Autor |
Wiadomość |
Dante
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 0:01, 10 Sty 2008 |
|
Wcześniej był jeden temat o zatruwaniu strzał ale nie został on zrealizowany. :] Może zrobić tak że jeden mix trutki, może zatruć ileś tam strzał w zależności od skilla, np jak ktos ma 10% trucia to jednym mixem moze zatruć jedną strzałę, mając 50% 5 strzał i tak dalej. Trzeba wreszcie wprowadzić te zatrute strzały. i był też pomysł na płonące strzały, to takie można maczać w mixe wybuchu ;]i tez od skilla poisoning zależne... i dodatkowy dmg od ognia oczywiście
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 0:14, 10 Sty 2008 |
|
Pomysl bardzo fajny... ale przegial by zbytnio luczniko/kusznika... Jak juz wspomnialem teraz trudno magowi powalic kusznika a co dopiero jak by trul...
Takie rozwiazanie przeszloby jesynie wtedy gdyby kusze i luki zostaly lekko oslabione a na to sie nikt nie zgodzi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dante
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 0:45, 10 Sty 2008 |
|
Magowie są bardzo silni....tylko trzeba nimi umieć grać Jak ten walnie jakąś salwę czarami to mało kto przeżyje;] i do tego mag ma bonusy od trucia i woj może truć, to dlaczego nie łucznik I do tego to jest bardzo realistyczne i średniowieczne przecież zatruwano strzały...nieprawdaż ? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:19, 10 Sty 2008 |
|
N....I.....E...........
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:20, 10 Sty 2008 |
|
ma to sens, ale trzeba by nieznacznie oslabic lucznika i nieznacznie wzmocnic w stosunku do obecneg stanu lucznika trujacego. Wiekszosc z Was pewnie nie ma poisona i nie za bradzo chce go miec. Mi sie podoba pomysle zwlaszcza ze lucznik moglby zastanowic sie ktora strzale lepije uzyc, ktora zada wiecej obrazen. Moze oceniac zbroje przeciwnika pod wzgledem odpornosci na ogien czy trute.
...lepiej gdyby zaleznosc od poziomu skilla poisoning wygladala tak:
10 mozna uzywac malej trucizny/wybuchu (10 -99% ze zatrujesz siebie, 30 -20% ze zatrujesz siebie, 40 -0% ze zatrujesz siebie)
30 srednia truta/wybuchu (30 -99% ze zatrujesz siebie, 40 -20% ze zatrujesz siebie, 50 -0% ze zatrujesz siebie)
50 duza truta/wybuchu (50 -99% ze zatrujesz siebie, 60 -20% ze zatrujesz siebie, 70 -0% ze zatrujesz siebie)
70 zabojcza truta (70 -99% ze zatrujesz siebie, 80 -20% ze zatrujesz siebie, 90 -0% ze zatrujesz siebie)
90 mikstury z moobkow: pasozytnicza truta, miks plomienia, itd (90 -99% ze zatrujesz siebie, 100 -20% ze zatrujesz siebie, 110 -0% ze zatrujesz siebie)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 7:37, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 7:58, 10 Sty 2008 |
|
ale Wy marudzicie, jescze pare postow przeczytam i zostane chyba WOjem. NIe lepiej poprotu to wprowadzic i obesrwowac co sie bedzie dzialo? A tak to ciagle czytam o klimatycznosci a widac jak na dloni ze kazdy przelicza te pieronskie Cyferki.
Jak bedzie tak nadal to zrobie strajk i bede gral przez1 miech nieubrana postacia. Bo to jest Ultima nie DIablo
MOja propozycja:
Uzycie zatrutej strzaly/beltu/buta itp = znajomosc 20% POISONING
bo jak ktos sie nie zna to sie bedzie nonstop trul
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Geom dnia Czw 9:31, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 13:19, 10 Sty 2008 |
|
Ubawila mnie propozycja Mitikasa :>
Nawet nie bede komentowal ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:54, 10 Sty 2008 |
|
mag ma jakies bonusy od poisona? hm... jak chcecie takie same jak ma mag to prosze bardzo. 100% skila dla 3dmg przy ugh zamiast 1...
wprowadzic najlepiej do dmuchawki jakiejs mozliwosc zatruwania, trzeba to zrobic specjalem - czyli dodatkowa bron a nie ze kazdy pocisk bedzie zatruty. Mamy okreslony system trucia broni i nalezy sie go trzymac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arkad8
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:12, 10 Sty 2008 |
|
Jak najbardziej za truciem srzal/beltow/strzalek ale ja to widze w taki sposob ze trujemy taka trutka na jaka mamy skilla,jezeli mamy przykladowe 10% poisa i uda nam sie zatruc strzaly mala to trujemy mala,a jezeli ktos nam zatruje np duza to nadal trujemy mala przy trafieniu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dante
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 21:56, 10 Sty 2008 |
|
No własnie o to chodzi Arkad ;] i co do dmuchawek obowiązkowo muszą być zatruwalne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:29, 10 Sty 2008 |
|
jest jeden luk ktorym mozna zatruwac i koniec !! tak jak fenc ma swoje bronie do truci,a i tak jak sword. nie moze byc tak ze kazdym lukiem sie bedzie dalo bo to bedzie jakby trzeci specjal ktory do tego nie wymaga many co zniszczy caly balans. Rozumiem, ze osoby ktore "chca bo bedzie elo fajnie" mysla tylko o sobie w tej kwestii bo maja archery i chca wymiatac, ale jeszcze raz stanowecze NIE dla tego pomyslu i mam nadzieje ze ekipa sie ze mna zgadza bo jak nie to sie pogniewany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 22:44, 10 Sty 2008 |
|
[x] za!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:38, 11 Sty 2008 |
|
mozna dodac dmuchawke z infection strike i disarm - imo ok. Ale nizszy dmg niz ta normalna dmuchawka (strzalki sa zatrute - wieksza precyzja ustnika i jego zmniejszona moc by trucizna nie dostala sie do ust i nie zabila feralnego strzelca.) Progi zatrucia tak jak ma wojownik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|