Autor |
Wiadomość |
draenen
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:45, 21 Sie 2009 |
|
Obecnie jest tak: każdy ma wszystko, nikt nic nie potrzebuje od crafterów. Czyli ogólnie mówiąc nuda! Z tego wynika że nie opłaca się grać ludziom, którzy chcą być rzemieślnikami. Myślę, że jest to jeden z powodów niskiego online. Druga kwestia to wyrabianie expów. Dla mnie jest to daremne, że płyta exp z adamka wychodzi z około 800-1000 sztab a broń z 300.
Moja propozycja jest taka:
-Zmniejszyć szanse na exp, zeby zbroja lub broń runiczna nie była w rękach każdego.
-Aby przywrócić balans zbroi(starych i nowych) oraz, żeby crafter miał co robić (dziś jest tak że nawet adamku nikt nie chce kupić - CHORE)
proponuje usunięcie itemków z wszystkich kont (zostawić staty i skile)
Znając graczy Cl-ki i ich przywiązanie do pixeli to pod tym postem na pewno pojawią się pUacze, jednak prosze o rozsądne wypowiedzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 14:10, 21 Sie 2009 |
|
A jak Ekipa pisala zeby nie powiekszac ilosci kopanej rudy/scinanego drewna/zbieranych owocow/warzyw/itp itd to byl placz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:28, 21 Sie 2009 |
|
Więc:
jestem jak najbardziej za pierwszą propozycją. Moim zdaniem ilość kopanej rudy itd. jest dobra tylko trzeba zwiększyć jej miarę jeżeli chodzi o wykonywanie expów. Bron na przykład mogłaby wychodzić z około 1000 sztab.
Co do drugiej propozycji nie mogę się wypowiedzieć, bo zaraz zaczną się komentarze, ze ja i tak nic nie mam i bla bla bla, ale i tak byłbym za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
worthus
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:44, 21 Sie 2009 |
|
Ale co to da, ze teraz zmniejszy sie szanse na expa ?? Skoro pelno osob co graja od dawna ma juz po bankach kilka roznych kompletow runicznych takie cos trzeba ustalic zaraz po wipe i sie juz tego trzymac moim skromnym zdaniem za malo jest mozliwosci by kasa wracala do npc'ow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 14:51, 21 Sie 2009 |
|
wipe bank? Dobry żart:) Efektem bedzie odejście resztki graczy ktora jeszcze sie trzyma:)
Co da zmniejszenie szansy na exp bez wipe? Nie da nic, a na vipe gracze się nie zgodzą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pią 14:56, 21 Sie 2009 |
|
za wipem!... ja se dam rade;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:01, 21 Sie 2009 |
|
Wipe będzie wyglądało jak przejście na pol 096 pamiętacie? Na 095 grało hmm... z 120 osób późniejszy down zniwelował do 80? Następnie 3 dni pózniej już grało z 50 osób, i duuuuuuuuuuży spadek do magicznej 4-ki;] Pamiętacie bo ja bardzo dobrze. A teraz jakby to wyglądało gra sobie po 13 osób okej z 3-4 są za wipe. No to znowu byście mieli online od 0-4. Czy to takie dobre???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:06, 21 Sie 2009 |
|
Nie chce mi sie pisac wiec napisze tylko...
za zmianami w expach...
przeciw wipe...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 15:30, 21 Sie 2009 |
|
Ci co maja te "runiaki" to osoby ktore i tak by je mialy. To polega na tym ze dla "wyjadaczy", osob ktore daza do tego aby miec najlepszy sprzet i tak bedzie on dostepny a dla reszty bedzie to cos do osiagniecia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:31, 21 Sie 2009 |
|
Widze tu podzielone zdania. Myślę, że trzeba się dobrze zastanowic nad tą sprawą i przede wszystkim musi się zgodzić zdecydowana większość.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 15:36, 21 Sie 2009 |
|
Wipe + gruntowna zmiana w itemizacji i crafcie (no i pefałpe otivita)
Co do pol96 to ludzie mieli raczej inne powody do odejścia niż wipe.
Taka luźna propozycja odnośnie craftów (ogólnie)
Ostatnio grałem w DFO i zobaczyłem bardzo ciekawy sposób na odchudzenie serwera z nadmiaru złota.
Przykładowo
Do wykucia miecza potrzeba nam 10 sztabek żelaza i 100golda (fabularnie tłumaczcie sobie jak chcecie ale złoto z serwera znika)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 17:23, 21 Sie 2009 |
|
Za zwiększaniem trudności expów jestem. Ale za całkowitym wipem? Ja sam postawiłem w końcu domek, na który długo zbierałem. Może nie jest jakiś wypas i wielkiej fortuny nie kosztował ale długo na niego zbierałem. Na prawdę nie miałbym ochoty cofać się o to wszystko...
Zgodziłbym się na wipe broni, zbroi, ksiąg magii, regów no i złota... tego w czym się kręci pvp, a z czego crafterzy mają zarobek. Ale chciałbym jednak mieć mój dom, moje durne ciuchy i tym podobne duperele... Nie uważam mojej postaci jako tylko i wyłącznie potencjał niszczący wyrażony w runach wbitych w zbroje. Takie jest moje zdanie. Listę przedmiotów dałoby się ustalić, nie będzie tego aż tak dużo. Wtedy można by zbalansować ilość zdobywanych materiałów i trudność expów, zapobiegając powrotowi sytuacji. Uprościć pvp jak to Colt pisał w którymś temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 17:52, 21 Sie 2009 |
|
Aiedail a co z osobami które nie mają domków ciuchów itp, ponieważ im to jest nie potrzebne? Za wartość uznają runy w zbrojach i broniach, więc takim wipem oni najwięcej stracą. Przeciw jakiemu koolwiek wipe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 18:08, 21 Sie 2009 |
|
Takie osoby szybciej się odrobią
Ja wychodzę z założenia, że coś trzeba zrobić... bo z takim online to nie ma nawet jak się cieszyć z tego pro uber stuffu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 18:30, 21 Sie 2009 |
|
Nie mów... Mamy 18 online
Pierwsze co trzeba zrobić to zamknąć w końcu mape
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Pią 18:38, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|