Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Za dużo itemów? Craft nie ma co robic! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:44, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby skasowanie możliwości napraw przedmiotów. Tak jak ktoś mówił dziś przemioty nie odpływają z serwera, przez co następuje coraz większe nasycenie. Jeśli nie będzie można ich naprawiać z czasem ich ilość się zmniejszy i powrócą do wartości przedmioty gorsze.

Należałoby tylko wprowadzić odpowiednie wartości wytrzymałości przedmiotów.
Takie żeby expowa zbroja wystarczała na około miesiąc gry. I oczywiście wyłączyć straty AR oraz DMG. Im słabszy przedmiot tym mniejsza wytrzymałość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 13:51, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Dokładnie tak. Czytam wypowiedź Mala i Fira... i najlepiej będzie doprowadzić do tego, że itemy będzie szlag trafiał Smile w ten czy inny sposób. Chyba lepiej wyłączyć naprawianie... przynajmniej będzie to kontrolowane, a nie randomowe, jak przy "połykaniu".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgrim



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 17:21, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Malarug napisał:
Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby skasowanie możliwości napraw przedmiotów. Tak jak ktoś mówił dziś przemioty nie odpływają z serwera, przez co następuje coraz większe nasycenie. Jeśli nie będzie można ich naprawiać z czasem ich ilość się zmniejszy i powrócą do wartości przedmioty gorsze.

Należałoby tylko wprowadzić odpowiednie wartości wytrzymałości przedmiotów.
Takie żeby expowa zbroja wystarczała na około miesiąc gry. I oczywiście wyłączyć straty AR oraz DMG. Im słabszy przedmiot tym mniejsza wytrzymałość.


Stanowczo.... TAK! Skasowanie możliwości napraw.. Otototo własnie chodziło.
Ale po zniszczeniu przedmiotu niech on nie znika, tylko np. traci ar/dmg i w nazwie itemu dodać np. "Zniszczony Smoczy Napiersnik Z Krwawnika"/10 run ognia/5 umagicznien itd.. Tak na otarcie łez niech item zostanie : ) Mi by się to podobało.

Co do Wipe.. Czy ja wiem? Zawsze coś tam zrobi ale to na krótką metę. Wolałbym tego uniknąć, ale też byłoby fajnie zacząć znowu od nowa Smile Heja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 18:08, 22 Sie 2009 Powrót do góry

[x] przeciw psuciu przedmiotow "na zawsze"
chcecie wesprzec crafterow ? zapraszam do zabugowanego anekrog, tam mozna skutecznie stracic itemy po zgonie.

a mowiac powaznie, za duzo poszlo ulatwien w craftowaniu expow i teraz jest jak jest,
jedyne co mozna moim zdaniem zrobic to stopniowo uwalac wychodzenie expow do poziomu zakladanego daawno temu przez Ekipantow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 18:09, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Absurd ...

Item za parę milionów nagle znikają Wink

Kto je będzie kratował

Niech sie psują (nawet szybciej) stają sie bezużyteczne ...
ALE nie rozpadają bez Warninga ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:44, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Boxi - zupełnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

Nie nagle. Pozostałą wytrzymałość można w każdej chwili sprawdzić (przy pomocy kowala oczywiście).
I faktycznie, niech nie znikają tylko niech stają sie bezużytecznym muzealnym exponatem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Sob 19:30, 22 Sie 2009 Powrót do góry

I zeby je mozna bylo przetopic/przerobic na wiorki czy inne sprawy. Oczywiscie z duza nawet 90% strata, tak zeby mozna bylo cos malego z nich miec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 19:36, 22 Sie 2009 Powrót do góry

mówię absurd - ktoś robi exp smoczą zbroje przez ROK czasu, wbija w nią runy i szlag ją trafia po miesiącu i nadaje się do muzeum ;D

brawo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:46, 22 Sie 2009 Powrót do góry

no ... troche absurd. Mozna uwalic wychodzenie expow i sprawic ze naprawianie przedmiotow jest duzo kosztowniejsze. Chyba tyle wystarczy, bo jak wiemy wszelkie rewolucje koncza sie zle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:47, 22 Sie 2009 Powrót do góry

nie bedzie wipa!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Sob 20:48, 22 Sie 2009 Powrót do góry

I dobrze!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 21:06, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Wipe nic nie da, nie z takim systemem jaki jest obecnie. Trzeba najpierw uwalić wychodzenie expów, a jeżeli chodzi o magole, to aby częstotliwość ich występowania była porównywalna do smoczych. Wtedy można myśleć o wipe i zacząć z takim systemem od początku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:24, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Nie rozumiecie że jeśli przedmioty nie będą znikać z servera to prędzej czy pózniej każdy będzie miał uber stuff?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 0:24, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Boxi, jakbyś sobie kupił nowy garnitur od Armaniego czy innego bajeranta, to byś w nim chodził po zakupy? Teraz gracze zapieprzają w 5 runicznych nawet na najsłabsze moby, a tak by dobierali zbroję pod mobki. W efekcie na słabsze mobki zakładasz tańszą, słabszą zbroję - tym samym mającą mniej AR, więc te słabsze mobki relatywnie nie są słabsze bo biją Cię za większy dmg Wink Wtedy robisz tak: duża ekipa - mocne moby, mniejsza ekipa - średnie moby, solo - te słabsze. I tak dla każdego coś miłego Wink A teraz masz system, że uber runiak i dajesz solo ^^

Troszkę to może pogmatwałem ale tak to widzę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 0:25, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Nie 8:32, 23 Sie 2009 Powrót do góry

No wreszcie jakieś pozytywne zmiany:D Cieszę się jak cholera, tym bardziej dla tego że pewnego dnia ostro o tym dyskutowaliśmy z kilkoma osobami;) Wreszcie jest tak, ze nie trzeba mieć uber stuffu żeby mieć szanse, teraz praktycznie każdy ma taką sama szansę na wygranie z kimś. Dodatkowo powrót do tradycji: BM z kijkiem albo scepterem, tak właśnie powinien wyglądać, ZM wali z łapy jak być powinno, to jest dokładnie to co może nam przywrócić online.

A właśnie, czy PM ma teraz coś takiego że może chodzić tylko w ubrankach, a zm w skórzankach? no a bm w chainach?

Coltek wielkie gratz za te zmianę ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)