Autor |
Wiadomość |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 12:28, 07 Sie 2007 |
|
max nie mowie akurat o tym, ostatnio wpadl ktos i zabil Algara (ktory nic specjalnego przy sobie akurat chyba nie mial) oraz Lendriela (ktory mial wieksza czesc swojego zapasu ziol) Bo ktorys imbecyl zapomnial zamknac drzwi od domu. Jak juz mowilem - nieistotne. Nie mowimy o konkretnej sytuacji tylko ogolnie. Jesli (patrz news) zabijanie na .afk jest naganne i scigane przez ekipe, to... Dlaczego tego nie ograniczyc? Moze inaczej: Po 5 min *ZzZ* niech taka postac dostaje hida po prostu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:31, 07 Sie 2007 |
|
Cytat: |
niech taka postac dostaje hida po prostu |
Nie bardzo to widzę, jak znam życie to znajdzie sie ktoś, kto tego hida jakoś wykorzysta. Jeśli już w ograniczenia czasowe idziemy to prędzej po 5 minutach kick ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 12:46, 07 Sie 2007 |
|
No to moze zrobic ze jesli ktos ma .afk wlaczone to go An Lor Xen ani butla nie wywala z hida po chwili tylko trzyma? Nie wiem... wiesz 5 min idla latwo ominac, wystarczy wlaczyc skrypt co bedzie przesuwal w plecaku cos albo raz na 5 min powie spacje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:02, 07 Sie 2007 |
|
Fakt, dlatego jak na mnie opcją NAJ jest wywalenie afk i danie idle timeouta. Nie będzie sytuacji w której ktoś padł a "poszedł tylko do kuchni" bo albo sam sie wyloguje albo zostanie wylogowany przymusowo, a jeśli chce stać to już nie nasza wina że dostał w czapę.
Ale że pewnie niektórym .afk za bardzo się podoba to nie zostanie wywalone, to wciąż uważam to co Fir napisał za dobre rozwiązanie. dostajesz na .afk - jesteś w stanie powiedzieć kto i wymierzyć sprawiedliwość samemu bądź zgłosić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:08, 07 Sie 2007 |
|
wywalic afk, wprowadzic czas rosniecia expa/skillcapa zgodnie z wiekiem offline. Tak jak to dawno temu powinno byc zrobione.
Poki cos takiego nie jest wprowadzone, nie widze nic zlego w siedzeniu online na .afk. Sam tak robie i zamierzam robic, chocby dlatego, ze suma moich skili rosnie znacznie szybciej niz dodatkowy skillcap.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 14:28, 07 Sie 2007 |
|
No wystarczy zrobic by exp rosl offline i bedzie po klopocie tylko niech beda jakies wtedy warunki musialy byc spelnione(np zalogowac sie na 2h/tydzien) zeby nie bylo ze postacie ktore juz tu nie graja po zalogowaniu maja max expa;]
Wtedy .afk by sie samo rozwiazalo ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 14:36, 07 Sie 2007 |
|
dokladnie, byleby skillcap tez rosl offline.
Poki co mam 703 skillcapa, gainuje jakies 0.5% dziennie i mam jeszcze jakies 2% skilla ktory moge spuszczac, gdybym nie siedzial online na .afk musialbym albo przestac gainowac, albo zaczac zrzucac ktorys skill na GM, a tego nie zamierzam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 16:01, 07 Sie 2007 |
|
dobzre garth gada. exp rosnac offline. ale % do skilli raczej tylko z online. bo postac sie starzeje gracac a nie nei grajac;). tzreba wymyslec cos. wlansie ze np. exp skacze o 5 co tydzien ale w 7 dniach ktore uplynely tzreba byc online jakies 5-10 h.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:14, 07 Sie 2007 |
|
a moze wywalic exp?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:18, 07 Sie 2007 |
|
CrowD napisał: |
dobzre garth gada. exp rosnac offline. ale % do skilli raczej tylko z online. bo postac sie starzeje gracac a nie nei grajac;). tzreba wymyslec cos. wlansie ze np. exp skacze o 5 co tydzien ale w 7 dniach ktore uplynely tzreba byc online jakies 5-10 h. |
dodatkowy skillcap powinien rosnac zgodnie ze wzrostem umietnosci, a nie ze musze sie hamowac i unikac gainow, bo mam 5x 100% skilli, 1x 102% i 1x103% skilla. Niebawem bede czul sie jak AL|EN ktory boi uzyc sie skilla bo statcap mu cos obnizy... paranoja
exp jest ok, tylko zmienilbym zasade jego gainowania. Albo niech rosnie offline, albo niech rosnie wraz z uzyciem skilla. Przynajmniej osoby majace wszystko co chca na 100, beda mialy kolejny cel;] ah te cyferki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 18:58, 07 Sie 2007 |
|
no exp to chyba powinien rosnąć wraz z używaniem skilla... swoją drogą, nie jest tak? Cały czas mi sie wydawało, że mi exp rośnie tylko jak używam skilla...
Za pokazaniem true name człowieka, który nas na .afk zabije
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:46, 07 Sie 2007 |
|
CrowD napisał: |
dobzre garth gada. exp rosnac offline. ale % do skilli raczej tylko z online. bo postac sie starzeje gracac a nie nei grajac;). tzreba wymyslec cos. wlansie ze np. exp skacze o 5 co tydzien ale w 7 dniach ktore uplynely tzreba byc online jakies 5-10 h. |
Jedno i drugie powinno rosnąć offline.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 8:42, 08 Sie 2007 |
|
Ja również podpisuję się pod tym, żeby exp rósł offline. Rośniecie tylko online mialo na celu wyroznienie, czy tez nagrodzenie tych, ktorzy wiecej graja, a skonczylo sie tym, ze wyroznia tych, ktorzy moga zostawic kompa na noc.
Skillcap? To juz jest mi raczej obojetne, ale jak exp ma rosnac offline, to i skillcap niech rosnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:04, 08 Sie 2007 |
|
Coltain napisał: |
a moze wywalic exp? |
Nieee, juz kazdy sie przezwyczail i daje to mozliwosc pokombinowania cos wiecej np. cos dac przy 50 i 100 do wyrobu czy tam czarowania itp.
Co do .afk sobie moze zostac tylko zadnych skryptowych niewrazliwosci/hidow/teleportow...
Z tego co wiem to paladyni powinni(a szczegolnie jeden) sie zastanowic nad swoim postepowaniem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Śro 11:32, 08 Sie 2007 |
|
Według mnie nie powinno być skryptowych zabezpieczeń przed mordowaniem na .afk. Jednak tak jak napisał Ashantiel powinno być napisane prawdzie imię sprawcy. Niezależnie od tego czy był na inco/polimorfi czy nie. To tak tylko żeby ów kozaka odpowiednio ukarać.
Co do expa skilowego. Oczywiście jestem za i jednocześnie proponuje żeby rósł tak samo ofline jak i na afku. Podczas gry online mógłby rosnąć 1.5-2.0 raza szybciej. Gainowanie skill kapa zostawił bym tak jak jest, oczywiście również ofline : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|