|
|
Autor |
Wiadomość |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:09, 16 Paź 2010 |
|
Witam
Jedno z bardziej irytujacych sytuacji w pvm jest to ze gdy mobek zatruje nas to nie mozemy sie leczyc zakleciami , lecz gdy my jego zatrujemy to moze sie bez problemu podleczyc in vas mani ... Proponuje:
a) aby stwory zatrute nie leczyly sie zakleciami w 100 % podczas gdy sa zatrute lecz tylko przykladowo z 50% efektem zaklecia
lub
b) mogly nadal sie leczyc podczas gdy sa zatrute lecz gdy to zrobia wtedy otrzymaja obrazenia w wysokosci 50% wartosci zaklecia leczacego
lub
c) utrata 10% many za kazde zaklecie leczace podczas gdy jest zatruty
Chyba ze macie jakies wlasne inne pomysly
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 6:59, 16 Paź 2010 |
|
Jeśli już to tylko a Z resztą a i b dają ten sam efekt jak na moje tylko drugi tworzy niepotrzebny zamęt. Opcja c jest przegięta: 10% to jest masakra, wystarczyłoby zatruć demona i sam by się wymanował ^^
Poza tym taka sytuacja była od zawsze - potwór to nie człowiek/elf/krasnolud/bóg-jeden-wie-co tylko właśnie potwór. Potwory zawsze miały przewagę nad śmiertelnikami w takich względach, bo tak to co by to były za potwory? Nie widzę ogólnie powodu aby zmieniać coś takiego, tylko z tego powodu. Po co niepotrzebnie ułatwiać pvm?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Sob 7:03, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:51, 16 Paź 2010 |
|
Tak pisalem kiedys o tym;)
ANo bo ktos, po cos, ma tego biednego poisoninga;)
Nie mam nic przeciwko ulatwianiu i oslabieniu leczenia ale:
lekka-10 lub 5
srednia-20/10
mocna-30/15
smiertelna-40/20
pasozyt-50/25%
I takie oslabienie mialoby sens- no niemoze byc, ze lekka trutka tak samo leczenie oslabia jak pasozyt;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 10:13, 16 Paź 2010 |
|
Rozumiem, ze mozna byc zirytowanym i takie sygnaly pewno zostana jakos rozpatrzone, natomiast czego nie rozumiem to idei, ze postac i mob nadaja sie do porownywania. To jest dla mnie koncepcja calkowicie obca. Nigdy, powtarzam, nigdy, nie bedzie tak, ze mobek bedzie obslugiwany na tych samych dokladnie zasadach co gracz z podstawowego powodu - mob jest jednym ograniczonym skryptem, niedoskonalym, prostym, latwym do manipulowania/wyprowadzenia w pole. Dlatego wlasnie ma staty w setkach, skile wieksze niz jakikolwiek gracz mial kiedykolwiek nawet z najlepszymi magikami i dlatego potrafi sie leczyc w inny sposob. Bo to jest jedyna rozsadna opcja uczynienia go potezniejszym i trudniejszym do zlozenia, komplikowanie AI nikomu nie wyjdzie na dobre.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Sob 10:13, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:35, 16 Paź 2010 |
|
Hmm ... moze i faktycznie macie racje , mysle ze mozna zamknac temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |