Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 zagrody Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: zlikwidowac zagrody

tak
68%
 68%  [ 17 ]
nie
32%
 32%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 25


Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:09, 29 Lip 2007 Powrót do góry

usilnie wnioskuje za wywaleniem zagrod, sa one nie tylko lagotworcze dla klienta (czyli dla was jak biegniecie) ale takze lazenie zwierzakow w towarzystwie innych powoduje tworzenie sie kolejek eventow(czyli obciaza emulator)

kolejne: atakowanie - co bym nie zrobil trzeba na tysiac sposobow zabezpieczyc - ostatnio seer wybil komus przypadkowo

obiecuje, ze postaram sie zrobic zagrody uzytecznymi w inny sposob

ogolnie nic w nich nie poprawiam (w takim stanie w jakim sa) bo jest to nieefektywne i traci sie od metra czasu

zatem w zagrodach zostawiacie zwierzaki na wlasna odpowiedzialnosc

(jak bedzie za likwidacja - to i cena slupkow spadnie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:16, 29 Lip 2007 Powrót do góry

Slupki są i tak tanie (100k), chociaz nie wiem ile maja slotow (na 095 bylo 6slotow za 1mln).

Zlikwidowac zagrody - no ok, ale co z rozmnazaniem z rolnictwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 13:29, 29 Lip 2007 Powrót do góry

Usuniecie calkowite? Moze nie, ale:

1) zmniejszyc cene slupkow zeby byly konkurencyjne do zagrod
2) uswiadomienie rolniczo/tamerskiej spolecznosci ze trzymanie zwierzakow w zagrodzie nie gwarantuje im bezpieczenstwa (jak slupek)

To mogloby spowodowac przeniesienie czesci zagrod na slupki przydomowe, zostalyby najpotrzebniejsze zagrody potrzebne do trzymania domowego ptactwa czy owieczek (czyli zwierzakow 'produkujacych' towary)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gilaos
CLFE-Seer Team


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Nie 13:42, 29 Lip 2007 Powrót do góry

wprowadzenie ograniczenia ilosci zagród wprowadzajc zakupu z deeda zestawy:

1. dla faremra-->dom +pole +np młyn
2.dla tresera--> dom+zagroda+np kurnik

lub koniecznosci zakupu zestawu "malego rolnika/farmara"min 3 budynki z listy:
dom rolnika/farmera +pole/zagroda + młyn/kurnik/ul i co tam jeszcze np winiarnia :}

co podniesie znacznie kosztownosc całego przedsiewziecia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:59, 29 Lip 2007 Powrót do góry

A co jesli ktos jest rolniko - farmerem?

Moim zdanie dobra opcja bylaby: ograniczenie ilosci posiadanych zagrod do 2-3 + jest w zagrodzie wiecej niz 6 duzych zwierzakow (lub wiecej mniejszych) to randomowo moga zwiac - z pewnoscia ludzie ogranicza ilosc trzymanych zwierzat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 15:11, 29 Lip 2007 Powrót do góry

A tak:
- obnizenie ceny palikow by byly konkurencyjnym miejscem przechowywania zwierzat
- promocyjny okres wymiany zagrod na paliki
- rozpadanie sie zagrod i farm tak samo jak innych rozstawianych zabudowan
?

Nie chcemy skryptowo ograniczac liczby posiadanych zagrod.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:40, 30 Lip 2007 Powrót do góry

no więc moja propozycja jest taka: ponieważ główne rzeczy z jakimi są problememy w zagrodach to ilość zwierząt, jakie NAGLE pojawiają się przed graczem (i ich wczytanie), oraz skrypt chodzenia który głupieje przy tak małej przestrzeni zamkniętej oraz takiej koncentracji zwierząt w zagrodzie. Moja propozycja:

1. zrobić do Zagrody Menu (powiedzmy zaadaptować kształt GUMPA z menu kowala - boczny pionowy pasek to by mogła być lista zwierząt(przycisk wyciągnięcia z zagrody + foto zwierzaka [foto można zaadaptować to jakie jest w okienku Secyre Trading przy przekazywaniu zwierzęcia]+ nad foto imie), dolny to 4 przyciski które opiszę później, główna część to część informacyjna, która by pokazywała ownera, opcje zagrody, ilość slotów wolnych i co tam jeszcze potrzeba. każdej zagrodzie dać jakąś ilość slotów (powiedzmy 50) - każde zwierze zabierałoby jakąś ilość takich slotów (wiadomo- 1 smok zabiera więcej miejsca jak 1 koń, a 1 koń z kolei więcej jak 1 Kura). i tu znika nam już problem 1 i 2 - ponieważ gracz który napotka zagrodę (i tu na pewno zaraz będą głosy ze będzie pełno zagród-widmo - ponieważ mapa sosarii niebawem ma wchodzić, i wszyscy będą musieli tak czy owak zassać nową binarkę, możnaby zmienić wygląd zagrody na zagrodę zadaszoną - nie będzie wtedy widać że de facto jest pusta , jak i pare innych rzeczy które opisze w innym temacie - jest to niepowtarzalna okazja na wszelakie głębsze zmiany w plikach gry, która nie wiadomo kiedy może się powtórzyć...). zagroda ta działałąby nieco jak stajenny - czyli po prostu oddajesz tam zwierze.

2. przyciski, o których wspomniałem wcześniej - ponieważ niektóre zwierzęta jak już to wcześniej określono "produkują dobra" [jeśli sięnie mylę to tylko owce, krowy i kury - w postaci mleka, wełny jajek i piór], możnaby od razu rozwiązać zadawniony problem, który został rozwiązany poprzez udupienie: mianowicie te 4 przyciski (zbierz pióra, zbierz jajka, zbierz wełnę, zbierz mleko) uaktywniałyby się jeśli w zagrodzie byłoby zwierze "produkujące" - w ten sposób nie uwalając produkcji, ani nie obciążając serwera możemy mieć i Colta sytego i farmera całego Smile

Nadmieniam że takie rozwiązanie moim zdaniem nie zdyskredytuje palików (tylko że moim zdaniam paliki to powinny mieć capaticy 2-4 zwierzaki i o wiela mniej kosztować - przy złaożeniu utrzymania 3 zwierząt koszt palika 25k ?), ani stajennego (wszak zagroda kosztuje, w mieście jej nie postawimy, a i ktoś musi wskrzeszać/skupować zwierzęta)

taka jest moja propozycja - przypomnieć chce na koniec mojej przydługiej wypowiedzi, że rozwiązanie takie rozwiązuje co najmniej 3 problemy z którymi od dawna był problem.

Pozdrawiam i proszę o opinie - względnie pytania bo możliwe zę czegoś nie dopisałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 16:06, 30 Lip 2007 Powrót do góry

zabrac!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Loralien



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:12, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Nie jestem za całkowitym wywaleniem zagród. Natomiast zgadzam sie z opcją Badgera. Myślę że jest najbardziej "ugodowa". Nie zabierajmy ludziom zagród, można przecież je ograniczyć, ze każdy gracz mógłby posiadać np. 3-4 zagrody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 20:14, 30 Lip 2007 Powrót do góry

opcja Badgera IMO ok, jak pozamieniac zwierzaki na kawalki gumpow to bedzie oki, znikaja problemy lagowe, ogolnie opcja mi sie podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 11:54, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Loralien, ograniczenie nie rozwiazuje problemu. My nie chcemy zeby gracze nie mieli zagrod, chcemy oszczedzac miejsce i likwidowac lagi. Pomysl Badgera na dluzsza mete jest bardzo OK, wymaga nieco pracy, ale jako docelowy wydaje sie przemyslany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Loralien



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:42, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Ale ograniczenie go zmniejszy. Na dzień dzisiejszy dużo jest zagród mniej lub więcej przydatnych. Ale nie wiem róbcie co chcecie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:29, 01 Sie 2007 Powrót do góry

Loralien, ograniczenie tego skryptowo jest trudne, a zamiast kolejnego skryptu mozna to rozwiazac inaczej -> propozycje sa wyzej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 18:58, 01 Sie 2007 Powrót do góry

Ja osobiscie jestem bardzo za propozycja Badgera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:12, 01 Sie 2007 Powrót do góry

skoncze projekt to sie zabiore (czyli moze dzis albo jutro)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)