Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Żarcie od rolnika :) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: jestem...

...za
94%
 94%  [ 18 ]
...przeciw
5%
 5%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 19


Autor Wiadomość
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:00, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Zmobilizowana wypowiedzią krella
Cytat:

swoja drogą ceny żywności u rolnika-vendora są beznadziejnie niskie a co za tym idzie powodują nieopłacalność zabawy rolnikiem-graczem.

postanowilam podzielic się propozycja, ktora wpadla mi do glowy juz jakis czas temu.

Chodzi o to, żeby żarcie od rolnika (gracza ofc) ze 100% skilla mialo poziom jakości 2.

100% rolnictwa b szybko sie robi, nie popsuje to raczej zabawy kucharzom, bo oni moga o wiele lepszej jakosci potrawy gotować, sprawi to, ze rolnik bedzie mial nad npc przewage nie tylko w ilosci dostepnego zarcia, ale tez minimalnie w jakosci.

Przypomnijmy, że jakość jedzenia minimalnie wpływa na gainy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:19, 24 Paź 2007 Powrót do góry

ale zarcie od rolnika idzie glownie na wierzchy, czyz nie? Czy zatem poziom jakosci 2 da cos wierzchom?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:38, 24 Paź 2007 Powrót do góry

No mogłoby to żarcie dłużej "trzymać" takiego zwierza w stanie nasycenia ;] Ogólnie nie widzę zbyt wielu "przeciw" ale jak znam życie to Bern coś wymyśli ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:44, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Sal, dlaczego glownie na wierzchy? Czym zywisz swoje postacie? Mnie nie stac na kupowanie od Nasti stekow po 100gp za sztukę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 11:15, 24 Paź 2007 Powrót do góry

ha ha, Ciebie nie stac;)
Ja sie zywie stekami od nasti, a przynajmniej tym co pozostalo mi z zapasow, ktore zrobilem jak steki byly tansze;)

nie wiem, moze oceniam po sobie jedynie, ale ja jablek uzywam prawie wylacznie do zywienia konia.

Gwoli scislosci, poziom jakosci 2, to jest "niebo w gebie"?

Poza tym jestem za kazdym pomyslem, ktory sprawi ze martwy skill stanie sie zywym... inaczej mowiac nie widze zadncyh przeciwskazan, wiec za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:23, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Oczywiścia za!
Jeżeli wspólnie wymyślimy system opłacalnej gry jako rolnika i opłacalności kupowania wyrobów rolniczych przez graczy-chociażby poprzez dłuższe międzyokresy karmienia zwierząt-tym lepiej dla nas.

Dodatkowo, już poza anketą, może odniesiecie się do propozycji zwyżki cen żywości u rolnika vendora - do powiedzmy 20gp/sztukę.
Generalnie do poziomu, obok jakości jedzonka, dodatkowo motywującego granie rolnikiem.

Można także rozważyć opcję lepszej "walki" zwierząt walczących u boku tamera, jesli były by karmione żarciem wyprodukowanym przez rolnika-gracza. Moja propozycja: żarcie vendorowe=95% możliwości stamowanego zwierza, żarcie rolnika 105%.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Śro 20:02, 24 Paź 2007 Powrót do góry

By martwe skille nie były martwimy musiało by być więcej graczy online.
Im mniej graczy tym mniejesze prawdopodobieństwo znalezienia mniej popularnego (opłacalnego) sikilla i ruchy ze strony ekipy raczej nie wiele na to wpłyną, więcej roboty będą mieli niż da to jakiś efekt.

To tylko taka moja dygresja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 21:36, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Nie wiem jak wyglada dokladnie skill rolnictwo...
Ale domniemam ze trzeba zasiac i zebrac Smile A wiec proponuje cos takiego... ;]
Rolnik sadzi ziola... a zielarz swoim skillem zbiera ziola na zasianym polu... uzyskujac 30% lepsze zbiory...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zerkan



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:02, 13 Lis 2007 Powrót do góry

Oczywiscie za!!! Smile

A najbardziej za tym zeby rolnik mogł sadzic zioła. Jak cos jestem rolnikiem (100%) jak czegos potrzeba to zgłosic sie do mnie wychoduje cos dobrego Very Happy Lista rzeczy w dziele TARG.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 14:41, 13 Lis 2007 Powrót do góry

Z tego co sie orientuje to z bawelny i lnu mozna pozniej robic tkaniny. Wiec proponuje zeby z tkaniny powstalej z takich polproduktow mozna bylo uszyc ciuszki wyjatkowe albo w rar kolorze (oczywiscie random jak przy kazdym innym expie). Z pewnoscia spowodowaloby to ze krawcy czesciej by odwiedzali rolnikow.

Ta propozycja wymaga pewnej zmiany - zeby ubrania tez mogly byc umagiczniane a nie tylko zbroje. Mozna by dac im mniejsza szanse na umagicznienie ale zeby byla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:16, 13 Lis 2007 Powrót do góry

Drako, nie ma to sensu imo. Krawiec i tak jest silnie uzalezniony od rolnika, bo tylko od niego moze kupic bawelne i hurtowe ilosci lnu, ktory do szycia sa niezbedny (a dokladniej robione z niego nici - u npc ilosc do kupienia jest smiesznie mala - i dobrze!). A rarowe tkaniny krawiec ma z bulka.

Inna sprawa, że rolnik poza tym, ze jest scigany przez krawcow, nie ma zbyt wielu innych zastosowan. Pare osob sugerowalo polaczenie rolnictwa z zielarką... no sama nie wiem, czy to dobry pomysl, natomiast ja uwazam, ze mozna by wprowadzic cos takiego:
- rzadkie nasiona - do zdobycia z mobow i z bulka u rolnika
- sadzimy nasiona na farmie, rosną nam z tego rozne kwiatki
- gdy kwiatek "dojrzeje" mozemy albo zerwac go i zebrac nasiona, albo za pomocą lopaty, posiadajac pusta donice, przesadzic kwiat do donicy i voila - ozdoba do domkow.

Plusy: nie ingeruje w balans, rozwinie dekoracje domkow, bo obecnie kwiatkow nie mozna nigdzie kupic, co najwyzej ja czasem jakies wrzuce w loot rarowego moba, ale kropla w morzu potrzeb


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:25, 13 Lis 2007 Powrót do góry

Tak czy inaczej exp ubranka bylyby fajnym dodatkiem dla tych "niezbrojnych". A co do uzaleznienia: ale np moznaby zrobic powiedzmy roslinki "dobrej jakosci" z ktorych sa lepsze tkaniny. Moze to jest troche na sile ale urozmaiciloby ta profesje - rolnik mialby motywacje do gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:18, 13 Lis 2007 Powrót do góry

Uwazam ze propozycja Zas jest jak najbardziej sluszna Smile Za!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:22, 22 Sty 2008 Powrót do góry

A ja sie podpisze pod tym tematem (wiem wiem ze stary xD) no ale chodzi o to co napisal kixar:

Cytat:
Nie wiem jak wyglada dokladnie skill rolnictwo...
Ale domniemam ze trzeba zasiac i zebrac Smile A wiec proponuje cos takiego... ;]
Rolnik sadzi ziola... a zielarz swoim skillem zbiera ziola na zasianym polu... uzyskujac 30% lepsze zbiory...


poprawilo by to sytuacje z ziolami na servie napewno... tyle ze taki rolnik musialby byc takze zielarzem... Sadzic by mozna mandre, zen-szen, czosnek, jakies krzaki pajeczaki z ktorych pozyskiwalo by sie pajeczynke i belladone (ale z nia trzeba cos pomyslec bo ona lubi bagniste tereny, moze podlewac bardziej czy cos Razz)

Ogolnie bardzo bym cos takiego widzial, poprawilo by sytuacje z ziolami na servie...

do tego wprowadzic komende .krwawnik ktora pozwala kopac wieksze ilosci krwawnika dla tych ktorzy iine ziola zbieraja z pola... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)