Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:09, 29 Lip 2007 |
|
usilnie wnioskuje za wywaleniem zagrod, sa one nie tylko lagotworcze dla klienta (czyli dla was jak biegniecie) ale takze lazenie zwierzakow w towarzystwie innych powoduje tworzenie sie kolejek eventow(czyli obciaza emulator)
kolejne: atakowanie - co bym nie zrobil trzeba na tysiac sposobow zabezpieczyc - ostatnio seer wybil komus przypadkowo
obiecuje, ze postaram sie zrobic zagrody uzytecznymi w inny sposob
ogolnie nic w nich nie poprawiam (w takim stanie w jakim sa) bo jest to nieefektywne i traci sie od metra czasu
zatem w zagrodach zostawiacie zwierzaki na wlasna odpowiedzialnosc
(jak bedzie za likwidacja - to i cena slupkow spadnie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 13:16, 29 Lip 2007 |
|
Slupki są i tak tanie (100k), chociaz nie wiem ile maja slotow (na 095 bylo 6slotow za 1mln).
Zlikwidowac zagrody - no ok, ale co z rozmnazaniem z rolnictwa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 13:29, 29 Lip 2007 |
|
Usuniecie calkowite? Moze nie, ale:
1) zmniejszyc cene slupkow zeby byly konkurencyjne do zagrod
2) uswiadomienie rolniczo/tamerskiej spolecznosci ze trzymanie zwierzakow w zagrodzie nie gwarantuje im bezpieczenstwa (jak slupek)
To mogloby spowodowac przeniesienie czesci zagrod na slupki przydomowe, zostalyby najpotrzebniejsze zagrody potrzebne do trzymania domowego ptactwa czy owieczek (czyli zwierzakow 'produkujacych' towary)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gilaos
CLFE-Seer Team
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Nie 13:42, 29 Lip 2007 |
|
wprowadzenie ograniczenia ilosci zagród wprowadzajc zakupu z deeda zestawy:
1. dla faremra-->dom +pole +np młyn
2.dla tresera--> dom+zagroda+np kurnik
lub koniecznosci zakupu zestawu "malego rolnika/farmara"min 3 budynki z listy:
dom rolnika/farmera +pole/zagroda + młyn/kurnik/ul i co tam jeszcze np winiarnia :}
co podniesie znacznie kosztownosc całego przedsiewziecia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 14:59, 29 Lip 2007 |
|
A co jesli ktos jest rolniko - farmerem?
Moim zdanie dobra opcja bylaby: ograniczenie ilosci posiadanych zagrod do 2-3 + jest w zagrodzie wiecej niz 6 duzych zwierzakow (lub wiecej mniejszych) to randomowo moga zwiac - z pewnoscia ludzie ogranicza ilosc trzymanych zwierzat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 15:11, 29 Lip 2007 |
|
A tak:
- obnizenie ceny palikow by byly konkurencyjnym miejscem przechowywania zwierzat
- promocyjny okres wymiany zagrod na paliki
- rozpadanie sie zagrod i farm tak samo jak innych rozstawianych zabudowan
?
Nie chcemy skryptowo ograniczac liczby posiadanych zagrod.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:40, 30 Lip 2007 |
|
no więc moja propozycja jest taka: ponieważ główne rzeczy z jakimi są problememy w zagrodach to ilość zwierząt, jakie NAGLE pojawiają się przed graczem (i ich wczytanie), oraz skrypt chodzenia który głupieje przy tak małej przestrzeni zamkniętej oraz takiej koncentracji zwierząt w zagrodzie. Moja propozycja:
1. zrobić do Zagrody Menu (powiedzmy zaadaptować kształt GUMPA z menu kowala - boczny pionowy pasek to by mogła być lista zwierząt(przycisk wyciągnięcia z zagrody + foto zwierzaka [foto można zaadaptować to jakie jest w okienku Secyre Trading przy przekazywaniu zwierzęcia]+ nad foto imie), dolny to 4 przyciski które opiszę później, główna część to część informacyjna, która by pokazywała ownera, opcje zagrody, ilość slotów wolnych i co tam jeszcze potrzeba. każdej zagrodzie dać jakąś ilość slotów (powiedzmy 50) - każde zwierze zabierałoby jakąś ilość takich slotów (wiadomo- 1 smok zabiera więcej miejsca jak 1 koń, a 1 koń z kolei więcej jak 1 Kura). i tu znika nam już problem 1 i 2 - ponieważ gracz który napotka zagrodę (i tu na pewno zaraz będą głosy ze będzie pełno zagród-widmo - ponieważ mapa sosarii niebawem ma wchodzić, i wszyscy będą musieli tak czy owak zassać nową binarkę, możnaby zmienić wygląd zagrody na zagrodę zadaszoną - nie będzie wtedy widać że de facto jest pusta , jak i pare innych rzeczy które opisze w innym temacie - jest to niepowtarzalna okazja na wszelakie głębsze zmiany w plikach gry, która nie wiadomo kiedy może się powtórzyć...). zagroda ta działałąby nieco jak stajenny - czyli po prostu oddajesz tam zwierze.
2. przyciski, o których wspomniałem wcześniej - ponieważ niektóre zwierzęta jak już to wcześniej określono "produkują dobra" [jeśli sięnie mylę to tylko owce, krowy i kury - w postaci mleka, wełny jajek i piór], możnaby od razu rozwiązać zadawniony problem, który został rozwiązany poprzez udupienie: mianowicie te 4 przyciski (zbierz pióra, zbierz jajka, zbierz wełnę, zbierz mleko) uaktywniałyby się jeśli w zagrodzie byłoby zwierze "produkujące" - w ten sposób nie uwalając produkcji, ani nie obciążając serwera możemy mieć i Colta sytego i farmera całego
Nadmieniam że takie rozwiązanie moim zdaniem nie zdyskredytuje palików (tylko że moim zdaniam paliki to powinny mieć capaticy 2-4 zwierzaki i o wiela mniej kosztować - przy złaożeniu utrzymania 3 zwierząt koszt palika 25k ?), ani stajennego (wszak zagroda kosztuje, w mieście jej nie postawimy, a i ktoś musi wskrzeszać/skupować zwierzęta)
taka jest moja propozycja - przypomnieć chce na koniec mojej przydługiej wypowiedzi, że rozwiązanie takie rozwiązuje co najmniej 3 problemy z którymi od dawna był problem.
Pozdrawiam i proszę o opinie - względnie pytania bo możliwe zę czegoś nie dopisałem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 16:06, 30 Lip 2007 |
|
zabrac!!!!!!!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Loralien
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 16:12, 30 Lip 2007 |
|
Nie jestem za całkowitym wywaleniem zagród. Natomiast zgadzam sie z opcją Badgera. Myślę że jest najbardziej "ugodowa". Nie zabierajmy ludziom zagród, można przecież je ograniczyć, ze każdy gracz mógłby posiadać np. 3-4 zagrody.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 20:14, 30 Lip 2007 |
|
opcja Badgera IMO ok, jak pozamieniac zwierzaki na kawalki gumpow to bedzie oki, znikaja problemy lagowe, ogolnie opcja mi sie podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 11:54, 31 Lip 2007 |
|
Loralien, ograniczenie nie rozwiazuje problemu. My nie chcemy zeby gracze nie mieli zagrod, chcemy oszczedzac miejsce i likwidowac lagi. Pomysl Badgera na dluzsza mete jest bardzo OK, wymaga nieco pracy, ale jako docelowy wydaje sie przemyslany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Loralien
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 20:42, 31 Lip 2007 |
|
Ale ograniczenie go zmniejszy. Na dzień dzisiejszy dużo jest zagród mniej lub więcej przydatnych. Ale nie wiem róbcie co chcecie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 13:29, 01 Sie 2007 |
|
Loralien, ograniczenie tego skryptowo jest trudne, a zamiast kolejnego skryptu mozna to rozwiazac inaczej -> propozycje sa wyzej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 18:58, 01 Sie 2007 |
|
Ja osobiscie jestem bardzo za propozycja Badgera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:12, 01 Sie 2007 |
|
skoncze projekt to sie zabiore (czyli moze dzis albo jutro)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|