Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zatrute strzały Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dante



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:01, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Wcześniej był jeden temat o zatruwaniu strzał ale nie został on zrealizowany. :] Może zrobić tak że jeden mix trutki, może zatruć ileś tam strzał w zależności od skilla, np jak ktos ma 10% trucia to jednym mixem moze zatruć jedną strzałę, mając 50% 5 strzał i tak dalej. Trzeba wreszcie wprowadzić te zatrute strzały. Smile i był też pomysł na płonące strzały, to takie można maczać w mixe wybuchu ;]i tez od skilla poisoning zależne... i dodatkowy dmg od ognia oczywiście Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 0:14, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Pomysl bardzo fajny... ale przegial by zbytnio luczniko/kusznika... Jak juz wspomnialem teraz trudno magowi powalic kusznika a co dopiero jak by trul...
Takie rozwiazanie przeszloby jesynie wtedy gdyby kusze i luki zostaly lekko oslabione a na to sie nikt nie zgodzi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dante



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:45, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Magowie są bardzo silni....tylko trzeba nimi umieć graćWink Jak ten walnie jakąś salwę czarami to mało kto przeżyje;] i do tego mag ma bonusy od trucia i woj może truć, to dlaczego nie łucznik Smile I do tego to jest bardzo realistyczne i średniowieczne Very Happy przecież zatruwano strzały...nieprawdaż ? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[6]



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:19, 10 Sty 2008 Powrót do góry

N....I.....E...........


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:20, 10 Sty 2008 Powrót do góry

ma to sens, ale trzeba by nieznacznie oslabic lucznika i nieznacznie wzmocnic w stosunku do obecneg stanu lucznika trujacego. Wiekszosc z Was pewnie nie ma poisona i nie za bradzo chce go miec. Mi sie podoba pomysle zwlaszcza ze lucznik moglby zastanowic sie ktora strzale lepije uzyc, ktora zada wiecej obrazen. Moze oceniac zbroje przeciwnika pod wzgledem odpornosci na ogien czy trute.

...lepiej gdyby zaleznosc od poziomu skilla poisoning wygladala tak:
10 mozna uzywac malej trucizny/wybuchu (10 -99% ze zatrujesz siebie, 30 -20% ze zatrujesz siebie, 40 -0% ze zatrujesz siebie)
30 srednia truta/wybuchu (30 -99% ze zatrujesz siebie, 40 -20% ze zatrujesz siebie, 50 -0% ze zatrujesz siebie)
50 duza truta/wybuchu (50 -99% ze zatrujesz siebie, 60 -20% ze zatrujesz siebie, 70 -0% ze zatrujesz siebie)
70 zabojcza truta (70 -99% ze zatrujesz siebie, 80 -20% ze zatrujesz siebie, 90 -0% ze zatrujesz siebie)
90 mikstury z moobkow: pasozytnicza truta, miks plomienia, itd (90 -99% ze zatrujesz siebie, 100 -20% ze zatrujesz siebie, 110 -0% ze zatrujesz siebie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 7:37, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 7:58, 10 Sty 2008 Powrót do góry

ale Wy marudzicie, jescze pare postow przeczytam i zostane chyba WOjem. NIe lepiej poprotu to wprowadzic i obesrwowac co sie bedzie dzialo? A tak to ciagle czytam o klimatycznosci a widac jak na dloni ze kazdy przelicza te pieronskie Cyferki.

Jak bedzie tak nadal to zrobie strajk i bede gral przez1 miech nieubrana postacia. Bo to jest Ultima nie DIablo

MOja propozycja:
Uzycie zatrutej strzaly/beltu/buta itp = znajomosc 20% POISONING
bo jak ktos sie nie zna to sie bedzie nonstop trul


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Geom dnia Czw 9:31, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 13:19, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Ubawila mnie propozycja Mitikasa :>
Nawet nie bede komentowal ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 13:54, 10 Sty 2008 Powrót do góry

mag ma jakies bonusy od poisona? hm... jak chcecie takie same jak ma mag to prosze bardzo. 100% skila dla 3dmg przy ugh zamiast 1...
wprowadzic najlepiej do dmuchawki jakiejs mozliwosc zatruwania, trzeba to zrobic specjalem - czyli dodatkowa bron a nie ze kazdy pocisk bedzie zatruty. Mamy okreslony system trucia broni i nalezy sie go trzymac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arkad8



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:12, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Jak najbardziej za truciem srzal/beltow/strzalek ale ja to widze w taki sposob ze trujemy taka trutka na jaka mamy skilla,jezeli mamy przykladowe 10% poisa i uda nam sie zatruc strzaly mala to trujemy mala,a jezeli ktos nam zatruje np duza to nadal trujemy mala przy trafieniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dante



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:56, 10 Sty 2008 Powrót do góry

No własnie o to chodzi Arkad ;] i co do dmuchawek obowiązkowo muszą być zatruwalne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[6]



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:29, 10 Sty 2008 Powrót do góry

jest jeden luk ktorym mozna zatruwac i koniec !! tak jak fenc ma swoje bronie do truci,a i tak jak sword. nie moze byc tak ze kazdym lukiem sie bedzie dalo bo to bedzie jakby trzeci specjal ktory do tego nie wymaga many co zniszczy caly balans. Rozumiem, ze osoby ktore "chca bo bedzie elo fajnie" mysla tylko o sobie w tej kwestii bo maja archery i chca wymiatac, ale jeszcze raz stanowecze NIE dla tego pomyslu i mam nadzieje ze ekipa sie ze mna zgadza Smile bo jak nie to sie pogniewany Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 22:44, 10 Sty 2008 Powrót do góry

[x] za!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 13:38, 11 Sty 2008 Powrót do góry

mozna dodac dmuchawke z infection strike i disarm - imo ok. Ale nizszy dmg niz ta normalna dmuchawka (strzalki sa zatrute - wieksza precyzja ustnika i jego zmniejszona moc by trucizna nie dostala sie do ust i nie zabila feralnego strzelca.) Progi zatrucia tak jak ma wojownik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)