Autor |
Wiadomość |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:32, 16 Paź 2007 |
|
Jak zauważyliście zbroje wydłużają casta czaru chciałbym żeby było to zmienione opcje są takie.
A)Mag może nosić maxymalnie kolczą wtedy niewydłuża mu casta czaru a osłabia czar jak było na 095 (w płycie i smoczej niemożna czarować)
B)Zostaje tak jak jest
C)Mag niemoże nosić żelaznych zbrój tzn.(z rud i stopów)
Nie omawiać innych skili tylko opinie o tym co napisałem prosze usuwać posty takie jak "twoj paladynizm jest przegięty"itp Prosze o usuwanie postów omawiajacych skile itp.Tylko opinia dotycząca maga w zbroi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:40, 16 Paź 2007 |
|
Mi osobiście odpowiada stan obecny - im cięższa zbroja tym trudniej castować dzięki czemu nie mamy magicznych czołgów. Zaproponowane przez Ciebie rozwiązania wg mnie wymagają zbyt wielu zmian i to nie tylko w zbrojkach.
Opcja B
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 16:43, 16 Paź 2007 |
|
Wg. mnie jest prawidłowo, jeśli mam siłę żeby nosić coś lepszego, to biegam sobie w tym, ale to uniemożliwia mi szybkiego wycastowania, ograniczając moje ruchy, inaczej nie mając na sobie nic, co mnie krępuje, jestem w stanie szybko 'wykazać' inkantacje ;]
Zostaje, czyli opcja B
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 16:45, 16 Paź 2007 |
|
wybieram odpowiedz D -jest mi to obojetne.
i tak jedyna sluszna kombinacja magowa jest mag z wrestem albo mag z nekro.
mag z bronia (czyli np w kolczudze) jest niegrywalny.
oczywiscie mowie tylko o PvP
to tyle w tym temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 16:48, 16 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:47, 16 Paź 2007 |
|
niespodziewałem sie tego po was !!!A tak poważnie chciałbym to zmienić ale wychodzi ze niezmienie tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 17:18, 16 Paź 2007 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] Hmm tu macie linka z prowka obecnie niema takiego gracza co chodzi w zelazie a jest magiem.Chciałbym ożywić troche cl a nie że każdy mag to zm em a prawie każdy woj to poisoner albo paladyn.UZASADNIAĆ SWOJE GŁOSOWANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 19:51, 16 Paź 2007 |
|
kosturek ale zrozum ze grywalnosci maga w zbroi ciezszej niz koscianka nie naprawi sie przez przyspieszenie czarowania.
przytocze chociazby pare rzeczy ktore psuja grywalnosc takiej postaci:
-disturb bez roznicy na zbroje / ilosc bojowek - kazdy mag bez wzgledu na posiadanie bojowek albo lepszej zbroi rozprasza sie z taka sama latwoscia. przez co na dobra sprawe mag w zbroi nie moze nawet przez chwile potrzymac na klacie wojownika gdyz nie wychodza mu czary tak samo jakby byl nagi.
-predkosc machania bronia (akurat kijem) pozostawia wiele do zyczenia. neich nikt nie argumentuje ze sa przeciez runy etc bo w koncu woj ma "normalna" predkosc machania bronia uzywajac najprostszej broni.
w zwiazku z powyzszym zostawilbym spowolnienie broni u magow ale wprowadzil jakas rozsadna granice przy znosnej predkosci, ponizej ktorej nie moze zwolnic bron.
-trafianie: bedac magiem z bronia, przy jej uzyciu niemozliwym jest trafianie innej postaci w wystarczajaco rozsadnych odstepach czasu aby byl z niej pozytek w postaci rozproszenia przeciwnika.
-obrywanie: zauwazylem i pewnie wiele innych osob takze, iz mag z wrestlem ma 100x wieksza przezywalnosc w walce niz pajac z kijem... po prostu rzadziej jest trafiany i specjale naprawde sie przydaja. - u maga z kijem jest wprost odwrotnie... uzycie specjala double strike w postac maga z wrestem zaowocowalo kosmicznym dmg 2+ 1 (!!!) ja rozumiem ze moze wrestler mial dobra skorke, flam sancta, a ja slaby kij ... no ale bez jaj. trafiam raz na pare minut walki, a przeciwnik umiera ...ze smiechu.
podsumowujac - jest sens nosic bron ale tylko pvm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 20:01, 16 Paź 2007 |
|
Kosturek - to jest wszystko ok. Ja odczuwam znikome spowolnienie czarowania w pierscieniowych czy w kolczugach.
Problem jest w ich ressach sa o wiele za niskie. Dobra kolczuga powinna naprawde sporo dawac.
Tu jest tez pytanie do Colta czy jest tzw. Armor Class tzn czy armor plyty > armor kolczej > armok pierscieniowej > armor koscianki > armor drewnianych > armor skorek?
jezeli tak, to wystarczy poprawic armor kolczych i pierscieniowych by byl wiekszy niz koscianek itp. i powinno byc ok.
Predkosc rzucania czarow tez jest znosna.
Kije sa wolne, dmg tez mozna by poprawic nieco.
Afoi - rozproszenie zalezne jest od twojego focusa mi sie nawet udaje castowac normalnie nawet przy dmg. i ten niski dmg z doubla byl spowodowany umiejetnoscia wresta - twoj atak mnie "musnal"
Ogolnie tak:
Przyspieszyc nieznacznie kijki, zwiekszyc im troszke base dmg i polepszyc kolczugi i pierscieniowe. Reszty NIE RUSZAC!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:06, 16 Paź 2007 |
|
Poprawa kolczych IMO też nie wchodzi w grę. Już teraz wielu wojów biega sobie w kolczych na PvM (przynajmniej ci, którzy sprawdzili jak to teraz jest). Podkreci sie kolcze - trzeba bedzie podkrecic płyte - zaczna sie placze ze plyta za silna. A co wtedy? udupiamy plyte?
(powyższa wypowiedz stanowi wyłącznie moją opinię i nie przedstawia oficjalnego stanowiska ekipy)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 23:37, 16 Paź 2007 |
|
A moze poprostu niektore koscianki sa za dobre czy te inne zbroje w porownani uz piescieniowa/kolcza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 8:19, 17 Paź 2007 |
|
Za salomonem kolcza i tak ma lepsze resy niż płyta zauważyłem róznice aż o 1 resa :F Ppprawić kolcze i pierścieniówki poto ktoś robi płyte żeby w niej chodzić:FJa i tak zawsze jestem w płycie bo poto koxałem:p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 9:02, 17 Paź 2007 |
|
mysle ze raczej ktos je poprawil nie poprawiajac innych zbrojek - tych mniej uzywanych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RazoR
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 12:54, 17 Paź 2007 |
|
Ja powiem tak i tak mag jest na strzala od woja to urozmaicmy mu pvm i dajmy szanse z wojem, niech zbroja niewplywa na czas czarowania chodzi o skorzane/kolczugi i drewniane. I niech niemoze czarowac w plycie/smoczej. Wtedy bylo by ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 14:42, 17 Paź 2007 |
|
wyjasnie to moze w ten sposob.
skorki nei wplywaja na czas castowania.
koscianka mozliwe ze wplywa nieeeeeeeznaaaaaaacznie bardzo na czas castu.
pierscieniowki prawie ze wogole nie wplywaja na czas castowania
kolcze wplywaja troszke ale nie jest to az taki dyskomfort w przypadku walki z pw.
W przypadku walki z wojem. Zadna ze zbrojek nie daje na tyle ochrony by moc przytrzymac woja na klacie.
Spowolniony cast w kolczych przeszkadza w walce z zm-em i bylo by wszystko ok. Gdyby nie to ze kolcze chronia slabo (nie daje faktycznej przewagi w walce z wojem)
Wolny dmg kijow nie rozprasza zm-a - dlatego potrzebne by bylo nieznaczne przyspieszenie kijow i zwiekszenie ich base dmg. o 1 - 2 pt-y
Tak samo jak poprawienie odpornosci kolczych i pierscieniowych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:05, 17 Paź 2007 |
|
hmm sa Salem on jest magiem chyba najlepszym obecnym który gra teraz.Wienc polegam na nim.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|