprawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pon 18:26, 17 Mar 2008 Powrót do góry

Zbieranie ziół jest ok. Nie trzeba zmieniać więcej. Grając kilka razy (4) po dwie godziny można nazbierać nawet 500 ziół z kilku gatunków. Mając skil 60.
To wcale nie mało.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pon 18:28, 17 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:33, 17 Mar 2008 Powrót do góry

@mojzes - zbieranie ziół zostało już nieźle dopakowane. Naprawdę można całkiem sporo ich zebrać(patrz post pavpl). jedyne co teraz jest kiepskie to to, że nie można zbierać czarnych pereł. nie chodzi o samych zielarzy tylko ogólnie o brak takiej możliwości - tak jak było z bagnami tak i z piachem jest brak części rzeczy jakie były. Przez co źródełka czarnych pereł wyschły Sad

Powrócę do tematu który kiedyś skrytykowałem ale dojrzałem swój błąd - jestem za tym by dać zielarzowi wszystkie podstawowe zioła (tj do obecnych dodajcie jeszcze możliwość aktywnego zbierania siarki i czarnych pereł - nie z randoma jako dodatek jak teraz). Górnik może zbierać każdy rodzaj rudy to czemu ziealrz ma nie móc zbierać każdego rodzaju zioła? Tak samo drwal - każdy rodzaj drewna etc. Dajcie zielarzowi pełną pulę ziół.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mojzes



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 23:59, 17 Mar 2008 Powrót do góry

500 ziol w dwie godziny to wg was "dopakowanie" ???
to jest wogole nie oplacalne, lepiej odwiedzic 10 zielarzy i kupic od kazdego po 60 ziolek.

Phi, dopakowane, nie kompromitujcie sie takimi wypowiedziami. Ledwo starcza na potrzeby wlasne, a gdzie jakis handel?

Co do zbierania pelnej puli ziol to mam mieszane uczucia, moze lepiej zamiast randomow wprowadzic co takiego jak bylo na pol95, w zaleznosci od miejsca zbiera rozne ziolka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:13, 18 Mar 2008 Powrót do góry

500 ziół w dwie godziny przy 60 skila to dobrze. Ja mam obecnie 9x skilla i w dwie godziny spokojnie mogę wyciągnąć coś koło 1k czy 2k. W zależności jak bardzo mnie random pokocha. Wystarczy to już na handel i biznes zielarza jest opłacalny.

Co do pełnej puli PODSTAWOWYCH ziół sądzę po czasie, że jednak jest to trafna propozycja. Uzasadnienie dla niej już podałem w poprzednim poście.

Co do zbierania w różnych miejscach to jest to i na obecnej CL'ce (nie ma to nic związanego z wersją pola - zielarstwo to czysto CL'kowa sprawa) tylko nie na obecnej mapie (powody uzasadnione w innym topiku ale pokrótce chodzi o to, że ekipa jest skupiona na nowej mapie a dodawanie ziół do obecnych rodzai pól terenu zajęło by za dużo czasu). Więc nie martw się - to wróci, jednak nadal bez czarnych pereł i siarki (siarka tylko z randoma). Proponowano kiedyś by siarka łopatką np w kopalni czy gdzieś tam lecz nie przeszło. Ja osobiście proponował bym dać siarkę dostępną w kopalni oraz na bagnach, a czarne perły na plaży. Obydwie opcje łopatką zielarską. Ponieważ na tym terenie można też wykopywać inne zioła random był by sprawiedliwy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Wto 0:14, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 0:27, 18 Mar 2008 Powrót do góry

Zielarka jest ok :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mojzes



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 0:34, 18 Mar 2008 Powrót do góry

skreczi to ja mam chyba jakiegos buga...
mam 96 ziela i zbieram przy jednej probie 4 krzaczki ziela + random. Z krzaczka uzyskuje 3 ziolka, co lacznie daje 12 ziolek z jednego sciecia. Masz wiecej? Wiem ze Coltain ustawil cos tam z expem, ale poki co mam go malo wiec jesli masz przyzwoite zbiory to powiedz ile czego masz i zbierasz.

dzieki z gory


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)