Autor |
Wiadomość |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:40, 20 Sty 2008 |
 |
Lesny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 1-5hp
pustynny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 3-5hp
Szalony ost: gryzie przeciwnika zadajac cios 1-10hp
taigok: res na zimno
chigok: res na czarna magie
mroczny kogok: res na czarna magie, ciosy 1-5hp
Dziki rzadki ost: w zaleznosci od koloru zwieksza resa na trutke (zielony), ogien (czerwony), zolty i niebieski (energie)
standardowo zwierzaki nie maja tych umiejetnosci, wiec mozna by je uczyc za pomoc komendy .trenuj z taka sama szansa jak to jest w przypadku jucznych i opancerzonych koni.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Nie 23:41, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 0:46, 21 Sty 2008 |
 |
W sumie _nowy_ dał dobrą propozycję, nawet jeśli to był sarkazm. "Shadeon trenowany agresywny".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Pon 12:18, 21 Sty 2008 |
 |
Tyle w tym temacie postow, ze nie umiem znalesc nastepujacego pytania:
A nie mogly by byc Ostardy szybszy od koni???
...jak dla mnie to by balansowalo wieksze AR u konikow ze zbroja....
lub zeby mniej dex zurzywla na przemieszczanie
...jak dla mnie bomba....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 14:50, 21 Sty 2008 |
 |
Co spowoduje iz dalej beda wybierane konie nad ostardy .....
Dalej mysle ze opcja ktora opisalem na poczatku tematu jest najprostrzym i najlepszym rozwiazaniem ..... gdyz jezeli kazdy wiezch bedzie dawal ten sam bonus to ludzie beda wybierali je pod wzgledem wygladu :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:53, 21 Sty 2008 |
 |
To dobry pomysł, tylko nie trzeba zwiększyć prędkości ostów, tylko zmniejszyć prędkość koni pancernych. Ktoś już o tym pisał, ja narazie nie chce sie wypowiadać za bardzo i proponować czegokolwiek, zobaczę czego gracze oczekują i wtedy sie coś pomyśli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:05, 21 Sty 2008 |
 |
UO ma 3 predkosci. Dyskretne. Czyli są tylko 3 i nie ma nic pomiedzy (z grubsza to ujmujac).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:27, 21 Sty 2008 |
 |
A moze wszystkie ARmorki beda mily AR powiedzmy 8 i tyle z racji lusek i wszystko na ten temat.
Zbroja dla konia to nie jest wyczyn wiec lekko mniejsze "darmowe AR" z osta by nic nie burzylo, ewentualnie dodac ze taki ARmok by musial przejsc szkolenie by umiec soba zaslaniac jezdzca i tylko z tym szkoleniem dawal by 8 ar a bez szkolenia nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Pon 15:27, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
pyriel`
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:56, 21 Sty 2008 |
 |
Mitikas z Aure napisał: |
Lesny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 1-5hp
pustynny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 3-5hp
Szalony ost: gryzie przeciwnika zadajac cios 1-10hp
taigok: res na zimno
chigok: res na czarna magie
mroczny kogok: res na czarna magie, ciosy 1-5hp
Dziki rzadki ost: w zaleznosci od koloru zwieksza resa na trutke (zielony), ogien (czerwony), zolty i niebieski (energie)
standardowo zwierzaki nie maja tych umiejetnosci, wiec mozna by je uczyc za pomoc komendy .trenuj z taka sama szansa jak to jest w przypadku jucznych i opancerzonych koni. |
+
Ryouko napisał: |
A moze wszystkie ARmorki beda mily AR powiedzmy 8 i tyle z racji lusek i wszystko na ten temat.
Zbroja dla konia to nie jest wyczyn wiec lekko mniejsze "darmowe AR" z osta by nic nie burzylo, ewentualnie dodac ze taki ARmok by musial przejsc szkolenie by umiec soba zaslaniac jezdzca i tylko z tym szkoleniem dawal by 8 ar a bez szkolenia nic. |
=
użyteczności jaszczurek Rencami i Nogamy za wprowadzeniem w zycie tych dwoch propozycji!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|