Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zbrojne ostardy i cos wiecej Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Vote

Za
75%
 75%  [ 31 ]
Przeciw
24%
 24%  [ 10 ]
Wszystkich Głosów : 41


Autor Wiadomość
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:40, 20 Sty 2008 Powrót do góry

Lesny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 1-5hp
pustynny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 3-5hp
Szalony ost: gryzie przeciwnika zadajac cios 1-10hp
taigok: res na zimno
chigok: res na czarna magie
mroczny kogok: res na czarna magie, ciosy 1-5hp
Dziki rzadki ost: w zaleznosci od koloru zwieksza resa na trutke (zielony), ogien (czerwony), zolty i niebieski (energie)

standardowo zwierzaki nie maja tych umiejetnosci, wiec mozna by je uczyc za pomoc komendy .trenuj z taka sama szansa jak to jest w przypadku jucznych i opancerzonych koni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Nie 23:41, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:46, 21 Sty 2008 Powrót do góry

W sumie _nowy_ dał dobrą propozycję, nawet jeśli to był sarkazm. Smile "Shadeon trenowany agresywny". Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 12:18, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Tyle w tym temacie postow, ze nie umiem znalesc nastepujacego pytania:


A nie mogly by byc Ostardy szybszy od koni???

...jak dla mnie to by balansowalo wieksze AR u konikow ze zbroja....

lub zeby mniej dex zurzywla na przemieszczanie

...jak dla mnie bomba....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 14:50, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Co spowoduje iz dalej beda wybierane konie nad ostardy .....

Dalej mysle ze opcja ktora opisalem na poczatku tematu jest najprostrzym i najlepszym rozwiazaniem ..... gdyz jezeli kazdy wiezch bedzie dawal ten sam bonus to ludzie beda wybierali je pod wzgledem wygladu :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:53, 21 Sty 2008 Powrót do góry

To dobry pomysł, tylko nie trzeba zwiększyć prędkości ostów, tylko zmniejszyć prędkość koni pancernych. Ktoś już o tym pisał, ja narazie nie chce sie wypowiadać za bardzo i proponować czegokolwiek, zobaczę czego gracze oczekują i wtedy sie coś pomyśli Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:05, 21 Sty 2008 Powrót do góry

UO ma 3 predkosci. Dyskretne. Czyli są tylko 3 i nie ma nic pomiedzy (z grubsza to ujmujac).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:27, 21 Sty 2008 Powrót do góry

A moze wszystkie ARmorki beda mily AR powiedzmy 8 i tyle z racji lusek i wszystko na ten temat.

Zbroja dla konia to nie jest wyczyn wiec lekko mniejsze "darmowe AR" z osta by nic nie burzylo, ewentualnie dodac ze taki ARmok by musial przejsc szkolenie by umiec soba zaslaniac jezdzca i tylko z tym szkoleniem dawal by 8 ar a bez szkolenia nic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Pon 15:27, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:56, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Mitikas z Aure napisał:
Lesny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 1-5hp
pustynny ostard: gryzie przeciwnika zadajac 3-5hp
Szalony ost: gryzie przeciwnika zadajac cios 1-10hp
taigok: res na zimno
chigok: res na czarna magie
mroczny kogok: res na czarna magie, ciosy 1-5hp
Dziki rzadki ost: w zaleznosci od koloru zwieksza resa na trutke (zielony), ogien (czerwony), zolty i niebieski (energie)

standardowo zwierzaki nie maja tych umiejetnosci, wiec mozna by je uczyc za pomoc komendy .trenuj z taka sama szansa jak to jest w przypadku jucznych i opancerzonych koni.


+

Ryouko napisał:
A moze wszystkie ARmorki beda mily AR powiedzmy 8 i tyle z racji lusek i wszystko na ten temat.

Zbroja dla konia to nie jest wyczyn wiec lekko mniejsze "darmowe AR" z osta by nic nie burzylo, ewentualnie dodac ze taki ARmok by musial przejsc szkolenie by umiec soba zaslaniac jezdzca i tylko z tym szkoleniem dawal by 8 ar a bez szkolenia nic.


=

użyteczności jaszczurek Smile Rencami i Nogamy za wprowadzeniem w zycie tych dwoch propozycji!! Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)