Autor |
Wiadomość |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 12:46, 07 Maj 2007 |
|
Jak wiemy skill ten sluzy do robienia ogniska itp przy ktorym podobno szybciej sie regeneruja nasze paseczki.
Jeno funkcja ta jest malo uzyteczna a skill tymsamym nieuzywany i nieposiadany przez postacie cl ..... proponuje wiec wprowadzic zmiane w nim ( chyba bylo takie cos na 95 jezeli dobrze pamietam ) mianowicie:
Skill camping zwieksza ilosc wydobytych po pocieciu ciala potworka danym nozem ( dokladniej miesa , futer , lusek smoczych).
Jezeli chodzi o liczby to proponuje:
skill:
40% skilla 0 skorka 1 miesa
60% skilla 1 skorka 1 miesa
80% skilla 1 skorki 2 miesa
90% skilla 2 skorki 2 miesa
100% skilla 2 skorki 3 mieska 1 luska smocza
110% skilla 3 skorki 3 mieska 1 luska smocza
(luske o 1 wiecej mamy wtedy gdy random wylosuje nam luske jako loot)
( podane liczby to max bonus jaki moze nam wylosowac pan random czyli np przy 100 skilla random moze nam wylosowac dodatkowe 0-2 skorki , dodatkowe 0-3 miesa i dodatkowe 0-1 lusek smoczyc )
exp:
(bonus z expa sumujemy)
20 expa +1 miesko
40 expa +1 skorka
60 expa +1 miesko
80 expa +1 skorka
100 expa +1 luska smocza
( czyli przy 100 expa +2 skorki + 2 mieska + 1 luska smocza )
( exp powieksza takze jedynie maksymalna liczbe jaka moze nam pan random wylosowac przy cieciu ciala czyli przy np 100 skilla i 100 expa pan random moze nam wylosowac 0-4 dodatkowych skor , 0-5 dodatkowych miesek , 0-2 dodatkowych lusek smoczych )
Prosze o przemyslenie propozycji , cenne uwagi i wypowiedz ekipy.
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Pon 12:56, 07 Maj 2007 |
|
Ja używałem skilla camping na 095 ... Teraz niestety nie używam bo już miejsca nie mam na niego:/ No może jakieśzmiany w nim dodały jakiegoś plusika...
Sklill ten powoduje teżze po rozpaleniu oigniska i wyłożeniu posłania w zaleznosci od rozwiniętego skilla można się szybko wylogować z gry np przy ataku wroga itp...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 13:02, 07 Maj 2007 |
|
No ta tez bardzo uzyteczne i uzywane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 13:07, 07 Maj 2007 |
|
Korg - jestem za, dobry pomysl, sam kiedys chcialem cos podobnego zaproponowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:16, 07 Maj 2007 |
|
Ja bym dal opcje ze camping z odpowiednia iloscia expa tworzy nam juz nie ognisko a obozik(pare skrzynek jakies inne duperele) w ktorym szybciej by sie odnawialo hp/stama/mana + mozliwosc wskrzeszenia sie(dla all czlonkow party dostepna ilosc wskrzeszen wynosila by 2-3 potem juz czescpa i trza nowy stawiac na co tez jest dilej);3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 13:24, 07 Maj 2007 |
|
Hmmmmm no ale dalej nikt by tego nieuzywal ..... bo wskrzesic moze cie ktos bandazem / czarem ...... odnowic hp .... bandaz badz / czar ..... odnowienie many kwestia czasu / butli / czaru druida ..... stamina butla / czas.
Watpie by na to co opisales ktos wydal 100 skilla :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:25, 07 Maj 2007 |
|
Ja wolalbym na wyprawie miec cos takiego postawione nizeli marnowac ziola/czas na wskzreszanie;]
Pozatym to jest jedna z mowliwosci dla tego skilla;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:24, 07 Maj 2007 |
|
Korg, zabijam króliczka, mam dużo campinga i jego expa, tne jego ciałko i... dostaje smoczą skórkie ??
Odnośnie campienia... nie mam skilla, ale z niego korzystam, rozpalam se ogień, czekam aż będzie "camp is secured", rozkładam posłanko i znikam (autologout ze zniknięciem postaci) ... dlatego teraz pytanie, czy ze zmianami campa pójdzie też, że przy zerowym skillu już się nie wyloguje w secured campie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:36, 07 Maj 2007 |
|
camping nie musi byc takiej postaci jak jest teraz, jak ktos da ciekawa propozycje to moze sie zaimplementuje (nie musi byc stricto zwiazane z nazwa)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 14:38, 07 Maj 2007 |
|
v_for_vendetta napisał: |
Korg, zabijam króliczka, mam dużo campinga i jego expa, tne jego ciałko i... dostaje smoczą skórkie ??
|
czytaj dokladnie posty
Napisalem :
(luske o 1 wiecej mamy wtedy gdy random wylosuje nam luske jako loot)
Colt jak narazie do campa takie cosik wymyslilem a skille wolne jezeli mozesz wypisac byloby nice .... bo pod ktorys skill jest podpiety paladynizm / druidyzm / vampiryzm itp ...... wiec mile bylo by info jakie to skille nieuzywane / zapomniane ( forensic evaluation , discordance co jeszcze ? ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 14:54, 07 Maj 2007 |
|
Skilli mozna dostawic duzo, nie jest to problem, wiec jak ktos ma pomysl na jakis calkowicie nowy skill od zera to da sie to zrobic. Camping: IMO polaczenie tego co mowi Korg z tym co mowi Garth daje juz przyzwoity skill. Do tego proponuje, aby za pomoca samego campingu dalo sie na ogniu upiec miesiwo (najprostsze tylko - czyli ptaszki i zeberka, do tego taka jakosc jak u vendora i jedynie po 1 sztuce, z duzym delayem, zeby nie zabierac chleba cookerom). W koncu to jest skill "przetrwanie", nie? A nie kazdy ma In Mani Ylem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 0:39, 26 Wrz 2007 |
|
Aaaa tak przegladalem forum a ze przybylo nowych graczy i wiele sie zmienilo na servie to pomyslalem sobie ze go odswieze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 15:55, 26 Wrz 2007 |
|
co do pomyslu korga jest w tym jakis sens i jestem wsumie za ale co do pomyslu gartha do rozbijania obozu jestem przeciw i tak mapa jest "zasrana" duperelami jakimis grzybkami itp a ty chcesz jeszcze dodac obozy? moze odrazu grajmy na mapie 20x20 kratek .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:53, 26 Wrz 2007 |
|
@Siltris oczywiscie jak zwykle popisales sie brakiem logicznego myslenia i nie rozumienia tekstu pisanego.
Zeby nie bylo niedomowien taki oboz zajmowal by 4x4 kratki i by znikal po pewnym czasie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 18:13, 26 Wrz 2007 |
|
4x4 daje 16 kratek. Stawianie obozu z niczego;)))) mialo by to sens jakbys stawial taki oboz majac nietylko obozowanie a inne skille lumberjack itp.
Np. z klod robisz siedzenie, scinagsz chrust masz ognisko namiot i spiwory to krawiectwo albo bys to nosil ze soba:DD wtedy by bylo fajnie zbudowac ogromnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna gore przez ktora bys przechodzil pare dni:DDDDDD i by bylo elo wyprawa w gory.
Wtedy to mialo by jakis sens a narazie pomysl gartha to jest taki
"zabezpioczony pojemnik i uzdrowiciel" Bo misie niechce to bo mi sie niechce tamto.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|