Autor |
Wiadomość |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 13:44, 22 Sie 2009 |
|
Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby skasowanie możliwości napraw przedmiotów. Tak jak ktoś mówił dziś przemioty nie odpływają z serwera, przez co następuje coraz większe nasycenie. Jeśli nie będzie można ich naprawiać z czasem ich ilość się zmniejszy i powrócą do wartości przedmioty gorsze.
Należałoby tylko wprowadzić odpowiednie wartości wytrzymałości przedmiotów.
Takie żeby expowa zbroja wystarczała na około miesiąc gry. I oczywiście wyłączyć straty AR oraz DMG. Im słabszy przedmiot tym mniejsza wytrzymałość.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 13:51, 22 Sie 2009 |
|
Dokładnie tak. Czytam wypowiedź Mala i Fira... i najlepiej będzie doprowadzić do tego, że itemy będzie szlag trafiał w ten czy inny sposób. Chyba lepiej wyłączyć naprawianie... przynajmniej będzie to kontrolowane, a nie randomowe, jak przy "połykaniu".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 17:21, 22 Sie 2009 |
|
Malarug napisał: |
Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby skasowanie możliwości napraw przedmiotów. Tak jak ktoś mówił dziś przemioty nie odpływają z serwera, przez co następuje coraz większe nasycenie. Jeśli nie będzie można ich naprawiać z czasem ich ilość się zmniejszy i powrócą do wartości przedmioty gorsze.
Należałoby tylko wprowadzić odpowiednie wartości wytrzymałości przedmiotów.
Takie żeby expowa zbroja wystarczała na około miesiąc gry. I oczywiście wyłączyć straty AR oraz DMG. Im słabszy przedmiot tym mniejsza wytrzymałość. |
Stanowczo.... TAK! Skasowanie możliwości napraw.. Otototo własnie chodziło.
Ale po zniszczeniu przedmiotu niech on nie znika, tylko np. traci ar/dmg i w nazwie itemu dodać np. "Zniszczony Smoczy Napiersnik Z Krwawnika"/10 run ognia/5 umagicznien itd.. Tak na otarcie łez niech item zostanie : ) Mi by się to podobało.
Co do Wipe.. Czy ja wiem? Zawsze coś tam zrobi ale to na krótką metę. Wolałbym tego uniknąć, ale też byłoby fajnie zacząć znowu od nowa Heja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 18:08, 22 Sie 2009 |
|
[x] przeciw psuciu przedmiotow "na zawsze"
chcecie wesprzec crafterow ? zapraszam do zabugowanego anekrog, tam mozna skutecznie stracic itemy po zgonie.
a mowiac powaznie, za duzo poszlo ulatwien w craftowaniu expow i teraz jest jak jest,
jedyne co mozna moim zdaniem zrobic to stopniowo uwalac wychodzenie expow do poziomu zakladanego daawno temu przez Ekipantow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 18:09, 22 Sie 2009 |
|
Absurd ...
Item za parę milionów nagle znikają
Kto je będzie kratował
Niech sie psują (nawet szybciej) stają sie bezużyteczne ...
ALE nie rozpadają bez Warninga ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 18:44, 22 Sie 2009 |
|
Boxi - zupełnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
Nie nagle. Pozostałą wytrzymałość można w każdej chwili sprawdzić (przy pomocy kowala oczywiście).
I faktycznie, niech nie znikają tylko niech stają sie bezużytecznym muzealnym exponatem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Sob 19:30, 22 Sie 2009 |
|
I zeby je mozna bylo przetopic/przerobic na wiorki czy inne sprawy. Oczywiscie z duza nawet 90% strata, tak zeby mozna bylo cos malego z nich miec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 19:36, 22 Sie 2009 |
|
mówię absurd - ktoś robi exp smoczą zbroje przez ROK czasu, wbija w nią runy i szlag ją trafia po miesiącu i nadaje się do muzeum ;D
brawo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:46, 22 Sie 2009 |
|
no ... troche absurd. Mozna uwalic wychodzenie expow i sprawic ze naprawianie przedmiotow jest duzo kosztowniejsze. Chyba tyle wystarczy, bo jak wiemy wszelkie rewolucje koncza sie zle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:47, 22 Sie 2009 |
|
nie bedzie wipa!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Sob 20:48, 22 Sie 2009 |
|
I dobrze!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:06, 22 Sie 2009 |
|
Wipe nic nie da, nie z takim systemem jaki jest obecnie. Trzeba najpierw uwalić wychodzenie expów, a jeżeli chodzi o magole, to aby częstotliwość ich występowania była porównywalna do smoczych. Wtedy można myśleć o wipe i zacząć z takim systemem od początku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 21:24, 22 Sie 2009 |
|
Nie rozumiecie że jeśli przedmioty nie będą znikać z servera to prędzej czy pózniej każdy będzie miał uber stuff?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 0:24, 23 Sie 2009 |
|
Boxi, jakbyś sobie kupił nowy garnitur od Armaniego czy innego bajeranta, to byś w nim chodził po zakupy? Teraz gracze zapieprzają w 5 runicznych nawet na najsłabsze moby, a tak by dobierali zbroję pod mobki. W efekcie na słabsze mobki zakładasz tańszą, słabszą zbroję - tym samym mającą mniej AR, więc te słabsze mobki relatywnie nie są słabsze bo biją Cię za większy dmg Wtedy robisz tak: duża ekipa - mocne moby, mniejsza ekipa - średnie moby, solo - te słabsze. I tak dla każdego coś miłego A teraz masz system, że uber runiak i dajesz solo ^^
Troszkę to może pogmatwałem ale tak to widzę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Nie 0:25, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Nie 8:32, 23 Sie 2009 |
|
No wreszcie jakieś pozytywne zmiany:D Cieszę się jak cholera, tym bardziej dla tego że pewnego dnia ostro o tym dyskutowaliśmy z kilkoma osobami;) Wreszcie jest tak, ze nie trzeba mieć uber stuffu żeby mieć szanse, teraz praktycznie każdy ma taką sama szansę na wygranie z kimś. Dodatkowo powrót do tradycji: BM z kijkiem albo scepterem, tak właśnie powinien wyglądać, ZM wali z łapy jak być powinno, to jest dokładnie to co może nam przywrócić online.
A właśnie, czy PM ma teraz coś takiego że może chodzić tylko w ubrankach, a zm w skórzankach? no a bm w chainach?
Coltek wielkie gratz za te zmianę ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|