Autor |
Wiadomość |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 14:45, 23 Sie 2009 |
|
nie chce mi się czytać wszystkiego, wrocilem dopiero, wipe wg mnie jest pomyslem co najmniej chorym. Kolejne placze bez "sęsu". Chcieliscie wiecej rudy, mieliscie. Jest wiecej rzeczy, no niestety takie sa nastepstwa.
Chcecie robic burdy to w karczmie nie na forum.
Jestem przeciw propozycjom.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 22:41, 23 Sie 2009 |
|
Malarug napisał: |
Nie rozumiecie że jeśli przedmioty nie będą znikać z servera to prędzej czy pózniej każdy będzie miał uber stuff? |
od tego sa propozycje i postepujace [?] zmiany w pvp zeby jedni nabijali sobie kufry sprzetem a inni pracowali nad tym zeby go kupic/wytworzyc.
Malarug uwierz mi ze "plynne" pvp jest najlepszym sposobem na rozruszanie gospodarki (oczywiscie gdy Ekipa pilnuje zeby nikt nie bugowal ani nie mulowal)
Na pvm sprzetu sie nie traci bo zawsze znajdzie sie jakis wiekszy skur..przekoks ktory odbije nam stuff.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 6:41, 24 Sie 2009 |
|
Na PVP sprzet tez z rynku nie znika tylko chwilowo zmienia wlasciciela (czasem bardzo chwilowo) i bilans popytu jest staly - jeden kupi wiecej, drugi kupi miej.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 6:46, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 23:52, 26 Sie 2009 |
|
Tymmo napisał: |
(...
Taka luźna propozycja odnośnie craftów (ogólnie)
Ostatnio grałem w DFO i zobaczyłem bardzo ciekawy sposób na odchudzenie serwera z nadmiaru złota.
Przykładowo
Do wykucia miecza potrzeba nam 10 sztabek żelaza i 100golda (fabularnie tłumaczcie sobie jak chcecie ale złoto z serwera znika) |
Przedewszystkim w DFO itemy sie niszczą (dość szybko) i choćby niewiadomo ile kosztowały nie ma możliwości ich naprawy. Dzięki temu nawet średnie sprzęty są w użyciu i ciągle jest zapotrzebowanie na sprzęt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 7:01, 27 Sie 2009 |
|
To możę zrobić questa dla Crafterów że:
" Po łagodnej ziemie, w związku z nagłym przyrostem populacji Orków z przełęczy Mistas nastąpiły tzw. Orcze Deszcze czyli taki opad z orczym gównem sublimującym z jaskiń. W następstwie tego wszelkie zbroje zaczeły nagminnie niszczeć i niezwłocznym jest udanie się do najbliższego płatnerza / garbarza / stolarza aby ta nadpsutą zbroję zreperował " - myślę że niejeden Crafter by się ucieszyl. Po co jakieś czystki robić. ^_^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 9:43, 27 Sie 2009 |
|
Podoba mi sie ten pomysl, taki starogarthowy jest ;]
I wprowadzić porządne, stare ameby ;>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 9:46, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 13:35, 27 Sie 2009 |
|
Być może nie wyłączać całkowicie naprawiania, jedynie zrobić nie-idealne-naprawianie. Może na przykładzie wyjaśnię o co mi chodzi. Posiadasz przedmiot (broń/zbroję/..) z wytrzymałością 50. Po jakimś czasie zostaje 3/50 wytrzymałości. Idziesz naprawić, lecz po naprawie zostaje 49/49. Po każdej następnej naprawie maksymalna wytrzymałość spada o 1 (lub o kilka %).
W ten sposób lepsze przedmioty (exp/...) dłużej by służyły niż zwykłe. Zwykłe miałyby mniej wytrzymałości i szybciej by się zużywały. Wg mnie jest w tym trochę realizmu (którego nie musi być), bo nie zawsze naprawi się przedmiot z powrotem do 100% stanu pierwotnego (po wytworzeniu).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:30, 27 Sie 2009 |
|
Oba pomysły Geoma i pavlp są świetne i warte realizacji, proste a zarazem praktyczne. A z tym psuciem się sprzętu i obniżeniem jego wartości początkowej przez liczne reperacje znam z jakiejś gry, ale nie kojarze jakiej .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:49, 27 Sie 2009 |
|
Na wliu shardach tak jest, ale na wielu nie jest;) tu tak naparwde chyba nie chodzi o itemki... a o kaske dla crafterow;)
.... no wlasnie...przy obecnym dosc szybkim systemie psucia to bez sensu.... , zreszta jak rozwiazac problem o patrz jaki fajny nowy mieczyk (vit 1/1) ?kazdy ma miec arms lore? z uszkodzona bronia kowala targac na wyprawe z kowadlem na plecach;)?
Wydaje mi sie, ze bardziej wskazane byloby, zeby sami crafterzy ograniczyli sie w "darmowych uslugach" i "naprawianiu za friiko"... ja rozumiem kuzyn wujka stefka... no ale potem za wiele itemkow;)
Jakies symboliczne oplaty zrobcie niewiem... naprawa 1 elementu db 500 naprawa kompletu 3k i zrodlo bedzie;) za exp 2 razy tyle....
No i zostaje problem "secondow i kont dzialajacych tylko na potrzeby first";]
dlaczego odrazu zmiany systemowe i wipy? mzoe neich krafterzy opracuja status gildi np. krawcow z takim cennikiem i potem egzekwuja... jak ktos bedzie taniej...naslac mu Ivana, zeby wyjasnil blad;) a jak ebdzie mial mula... niektorzy ekipanci chetnie takiego zgarnal;)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 16:59, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 20:36, 27 Sie 2009 |
|
Z Yazem i kilkoma inymi uznanymi kowalami ustalilismy pare miesiecy temu cennik.
Niestety nie kazdy sie stosuje, nie kazdy sie pod tym podpisal...
Ciezko zjednoczyc wszystkich. ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pią 7:17, 28 Sie 2009 |
|
Czy ten cennik był pokazywany na forum? Pewnie nie wszyscy go widzieli i przez to się nie podpisali.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 7:57, 28 Sie 2009 |
|
Powtórzę raz jeszcze.
Bez odpływu przedmiotów wszystkie takie działania są skazane na niepowodzenie.
W PVP nie ma odpływu przedmiotów.
W PVM przypadki utraty przedmiotów są marginalne.
Ergo przedmioty muszą się psuć. Wiem że to bolesne kiedy zepsuje się nasz wypasionyukochanysuperduper magol czy smocza, ale bez tego nic się nie zmieni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pią 8:30, 28 Sie 2009 |
|
no tak... exp adamek z runami za blisko 1.3 mln gp.... niektorzy by pewno plakali jakby im sie popsola bez mozliwosci naprawiania.
PS. ja nie bede plaka bo taka zbroje zostawilem na pastwe losu w demonie i pewno ktos teraz sie cieszy:)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Pią 8:31, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:16, 28 Sie 2009 |
|
Z psuciem tez nic sie niezmieni;)
Kto ma elo ziomki/ mulki-> będzie miał nadmiar stufu i nic niekupi
kto niema ziomków-> będzie bulił albo latał nago
Gorsze, ze to 2 to czesto noobki....
Malarug- już bym w ramach odpływu proponował aby jeżeli padniemy co większe mobki miały szansę "zniszczyc stuff" czyli w przypadku Crowda, ano ktos ubije demona i wyciagnie plyte ale niszczac np.1 element demon pozbawi znalazce napiersnika;) smok podobnie... to spowodowaloby odplyw spzretu najlepszej jakosci i od najbogatszych, bo przecierz chodzi chyba o nasycenie nim rynku a nie "dobrym mitrilem kolczym" u mlodzikow;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 13:21, 28 Sie 2009 |
|
Jak często ktoś pada w PVM? Jak często mob grabi stuff? Jaka miałaby być szansa na to że mob coś zje? 1% 5% ? Losowy item czyli np. pustą butlę? To jaki wyszedł by ten odpływ itemów z servera? 1 exp przedmiot miesięcznie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|